DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

kumar

Se fac asfaltari pe DJ 108C Mănăstireni - Călata - Mărgău, porţiunea cuprinsă între km. 36+050 şi 59+000. Sper sa taie iarba de pe margine.




http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/lucrari-de-modernizare-pe-un-nou-drum-judetean-din-zona-montana-a-clujului-foto--149721.html

Horațiu 87

Drumarii s-au mutat pe traseul Gura Bădiliţei – Vânători

Consiliul Judeţean Iaşi a anunţat că angajaţii Direcţiei Judeţene de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi continuă lucrările de modernizare pe DJ 208I pe traseul Gura Bădiliţei - Criveşti - Vânători. Valoarea totală a investiţiei se ridică la 13,9 milioane lei. ,,Se lucrează la pod şi la rigola carosabilă partea stângă la kilometrul 6+128. Au fost montate podeţe transversale şi au fost achiziţionate tuburile pentru drumurile laterale", a arătat reprezentanţii CJ Iaşi. Termenul de finalizare a lucrărilor este aprilie 2017.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/drumarii-s-au-mutat-pe-traseul-gura-badilitei-a-vanatori--217329343.html

liviu

Asfaltarea DJ606G spre PTF Porțile de Fier II între DN56B și DN56C facilitează tranzitul spre Serbia.
Însă nu sunt indicatoare rutiere.








bugybuu

#768
 DJ 182B, DJ 108A, DJ 193
Elaborare segmentare pentru Studii de fezabilitate

http://cjmaramures.ro/achizitii-publice/servicii-de-elaborare-documentatii-tehnice-segmentare-studii-de-fezabilitate-pentru-tronsoanele-din-drumurile-judetene-dj-182b-dj-108a-dj-193-cuprinse-in-traseul-regional-transilvania-nord-drumul-nordului-si-intocmirea-devizului-general

Cred ca se refera la Ruta Baia Mare - Jibou dar nu sunt sigur. Din cate stiu partea de Salaj s-a refacut pe fonduri europene.

Horațiu 87

Lucrări pe drumul Iaşi-Holboca. Urmează Rediu şi Tomeşti

Consiliul Judeţean (CJ) Iaşi, prin Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumuri şi Poduri (DJADP) Iaşi a anunţat noi licitaţii în programul de reparaţii ale drumurilor. În această perioadă se lucrează pe DJ 248 (Tomeşti – Holboca) şi DJ 249E (Tomeşti – Chipereşti). Totodată, au fost finalizate lucrările pe DJ 282 (Rediu-Vânători-Horleşti-Movileni-Gropniţa) pe o porţiune de 25 km, DJ 208K (E85 spre Cristeşti), DJ 208F (Tătăruşi-Iorcani), DJ 280D (Ruginoasa-Heleşteni). Lucrările se realizează prin metoda stropirii succesive, iar costurile acestora se ridică la suma de 1.056.070 lei. CJ Iaşi a mai precizat că s-a demarat procedura de scoatere la licitaţie pentru reparaţii curente a trei tronsoane de drum judeţean: DJ 280E (Iaşi – Rediu, pe o porţiune de 330 metri), DJ 280 (Dagâţa, pe o porţiune de 600 metri) şi DJ 246 (Ţibăneşti-Dagâţa, pe o porţiune de 600 metri). De asemenea, DJADP Iaşi va efectua lucrări de modernizare a şase kilometri de drum judeţean, pe DJ 207A şi DJ 248D. Proiectul are o valoare de aproape 10 milioane lei, iar pe data de 31 august vor fi deschise ofertele în urma organizării licitaţiei, urmând ca până la data de 15 septembrie să fie finalizată atribuirea şi să se semneze contractul, dacă nu apar contestaţii. Primul tronson, cu o lungime de patru kilometri, asigură legătura între comuna Sineşti şi limita judeţului Neamţ. Al doilea tronson care va fi modernizat are o lungime de doi kilometri şi se află în Zona Metropolitană Iaşi (Păun-Tomeşti-DN28).

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/lucrari-pe-drumul-iasi-holboca-urmeaza-rediu-si-tomesti--217332781.html

Horațiu 87

Drumul judeţean Fundătura-Cornești a fost asfaltat

Drumul judeţean 109B Fundătura-Cornești a fost asfaltat, pe porțiunea cuprinsă între km 0 şi 17.

Lucrările de modernizare a drumului au constat în realizarea de fundaţii, aşternerea stratului de piatră spartă, schimbarea podeţelor, realizarea de ziduri de sprijin, acostamente, executarea de marcaje, tăierea vegetaţiei de pe marginea drumului, respectiv turnarea de covor asfaltic cu o grosime de şase centimetri şi a stratului de uzură cu o grosime de patru centimetri.

Pentru a se verifica măsura în care lucrările de asfaltare au respectat exigenţele impuse de normativele în vigoare şi cerinţele expres formulate de către beneficiar - Consiliul Judeţean Cluj, calitatea stratului de asfalt, respectiv grosimea şi consistenţa acestuia, au fost verificate prin prelevarea de carote de către un laborator specializat în domeniu.

"Mă bucură faptul că ,,zestrea" de drumuri judeţene reabilitate prin lucrări ample, în profunzimea lor, începute cu refacerea fundaţiei, s-a îmbogăţit cu un sector pe care s-a turnat covorul asfaltic în două straturi şi pe care se poate circula în cele mai bune condiţii. În acelaşi timp, tocmai pentru că este vorba despre lucrări complexe de care ne dorim să beneficiem cât mai mulţi ani, am dispus verificarea cu stricteţe a calităţii şi a conformităţii tuturor lucrărilor executate", a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

Lucrările de investiţii şi modernizare a DJ 109B Fundătura – Corneşti au fost realizate în cadrul "Programului de lucrări de modernizare şi reabilitare" aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Cluj nr. 180 din 22 iulie 2016.

http://www.stiridecluj.ro/politic/drumul-judetean-fundatura-cornesti-a-fost-asfaltat-foto-1

Horațiu 87

Drumurile Hadîmbu și Bârnova, scoase la licitație

Mărul discordiei din ultima ședință de plen a Consiliului Județean Iași, drumurile județene DJ 248B Budești – Hadîmbu și DJ 247A între DN 24 – Bârnova, au fost scoase deja la licitație * suma se ridică la peste 14 milioane lei

Luna trecută, cele două drumuri au fost propuse spre modernizare de președintele CJ Iași, Maricel Popa, spre nemulțumirea opoziției, care a solicitat înființarea unei comisii care să se ocupe de prioritizări. Liderul consilierilor județeni PNL, Daniel Minciună a fost de părere că prioritizarea nu trebuie făcută de șeful CJ Iași în urma negocierilor cu primarii ci de o comisie mixtă a instituției. Modernizarea celor două drumuri a fost estimată la 14,7 milioane lei și este împărțită astfel: valoarea lotului I, DJ 248B Budești – Hadîmbu este de 3,3 milioane lei și presupune lucrări pe o porțiune de doi kilometri de drum iar pentru lotul II, DJ 247A între DN 24 – Bârnova au fost alocate 11,4 milioane lei, pentru modernizarea unei porțiuni de cinci kilometri de drum. Potrivit unui studiu de trafic întocmit anul trecut, zilnic pe DJ 248B Budești – Hadîmbu au circulat aproape o mie de vehicule. ,,Starea precară a drumului influențează negativ activitatea economică, socială și culturală a locuitorilor. Drumul județean a fost prevăzut cu semnalizare rutieră, dar pe anumite porțiuni acestea sunt deteriorate sau lipsesc cu desăvârșire. Pe ansamblu starea tehnică a drumului județean analizat este mediocră – rea, traficul desfășurându-se cu dificultate, în condiții reduse de siguranță și confort mai ales în perioadele cu precipitații abundente. Ținând seama de starea tehnică actuală a drumului județean DJ 248B, care în timp se va accentua, considerăm că modernizarea acestuia este absolut necesară", se arată în expertiza tehnică.

În cazul DJ 247A între DN 24 – Bârnova, studiul de trafic efectuat anul trecut arată că zilnic circulă 1.700 vehicule. Expertiza tehnică arată că, din cei 5,4 kilometri de drum propus spre modernizare, 4,2 prezintă o îmbrăcăminte asfaltică îmbătrânită, într-o stare avansată de degradare, iar pe 1,2 kilometri o împietruire contaminată cu pământ. ,,Împietruirea existentă pe sectoarele de drum județean DJ 247A în grosime medie de 21 centimetri a avut o portanță slabă în anii, atât datorită grosimii insuficiente, cât și a faptului că aceasta nu a fost impermeabilizată. Sectorul cu împietruire la zi, în perioadele secetoase, reprezinta un factor poluant pentru localnici și pentru mediu, prin praful iscat la trecerea mijloacelor de transport, sau din acțiunea vântului", arată expertiza tehnică.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 12 septembrie iar evaluarea lor va avea loc până pe 7 octombrie.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/drumurile-hadimbu-i-barnova-scoase-la-licitatie--217333383.html

Horațiu 87

Zeci de sectoare de drumuri judeţene se află în lucru, iar altele au fost incluse în programul de reparaţii pentru următoarele două luni * printre acestea se numără şi drumul judeţean către Aeroport

Direcţia Judeţeană de Drumuri şi Poduri Iaşi a finalizat, până în prezent, lucrări de reparaţii pe 53 kilometri de drum judeţean şi se lucrează acum pe alţi 38 kilometri. Sectoarele de drum judeţean finalizate sunt DJ 208F Pietrosu - Uda, DJ 208K între DN2 - Cristeşti, DJ 247 între DN24 - Dobrovăţ, DJ 248F Budeşti - Hadâmbu, DJ 280D Ruginoasa - Heleşteni şi DJ 282 limita judeţul Iaşi - Rediu - Movileni - Gropniţa. Sectoarele de drum judeţean pe care se efectuează în prezent lucrări sunt DJ 249E Tomeşti - Chipereşti - Ţuţora, DJ 281C Blăgeşti - Coasta Măgurii, DJ 249A limită judeţul Iaşi - Bosia şi DJ 248D Tomeşti - Holboca, costurile acestor lucrări ridicându-se la suma de două milioane de lei. ,,Termenul de finalizare al lucrărilor de întreţinere îmbrăcăminţi asfaltice este 1 noiembrie 2016. Lucrările care au rămas de executat însumează 228,9 km şi se realizează prin metoda stropirilor succesive. Bugetul total alocat pentru reparaţiile şi întreţinerea drumurilor judeţene este de 6 milioane de lei. În ceea ce priveşte instalarea de indicatoare rutiere şi instalarea de borne kilometrice şi hectometrice (confecţionare şi montare) există un contract în derulare realizat în proporţie de 75%", au transmis reprezentanţii CJ Iaşi.

Alte 21 de tronsoane intră în reparaţii

De asemenea, în perioada următoare, 21 de tronsoane de drum judeţean vor intra în programul de întreţinere, printre care şi mult contestatul DJ 282I Iaşi - Aeroport. Pe listă se mai numără DJ 248D Ciurea - Bârnova - Tomeşti - Holboca, DJ 207M Şcheia - A.I.Cuza, DJ 208J DN 28 - Miclăuşeni - Butea, DJ 208R: DN 28 - Pod Şcheia - Mirceşti, DJ 244D Dolheşti – Ciorteşti – DN 24, DJ 244F Moşna – Bohotin – Grozeşti, DJ 244G Podu Hagiului – Cozmeşti, DJ 246 Scânteia – Şcheia- Ipatele – Tungujei – Ţibăneşti – Tansa – Dagâţa, DJ 248A limită judeţul Iaşi – Ţibăneşti, DJ 248C Budeşti – Mogoşeşti – Ciurea – Lunca Cetăţuii, DJ 249C din DN 24C – Roşcani, DJ 280 Strunga – Brătuleşti – Oţeleni, DJ 280B Tg. Frumos – Cucuteni, DJ 280C Leţcani – Dumeşti, DJ 281A Hârlău – Deleni, DJ 281B: Belceşti – Coarnele Caprei, DJ 281 Podu Iloaiei – Belceşti – Scobinţi – Sireţel – Lespezi, DJ 282D Podu Iloaiei – Popeşti, DJ 282E Bălţaţi – Lungani – Sineşti şi DJ 282G limită judeţul Iaşi – Aroneanu.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/drumul-catre-aeroport-pe-lista-de-prioritati-a-consiliului-judetean--217334661.html

voicul

Localnicii unei comune din Timiș se opun lățirii unui drum ce permite accesul spre autostradă

Cum a ajuns primar?
,,Noi nu ne dorim o descărcare de pe autostradă prin localitatea noastră", spune Victor Malac primarul comunei Dumbrăviţa.

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/localnicii-unei-comune-din-timis-se-opun-latirii-unui-drum-ce-permite-accesul-spre-autostrada-559094


GDPR

"În cadrul programului de lucrări de investiţii care vizează modernizarea şi reabilitarea infrastructurii rutiere a judeţului Cluj derulat de Consiliul Judeţean, a fost finalizată asfaltarea unui nou sector al drumului judeţean DJ 107N Someşu Rece – Gura Râşca, lungimea tronsonului modernizat şi reabilitat totalizând, în acest moment, peste 3 kilometri."

http://www.clujazi.ro/a-fost-finalizata-asfaltarea-unui-nou-tronson-al-drumului-judetean-somesu-rece-gura-rasca/

Horațiu 87

Drum turistic de maxim interes din Cluj, asfaltat integral FOTO

Consiliul Judeţean Cluj a anunţat participanţili la trafic, locuitorii din zonă, dar şi iubitorii muntelui că a fost asfaltat şi ultimul tronson de pe drumul judeţean DJ 107N Băişoara - Valea Ierii, respectiv tronsonul situat între localităţile Moara de Pădure şi Frăsinet.

Practic, în acest moment, sectorul de drum judeţean în lungime de 14 kilometri care face legătura între localităţile Valea Ierii şi Băişoara este complet asfaltat.

Pentru finalizarea completă a lucrărilor de modernizare şi reabilitare a acestui drum judeţean urmează să se mai realizeze în perioada imediat următoare şanţuri, acostamente, defrişări, semnalizare rutieră, etc.

,,Mă bucur că, profitând şi de vremea frumoasă, am reuşit să finalizăm turnarea asfaltului pe acest drum extrem de important în ceea ce priveşte promovarea turismului, a sporturilor şi activităţilor montane în judeţul Cluj. În perioada următoare vom finaliza reabilitarea sau repararea şi a altor drumuri turistice din judeţ, astfel încât iubitorii de natură şi de drumeţii să poată profita la maxim atât de toamna frumoasă care se anunţă cât şi de sezonul sporturilor de iarnă" a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/e-gata-de-asfaltat-un-drum-turistic-de-maxim-interes-din-cluj-foto--150571.html

ovicor

Daca tot e vorba de DJ in jud. Cluj, DJ 108B s-a modernizat din Dej pana in Razbuneni, din Razbuneni in Bobalna e dezastru. S-au blocat la podete, pana la realizarea acestora carosabilull e aproape impracticabil. Sunt portiuni in care si viteza I e prea mult. Dupa Bobalna, spre Osorhel, carosabilule e OK, dar prezinta ingustari/ surpaturi in zona podetelor, NESEMNALIZATE, pericol public. Intrebarea pentru clujeni : blocarea se datoreaza constructorului sau adm. drumului ?!

vladb

Văzut așa cum l-ai prezentat tu, pare o adevărată sperietoare drumul ăsta. Dar nu e...ca exemplu, cel mai rapid drum Surduc(SJ) - Dej este tocmai acest DJ108B (Gmaps) în detrimentul DN1H+DN1C care e cu doar 14 km mai lung. Pe tronsoane:
1. Surduc - Limita Jud. Salaj-Cluj - Verde - cu excepția a unor mici porțiuni de max. 1 km (vreo 200m chiar în Surduc cu dale de beton si vreo 3 împrăștiate pe Dealul Cernucului unde terenul a fugit și s-a îndreptat dar doar la nivel de pietriș).
2. Limita Jud. Salaj-Cluj - Pustuta - Verde aprins - zona dezastru de la liziera pădurii a fost reasfaltata complet.
3. Zona de care spui tu (Bobilna - Razbuneni) - 4.4 km este intradevar părăsită - litigiu între CJ si constructor, dar se poate parcurge lejer (drum la nivel de pietriș) cu 20-30 km/h.
4. Razbuneni - Maia - Somcutu Mic - Verde
5. Somcutu Mic - Dej - Albastru intens - sincer eu nu am vazut un alt drum județean așa de larg, asfaltat perfect, marcat si cu parapete ca si pe acest tronson.
În concluzie, 6 din 56 km sunt cu probleme, dar "facubili" cu orice tip de mașină. Eu de multe ori prefer să merg pe traseul Gârbou - Bobilna - Dej - Cluj decât Gârbou - Surduc (DN1H) - Tihau (DN1G) - Sânmihaiu Almașului (DN1F) - Cluj. Nu mai vb că cea mai scurtă ruta (Gârbou - Recea Cristur (DJ108A) - Panticeu - Cluj e intr-adevar DEZASTRU.

ovicor

vladb, De acord cu tine, cu exceptia tronsonului respectiv. Chiar acum am sosit de la Osorhel, la Bistrita, tronsonul respectiv arata groaznic. Gropi unele "facultative", multe "obligatorii". Unele adanci cat raza rotii, cu margini drepte, in asfalt! Putea Consiliul Judetean sa le umple cu pietris macar !

Ionut

#779
Peste 40 de milioane de euro pentru "Transalpina de Apuseni",
drumul spectaculos ce va fi modernizat din fonduri europene

Drumul judeţean ce face legătura dintre zona Aiud – DN1 – viitoarea autostradă Sebeş-Turda şi Munţii Apuseni – Bucium sat – DN74, tronson cunoscut şi ca ,,Transalpina de Apuseni", va costa peste 44 de milioane de euro, potrivit documentaţiei tehnico-economice.



Harta Google

În şedinţa Consiliului Judeţean din 10 octombrie, intră la aprobare atât protocolul de colaborare cu comunele de pe traseul drumului ce va fi modernizat cu fonduri europene, cât şi detaliile economice şi tehnice ale proiectului. Lungimea drumului propus pentru modernizare, DJ 107 I: Aiud (DN1) – Aiudul de Sus -Rîmeţ – Brădeşti – Geogel – Măcăreşti – Bîrleşti Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bârleşti – Mogoş – Valea Albă – Ciuculeşti – Bucium – Izbita – Coleşeni – Bucium Sat – DN 74 (Cerbu), este de 78,48 de km, iar suma estimată depăşeşte 44 de milioane, faţă de cea estimată iniţial, de 23 milioane lei. Lucrările ar urma să fie finalizate în termen de doi ani. Proiectul de modernizare va fi promovat pentru finanţare în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020. Va fi implementat în comun, printr-un parteneriat ce va fi încheiat între Judeţul Alba prin Consiliul Judeţean Alba – lider de proiect şi Municipiul Aiud prin Consiliul local al municipiului Aiud, Comuna Bucium prin Consiliul local al comunei Bucium, Comuna Mogoş prin Consiliul local al comunei Mogoş, Comuna Ponor prin Consiliul local al comunei Ponor şi Comuna Rîmeţ prin Consiliul local al comunei Rîmeţ .

Potrivit indicatorilor economici din documentaţie, valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA): 196.502.026,17 lei, echivalent 44.357.116,53 euro, din care lucrări de construcţii-montaj (inclusiv TVA) 171.318.279,85 lei, echivalent 38.672.297,94 euro. Durata de execuţie estimată este de 48 de luni. Lungimea totală a drumului ce va fi modernizat este de 78,42 km, pe care vor fi făcute construcţii-montaj: şanţuri de pământ (16.255 m), şanturi de beton (74.105 m), rigolă ranforsată (3.525 m), parapet metalic (28.010 m), consolidări (ziduri de sprijin, zid de gabioane, fundaţii adâncite parapet) – 23.205 m.

Adevarul