Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Io

#225
Produce pe dracu efect de sera!
Co2 creste la 80 de ani DUPA cresterea temperaturii, datele sint certe azi: Cresterea temperaturii ridica minimal procentajul de CO2 in atmosfera (nu e deloc sigur ca asta e cauza, nu cunoastem mecanismul) si nu invers. Co2 produce efect de sera, e-adevarat, exact cita influenta are Dragnea asupra lui Merkel: o fi ceva dar e cu totul minor. Poate fi ignorat. Cauza/ele principale trebuie sa fie alta/altele.
Motorul despre care vorbesc e un 3.5 litri V6 benzina, normal aspirat, 295 CP cu zeama aia de 91 pe care ei o numesc benzina. Curat foarte dincolo de balta, necunoscut aici.
Ce ma intereseaza e ce norma INGINEREASCA Euro va fi indeplinind motorul ala, nu sint interesat de altceva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dumbravaandrei

Ce intelegi tu prin norma INGINEREASCA?!? Ca inginerii care fac masini nu se ocupa cu emiterea normelor de mediu. Ei doar tin cont de ele in realizarea unui ansamblu astfel incat acesta sa respecte normele de mediu.
Pentru ca domnu Inginer ce face o masina nu mai studiaza biologia si habar n-are dupa cat de COx sau NOx cheleste un copac... de astfel de norme se ocupa altii
"Standardul ingineresc" este eficienta energetica si caracteristicile de putere furnizata de ansamblu. In rest pe domnu inginer nu-l intereseaza altceva...

Io

#227
Cred ca gresesti aici. Inginerii, motoristii aici, isi adapteaza "produsele" unor norme "externe", cele de emisii aici, in baza unor standarde ingineresti, tehnice, de proiectare, de materiale, de siguranta, de fiabilitate etc. Nu sint putine cazurile in care acelasi motor (carter) a evoluat spre a indeplini Euro 3, apoi 4 iar azi Euro 5. Euro 6 cred ca nu-l pot.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

MUSK lansează cea mai ieftină mașină TESLA. Cât va costa automobilul viitorului

Model 3 este gata de livrare. Elon Musk spune că în 7 iulie putem vedea primele exemplare de serie care au fost deja comandate pe toate continentele.

Iubitorii de mașini electrice au un motiv de bucurie. Elon Musk, CEO-ul Tesla, a anunțat pe Twitter că producția lui Model 3 a început cu succes. Noul sedan a trecut toate testele, iar primele exemplare Model 3 ar urma să iasă de pe linia de asamblare în 7 iulie.

Tesla Model 3 va avea o autonomie oficială de peste 344 de kilometri, ajunge de la 0 la 96 km/h în 5,6 secunde, iar portbagajul are o capacitate de 400 de litri.

Automobilul dispune de o tabletă gigantică de 15 inci dispusă orizontal, și nu vertical ca la celelate modele ale mărcii.

În afară de funcția Autopilot, configuratorul pentru Model 3 mai oferă doar două opțiuni: una pentru culorile caroseriei și una pentru dimensiunile jantelor.

Automobilul va avea prețuri cuprinse între 30.800 și 35.200 de euro, diferența de 5.000 de euro fiind făcută de funcția Autopilot. Un preț bun pentru o mașină electrică, mult mai accesibilă decât Model S care costă în Europa 68.500 euro cu TVA.

În ceea ce privește concurența, cele mai noi modele Nissan Leaf și Hyundai Ioniq Electric costă în jur de 26.500 de euro și au o autonomie, în prezent de 360 de kilometri, respectiv de aproape 200 de kilometri. Japonezii de la Nissan se laudă că următoarea generație Leaf va putea parcurge cu un plin de baterie circa 500 de kilometri.

http://www.money.ro/musk-lanseaza-cea-mai-ieftina-masina-tesla-cat-va-costa-automobilul-viitorului/

dumbravaandrei

Au peste 470 de mii de comenzi si nu pot fabrica mai mult de 40.000 pe an
Frumos, nu?

cristi5

O sa astepte toti doritorii de Tesla 10 ani cum asteptau romanii dupa Dacii si rusii dupa Lada :)



Si apropo, daca o accelerezi de la 0 la 100 in 5,x secunde, mai ramai cu autonomie sub 300 km probabil :)

voicul

Sa  :cheers:

Mașina care merge pe whisky a ieşit la prima plimbare
Un grup de inventatori creativi din Scoția, cunoscuți sub denumirea Celtic Renewables, au avut ideea de a crea un biocarburant, numit biobutanol. Acesta ar trebui să fie un înlocuitor pentru benzină și motorină.

Este prima oară în istorie când o mașină a funcționat pe baza unui biocarburant produs din reziduuri ale producției de whisky, informează Jalopnik, citat de playtech.ro.

Specialiștii susțin că mașina care merge pe whisky nu merge și nici nu se simte diferit față de un automobil care merge pe motorină sau benzină. Celtic Renewables a primit aproximativ 11,6 milioane de dolari finanțare din partea statului pentru a crea o mașină total operațională, care să funcționeze pe baza acestei tehnologii, până în anul 2019.

http://www.money.ro/masina-care-merge-pe-whisky-a-iesit-la-prima-plimbare/

voicul

Vroaim sa punctez parerea mea personala:
Astra si Insignia chiar arata foarte bine (si generatia trecuta era placuta - prima dupa mine la Opel).

In schimb japonezii cu Accord si Prius chiar ataca pozitia: cea mai urata masina din istorie - Fiat Multipla.

dr4qul4

 :lol: :lol: :lol:
Ca unul care a avut Astra J si acum are Insignia.... Ambele sunt superbe, confortabile, iar tinuta la drum lung pentru Insignia e impecabila.
Insa daca mergeti mult in oras (ca mine) NU va luati Insignia. E un chin sa o parchezi intr-un loc din care a iesit un Logan. Iar daca va luati, sa fiti atenti la dotari.
Desi e automata si Cosmo.....nu are senzori de parcare. Iar ce iti pun ei dupa sunt o gluma proasta (costa 1300 lei si auzi bip bip bip....poc  :D  )
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on July 16, 2017, 11:18:26 PM
Iar ce iti pun ei dupa sunt o gluma proasta (costa 1300 lei si auzi bip bip bip....poc  :D  )
:lol: :lol: :lol:
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

Quote from: voicul on July 07, 2017, 12:26:26 PM
Ampera este o solutie ... si nu prea (dupa mine). Este cam 13.000 - 15.000 eur in tara SH cu 100.000 - 150.000 km.
ZOE o iei noua cu 22.000 (full electric) si autonomie 300 km reali. Volum portbagaj: egal.
La ZOE o sa ai costuri mai mici.

Zoe deocamdata este o cutie de chibrituri. Am testat-o, dar cu scaunul dat in spate la maxim si volanul cat se poate de sus, genuchii imi loveau capacul de la volan. Am 1.85, dar am avut si Tico si Matiz si mi s-au parut o idee mai incapatoare ca Zoe. In plus la Zoe nu stiu daca au scos inchiriatul bateriei.

voicul

Modelul din 2017 vine cu baterie. De asta si costa de la 32.000 eur si nu 20.000 ca precedentul.

Europiu

Quote from: AdrianB1 on July 17, 2017, 07:27:15 PM
De asemenea mai e si factorul electrificare: cu masini electrice cu autonomie mica o ruta cat mai scurta va fi importanta pentru traficul local
Ar fi trist si rusinos daca peste 20-30 de ani autonomia nu se va dubla macar.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#238
^
Posibilitatea tehnica si eficienta economica sunt doua lucruri complet diferite...
Daca nu ar fi fost diferite, Concorde ar fi zburat si astazi...
Si ar fi fost urmat de multe alte modele de avioane supersonice de pasageri.

Concorde a demonstrat ca se poate, dar este prea scump.

S-ar putea sa fie la fel si cu autonomia electricelor - nu spun ca asa va fi, spun doar ca s-ar putea sa fie...
La fel de bine s-ar putea ca autonomia sa se tripleze si pretul sa scada...
Este greu sa faci previziuni tehnologice in epoca actuala... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Sincer...dupa opțiunile de pe ultima varianta,Logan sau Logan MCV devin pentru mine opțiuni in pol-pozition pentru următoarea masina ( actuala se apropie de 200.000 ,deci in 2 ani cand trece de 300.000 trebuie schimbată ).

Nu sunt f.pretentios dar nu voi achiziționa următoarea masina fara clima automata,pilot automat,cutie cu 6 viteze ( turații reduse la 130 pe autostrada ) ,scaun sofer si volan reglabil ,iar pentu orașele tot mai aglomerate cutie automata si pachet senzori+camera masarier ....

Singurele 2 minusuri care nu fac suta la suta alegerea spre Logan sunt izolarea proasta ( la peste 110 zgomotul de fond devine deranjant ) si airbaguri doar fata frontale si laterale,fara protecție genunchi la sofer/pasager,sau cortina pentru pasageri spate......poate in 2-3 ani ,ieftinirea accelerata a tehnologiei ,va permite aceste îmbunătățiri pe viitoarea generație Logan,la un preț decent la maximul variantei Prestige ( aprox.14000 euro,TVA inclus acum pt Logan MCV Stepway diesel  )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura