DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 6 Guests are viewing this topic.

DiaconuGabriel

Conduc frecvent pe DJ 710 intre Pucioasa si Bezdead, in judetul Dambovita. Drumul a fost prost dintotdeuna, acum insa e inacceptabil. In curand va deveni impracticabil datorita surparilor laterale, alunecarilor de teren, gropilor. Am sesizat de trei ori CJ Dambovita, fara raspuns, bineinteles. Postez pozele si aici, in caz ca ajuta la ceva.

As vrea sa va rog sa treceti cu rosu pe harta calitatii drumurilor aceasta sectiune din DJ 710, Pucioasa - Bezdead - limita jud. Prahova.
In continuare, DJ710 in jud. Prahova e bun, poate fi marcat cu verde pana la Breaza.



















florin74

#556
DJ 108I si 746D (Bucea-Bulz -Beius)
Pozele sunt dinspre Beius spre Bulz




















florin74

Bonus.




O zona superba, care merita vizitata.

Dan74

Cum este DJ108I intre Bratca si Bulz? In singura poza de pe acea portiune neasfaltata se vede ca e acceptabil, dar asa este pe tot sectorul?

florin74

#559
 Sunt cam 400-500 metri de la iesirea din Bulz cam praf si pulbere (cum treci podul peste Cris). Adica sunt bordurile drumului facute si pus ceva pietris, dar s-au facut niste canale si denivelari de toata frumusetea. Daca nu ai garda mai inalta trebuie atentie maxima si viteza minima. In rest bucata pietruita mai alterneaza cu asfalt si este decenta, se vede si in poza. Oricum segmentele pietruite mai mult de 3 km cumulat nu au.

vancouver

#560
DJ 186 Sighetu Marmatiei - Bârsana - Manastirea Bârsana - Sacel (intersectie DN17C langa Moisiei). Drumul este trecut si pe harta calitatii drumurilor (a fost o varianta la DN18 pe perioada reabilitzarii acestuia intre Sighet si Moisei, dar ramane pe harta mai ales pentru Manastirea Barsana - un colt de rai in stil maramuresean). De asemenea pe DJ186 puteti vedea nenumarate porti traditionale maramuresene, pe DN18 eu nu am vazut nici macar una.

Pe harta este trecut cu galben si asa si este: de galben plin. La un moment dat cineva mi-a cerut sa-l fac verde, dar NICI VORBA de asa ceva.

Pozele sunt de la Sighet spre Moisei. Pana la Barsana avem reparatii facute pe zone de 10-50 m2, dar nu chiar profi si drumul tot denivelat este. Peisaj tipic:






Chiar in dreptul manastirii Barsana este o zona reabilitata de 1,5 - 2 km, deocamdata fara marcaje, dar asta nu schimba situatia de ansamblu a drumului:





Posibil aceasta scurta zona reabilitata sa faca parte din proiectul de reabilitare a DJ184/DJ109F/DJ185 Baia Sprie - Barsana, aflat in curs. Dar e doar o presupunere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

^ In continuare drumul este din nou rau - dar fara gropi:









In ultima poza se vede o zona centrala ceva mai buna si marginile deosebit de denivelate. Presupun ca zona mai buna este peste un drum existent anterior si cu o fundatie buna, apoi s-a largit la 2 benzi dar largirea a cedat pe toata lungimea. Ca atare intalnirea cu o masina din sens opus obliga la incetinire, iar o eventuala depasire este o aventura cu final nesigur.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

DJ 703I in satuyl Gales, comuna Bradulet, Arges.
No comment.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Poate planteaza cineva o floare, ca la centura Brasov a functionat, s-a sesizat cineva si a venit sa carpeasca.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

DiaconuGabriel

DJ 710 Pucioasa - Bezdead e in curs de reabilitare, devine un drum acceptabil. Ramane de vazut la primavara cum va arata.

horatiu.cosma

#566
Am facut azi un traseu superb, pe care il recomand tuturor colegilor care au drum in zona: Beius(764+764D)Bratca(108L+108K)Bucea. Pe google/maps ar arata ceva de genul.

Pe prima portiune dinspre Beius sunt 2-3 km de piatra cubica, dar pe care se poate merge cu 30-40 km/ora, dupa care e de galben, fara gropi sau denivelari pronuntate, se poate merge cu 70-80 lejer(exceptand curbele stranse si serpentinele). Ajunsesem sa fiu atentionat de ceilalti din masina sa fiu atent la drum, ca prea imi sareau ochii la peisaje :). De la Bratca inspre Bucea, strict pe 108L, un drum incadrat pe de o parte de Crisul Repede si pe cealalta de CF Cluj-Oradea am intalnit cel mai ciudat fenomen pe care l-am vazut pe drumurile noastre vreodata. Si anume, portiuni cu 3 straturi de asfalt, stabilizat malul Crisului, pe care se poate merge lejer cu 100, urmate de portiuni praf(drum de pamant, denivelari uriase, gropi pe masura), pe care cu greu inaintam cu prima treapta de viteza. Aceste sectoare au alternat de 2/3 ori, dar nu am vazut pe nimeni care sa lucreze la remedierea zonelor neasfaltate, in zonele respective intr-adevar ca nu era zid de beton pe malul Crisului, dar nu erau nici un fel de indicatoare drum in lucru, sau atentionare ca urmeaza un drum spart. Doamne fereste sa intre cineva noaptea cu 100 de pe asfalt pe acele zone, ca e vai si amar de masina. La un moment dat, inainte de intersectia dintre 108L si 108K, am vazut pe dreapta un pod peste Crisul Repede ce pornea din 108L, la nivel de grinzi asezate, si atat, la fel, niciun indiciu cum ca cineva ar trebui sa termine acel pod. E drept, a fost duminica, dar am fost pe cateva santiere la viata mea, si imi dau seama chiar si duminica ca un drum e in lucru sau nu... Poate trebuie intrebat pe undeva(CJ Bihor banuiesc), ca nu e in regula daca s-au sistat lucrarile in acest stadiu.

Dan74

O sa le trimit eu o sesizare

asztalos

#568
Din cate vad nu prea s-a discutat despre DJ135, portiunea proaspat reabilitata si predata circulatiei in 25 iunie 2015 :
http://www.zi-de-zi.ro/accesul-spre-sovata-mai-scurt-cu-20-de-kilometri-prin-reabilitarea-dj-135/#ad-image-0
Parcurg saptamanal DJ135 de la Targu Mures pana la Sarateni (Sovata), de fapt 10 km este diferenta; dus-intors este 20 (presa dezinformeaza).
Oricum, portiunea Magherani-Sarateni este una minunata, cu un peisaj de ti se taie respiratia (mai ales daca vii dinspre Magherani spre Sovata). Ai senzatia ca esti undeva pe Transalpina, nicidecum la 40 de km de Targu Mures. Se ajunge la o altitudine de aprox. 700 de metri (670 metri mai exact).
Ceea ce imi place : nu am vazut controale, nu este trafic (lumea nu stie de existenta acestui drum), respectiv peisajul. De la Magherani au astupat gropile pana la intrare in Targu Mures, ca urmare, portiunea "nereabilitata" Magherani - Targu Mures este bun spre foarte bun (pentru o viteza de 110 km/h). Sunt EXTREM de multe curbe pe tot traseul, dar nu conteaza.
Un de pe DJ135 (ruta mentionata mai sus).

Dan74

Am primit raspuns la sesizarea cu privire la starea Dj 108I