DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: mariansb on July 14, 2015, 06:01:57 PM
lucrari de reparatie la drumul spre Poiana Pelegii
http://retezat.ro/index.php/noutati/evenimente/175-reparare-drum-forestier-poianapelegiiparcul-national-retezat.html
Reparatiile par sa se fi incheiat. Nu sunt utilaje pe traseu, drumul e in stare foarte buna (fata de cum era) incepand de la podul peste Lapusnicul Mare, dupa coada lacului. Pana acolo banuiesc ca e in administrarea judetului si nu a fost reparat, aceleasi denivelari mari.
Dar de acolo in sus, se merge foarte bine toata distanta, cu orice autoturism. Inclusiv pe urcusurile abrupte.

Din pacate doar s-a nivelat suprafata drumului, nu s-au efectuat lucrari de decolmatare a rigolelor sau alte asemenea, deci degradrea va veni din nou cu ploile... ramane un drum forestier.

gerulus

#571
Sămbătă se făceau lucrări de peticire cu asfalt a unui drum județean neasfaltat DJ687E în zona localității Ruda, HD !  :lol: :lol: :lol:




De la ieșirea din Ghelari in sus drumul nu mai este asfaltat

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

are cineva idee daca s-a miscat ceva pe drumul Rachitele - Doda Pili, jud. Cluj. Am fost pe la inceputul lui iulie pe el si nu era nicio miscare, desi am inteles ca ar trebui terminat pana la sfarsitul anului.



adiarc

Da...parca am fii in 2012-2013.  :lol:

Sper ca de data asta , proiectanții sa nu mai fie atat de obtuzi ca cei de pe SB-Medias si sa se gândească la soluții ieftine , dar cu impact major , cum ar fii crearea de zone cu 2 benzi la urcare pt depășirea vehiculelor lente sau schimbarea amplasamentului drumului din curba strânsă in linie dreapta

Poate si Poliția Rutieră va da dovada de responsabilitate si nu va pune limite absurde de viteza , ca cele setate de milițienii sibieni pe SB-Medias....

poate ne dam seama ca modernizarea nu înseamnă doar un terasament mai bun , asfalt mai bun si lărgirea platformei la stas de drum european.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Stati, nu va ambalati,  :lol: depunerea de proiecte din 2014-2020 o sa inceapa din luna septembrie/octombrie. Cel mai devreme cred ca in primavara anului viitor vom vedea primii bani trasi din 2014-2020, si aceia pentru proiecte de drumuri pentru care deja exista PT facut si constructor desemnat. In rest, spre toamna 2016 o sa se inceapa cu motoarele turate la maxim.

Oricum, este important ca sunt sprijjinite prin grila de punctaj acele proiecte care sunt in faza avansata (PT facut, licitatie pt constructor demarata), SF/PT de o calitate mai buna cat si cele care implica drumuri ce strabat mai multe judete, pentru a avea o anumita continuitate. Pentru aceste drumuri se merge pana la o finantare de aproape 70 mil euro, in rest de 50 mil euro

marius_ar


alecu26

ca si asfalt da...si asta inca de acu 4-5 ani (sau când s-a terminat reabilitarea lui).

In schimb ca elemente geometrice este de groaza. Este o colectie de chestii care sunt interzise in normativel de proiectare drumuri. Practic s-a pastrat 100% axul drumului vechi, atat in plan cat si longitudinal.

Daca nu respecti limitele de viteza semnalizate de 30 sau 50 la ora chiar poti sa iesi in decor daca esti prima data când parcurgi acel drum. Cel mai misto este când in vreo 3-4 locuri iti dispare efectiv drumul din fata...ori prin curba la stanga/dreapta, ori printr-o panta accentuata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Subscriu....si proiectantul acestui drum e un cretin.....nici măcar o sg curba sa o îndulcească sau sa îndrepte drumul.....au păstrat si denivelările originale ale acestuia.....făcute dupa cum mergea dealul.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

Pai e cu totul alta lucrare daca vrei sa modifici traseul. Exproprieri, mediu, proiectare etc. Reabilitarea imbracamintii rutiere pe aceasi fundatie si eventual curatirea rigolelor si drenajelor necesita un mimin de proceduri.

alecu26

la cat de dezastru era acel drum, se puteau justifica modificari de profil.
Sa nu-ti inchipui ca a fost o simpla asfaltare.

Si asa s-au folosit foarte multe ziduri de sprijin mai mici sau mai mari, rigole ranforsate, fundatie adancita de parapet...etc.

Oricum se pot obtine o gramada de lucruri fara expropieri, si fara mutari, relocari de utilitati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vladb

#583
Stie careva cum e starea DJ 705 Geoagiu-Zlatna?

alexV

Quote from: alecu26 on August 11, 2015, 02:09:17 PM
la cat de dezastru era acel drum, se puteau justifica modificari de profil.

Oricum se pot obtine o gramada de lucruri fara expropieri, si fara mutari, relocari de utilitati.

:) e drum judetean, sa ne intindem cat ni-i plapuma. sunt din blaj, confirm toate comentariile scrise mai sus. si e ok drumul in acceptiunea mea.

o vorba din zona explica cum s-a ajuns la drumurile astea: boii au batatorit carare, oamenii au latit drumu si eventual au asfaltat.

ca si fapt divers, DN14B Teius-Blaj avea odinioara 7 treceri la nivel cu calea ferata in 24 de km (boii asa mergeau) iar o reabilitare comunista l-a adus in forma actuala cu 2 treceri (teius si craciunel).