News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: myid on October 29, 2017, 03:07:27 PM
Serios, chiar ma gandeam ca o sa fie OK cu IC2-urile astea, chiar daca au probleme, oricum la noi o sa circule cu maxim 120km/h.

Cum naibii ar putea sa fie ok cand o alta administratie feroviara europeana a renuntat la ele prin casare pentru ca nu puteau atinge (dupa 10 ani de lucrari si probe) un minim de standard de fiabilitate si siguranta in trafic? Daca problemele s-ar fi rezolvat prin limitarea vitezei maxime, danezii ar fi facut-o - o mare parte din reteaua lor e apta de 100-120 km/h. Peste 120 suporta singura lor linie electrica, Copenhaga - Padborg, care oricum nu e operata diesel si ramurile principale din ea: 50 km intre Ringsted si Vordingborg, 60 km Fredericia - Aarhus si vreo 25 intre Esbjerg si Kolding. Si au incercat, cu restrictie la 140; nu a mers.

Cat de schema de culoare, e urata, intr-adevar, dar nu e deloc unica in Europa. GySEV are exact aceiasi schema in Ungaria/Austria. NS are o schema similara (albastru in loc de galben). Si inteleg prea bine de ce vor sa le vopseasca; daca le baga in trafic, chiar nu vor sa riste sa-si dea seama cineva ca le-au luat de la cosul de gunoi, ca atunci iese cu publicitate rea... Nu vrei sa fi alaturi de imaginea asta:



(Asta patesc  IC2-urile pe care n-au reusit sa le paseze Astra si IC4-urile care n-au intrat in programul de carpeala stop-gap final)
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

myid

WOW.

That's an image! Nasol pentru Astra daca se alatura acestei fotografii, nasol de tot.

Din cate am inteles intra la teste incepand de saptamana viitoare cu ceva modificari la sistemul de franare, sa vedem ce zic ai nostrii de treaba asta.

Multumesc de info.

Time-and-Space

au potentialul de a fi ok prin prisma contextului actual in care vor fi utilizate: miros wcurile, e jeg,lumea nu ia trenul din aceste motive, cunosc oameni care evita trenul. pai nu mai bun atunci un SH ? probabil ar fi existat si optiuni mai bune, dar la pret mic un pininfarina cu confort interior....

rizzuh

Nici nu se va schimba vreodata perceptia ca tren = jeg daca pui in continuare jeguri ;)

frunzaverde

Quote from: Time-and-Space on October 30, 2017, 06:43:25 PM
pai nu mai bun atunci un SH ? probabil ar fi existat si optiuni mai bune, dar la pret mic un pininfarina cu confort interior....

Nu un SH care n-are frane si caruia ii cedeaza saptamanal motorul... In nici un caz.

Quote from: Time-and-Space on October 30, 2017, 06:43:25 PM
au potentialul de a fi ok prin prisma contextului actual in care vor fi utilizate: miros wcurile, e jeg,lumea nu ia trenul din aceste motive, cunosc oameni care evita trenul.

Mare parte din vagoanele CFR sunt noi sau reconstruite la un standard excelent (la fel de bun sau mai bun cu ce ofera in interior trenurile IC2/IC4, care, de altfel, sunt destul de spartane). Nu vechimea parcului e problema, ci, acolo unde sunt probleme, intretinerea si purtarea calatorilor. Si cred ca in mare parte, plangerile vin din cum era CFR Calatori acum 10-15-20 de ani. Din 2004 pana azi s-a investit mult in vagoane noi sau reconditionate. Cand am mers cu trenul CFR in ultimii ani, niciodata nu a putit veceul, niciodata nu a fost jeg in vagoane, prizele mergeau etc. etc..
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

La unele automotoare mai put/dau pe dinafara WCurile, cel putin pe Desiro dar cred ca si pe altele. Si prize nu sunt :)

Time-and-Space

#81
aha interesanta informatia cu cedarea motoarelor, banuiesc ca de asta se va ocupa operatorul.

exact, si eu vorbesc la obiect despre miros infernal pe ruta arad timisoara sapt trecuta, eu chiar doresc sa sprijin alternativele dar am anecdote/data points negative din pacate, includ A/c nefunctional si bilete emise pe acelasi loc.

oricum va fi o poveste interesant de urmarit. chiar daca este o prostie aceasta aventura a astra tc nu este pe bani publici...

pasadia

Se mai intampla si cu mirosul sa o dea in bara. Am patit-o anul trecut chiar pe flagship-ul Brasov - Bucuresti. E adevarat, niste vagoane mai vechi care apartineau de Galati... (nu le stiu dupa model, nu am invatat inca asta).

nirolf

Pe București-Titu se mergea acum vreun an cu 50 km/h, deci cred că se descurcă IC2. În curând o să trimită și așa ceva pe cursele scurte, la câți călători va mai avea calea ferată:





Alexandru.

Informatii noi despre AstraTransCarpatic.

http://clubferoviar.ro/astra-trans-carpatic-isi-extinde-parcul-de-material-rulant-cu-15-automotoare/



Vazand mai multe poze si un video cu IC2 vopsit, pot spune ca arata foarte bine. Cred ca vor avea succes!

Neufunk

Asta daca reusesc sa le opreasca astfel incat calatorii sa coboare din ele.

dr4qul4

NU e problema. Navetistii sunt obisnuiti sa sara din mers
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nenea_hartia

@Neufunk & dr4qul4: ambele postări m-au amuzat, mulțumesc! :lol:

Ionut

Nu e vorba doar de automotoare, dar pun aici...

Licitatia pentru trenuri noi, de pasageri, organizata abia in octombrie 2018

,,Licitatia pentru achizitia de material rulant nou, pentru transportul de pasageri, se va organiza in octombrie 2018. Atunci se va finaliza documentatia necesara", a declarat, in exclusivitate pentru Club Feroviar, presedintele Autoritatii de Reforma Feroviara, Marian Paun. Printre aceste obiective se numara si achizitia de material rulant nou – automotoare diesel si electrice, locomotive si vagoane – extrem de necesare dezvoltarii transportului regional din Romania.

ClubFeroviar.ro

vancouver

Presupun ca daca licitatia este organizata de o autoritate, toate companiile din domeniu vor primi trenuri noi, in egala masura. Corect si cinstit nu?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.