Discutii cu si despre companiile feroviare de stat

Started by Ionut, October 12, 2016, 07:15:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

In loc sa se concentreze asupra CFR Călători si sa lase balta transportul de marfa, MT capitalizeaza o noua firma de transport marfa. N-o sa fie bani pentru amandoua, lipsa de investiții traducandu-se in alte pierderi viitoare. 0 viziune sau logica.

" Operatorul feroviar de stat CFR Călători ne avertizează că s-ar putea să rămânem fără aer condiționat în trenuri, din cauza caniculei.
SNTFC CFR Călători a dat publicității un comunicat de presă prin care se laudă că face tot posibilul să mențină în stare de funcționare instalația de aer condiționat în trenuri, dar recunoaște că nu reușește de fiecare dată.
[......] În continuare, pasagerii sunt avertizați însă că nu întotdeauna instalația de climatizare (obligatorie pentru materialul rulant de la trenurile Interregio și Intercity) va funcționa: "Însă, în zilele cu temperaturi exterioare caniculare (de multe ori chiar și de peste 50 – 55 de grade C la soare) care se înregistrează la nivelul șinei și cutiei materialului rulant, dar şi din cauza deschiderii geamurilor în parcurs, instalațiile de climatizare riscă să nu mai poată asigura răcirea şi să funcţioneze în regim de ventilație".

Sursa

Konter

Din ciclul "fa-te ca muncesti". Cfr marfa o sa fie lichidata intr-un viitor nu prea îndepărtat, dar ei semneaza memorandumuri.

"Un Memorandum de colaborare CFR Marfă-KTZ Express, filiala a Căilor Ferate din Kazahstan, a fost semnat la Astana.
Semnarea Memorandumului a avut loc în contextul inițiativelor comune ale României și Republicii Kazahstan de dezvoltare a coridorului de transport care trece prin regiunile Asiei Centrale, Mării Caspice și Mării Negre (Middle Corridor).

Pentru consolidarea poziției de lider în transportul feroviar de marfă din România și dezvoltarea de noi oportunități de afaceri, în perioada 18 – 20 iunie 2024, conducerea CFR Marfă a participat la Astana la o serie de întrevederi cu reprezentanţi ai sectorului de transport feroviar de stat și privat din Republica Kazahstan, cu reprezentanţi ai autorităților centrale din domeniul transporturilor și energiei, precum și cu viceministrul Transporturilor, Maksat Kaliakparov.
O atenție deosebită în cadrul discuțiilor de afaceri s-a acordat utilizării coridorului de transport care trece prin țările din regiunile Asiei Centrale, Mării Caspice și Mării Neagre (Middle Corridor), cu oportunitatea utilizării Portului Constanța ca nod de distribuție a mărfurilor către țările europene.

Cu această ocazie, operatorul național de transport feroviar de marfă CFR Marfă a prezentat gazdelor oportunitățile care le oferă România prin Portul Constanța de a prelua la transport mărfurile provenind sau destinate acestor regiuni, cu utilizarea rețelei feroviare românești și a resurselor importante de care dispune, respectiv material rulant, terminale de cale ferată și, nu în ultimul rând, resurse umane de înaltă calificare.

Părțile au ajuns la anumite acorduri și le-au consfințit prin semnarea Memorandumului de cooperare dintre filiala Căilor Ferate din Kazahstan, KTZ Express, și CFR  Marfă pentru implementarea ulterioară de proiecte comune de dezvoltare a traficului feroviar de mărfuri dintre cele două țări."