Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florin74

Mai dureaza cu semnarea contractului, ordinul de incepere etc. Birocratia....

Phenol

^^Sunt doua halte intre Campia Turzii si Valea Florilor: Ploscos si Canepisti ambele relativ bine intretinute (6.08 si 8.51).

Indicatorul de la 2.27 este pentru infrastructura, cred ca semnifica granita dintre tronsoane/sectoare de pe CF.

dan tm

La 2.27 cred ca sînt doar niste traverse aruncate lînga linie.

razvan96

Au lansat o licitatie pentru repararea podului de la Ileanda (CF412 Apahida-Baia Mare km 86+322).Momentan pe pod se circula cu restrictie de 50 km/h.

Valoarea totala estimata:4.707.705 RON
Lucrarile ce trebuie realizate:

QuoteContractul implica urmatoarele tipuri de lucrari: Obiect pod: -Inlocuirea suprastructurii podului cu o suprastructura tip dala cu grinzi metalice HEM900 inglobate in beton cu deschiderea de 18 m, pe amplasament existent; -refacerea suprastructurii CF prin inlocuirea sinei, traverselor, si materialului marunt cu material nou de cale ferata ( sina tip 60, traverse beton tip T26) si refacerea stratului de repartitie si prismei caii si realizare terasament nou intre culeea proiectata si vechiul terasament ( noul pod este mai scurt decat vechiul pod) -realizarea profilarii si protectiei albiei cu pereu de beton de 15 m pe zona podului si o saltea de arocamente de 5 m, amonte si aval de pereu. Obiect instalatii BLA: -lucrari de protectie si repozare a cablurilor SCB noi ce deservesc instalatia CEM din statia CF Ileanda. Obiect instalatii TTR: -lucrari de relocare a cablului cu fibre optice.

razvan96

Informatii primite de la CFR:

1.(cel mai important) Dupa cum se stie, acum cateva zile un tren de marfa a deraiat intre Draganesti-Olt si Caracal firul 1, adica fix acolo unde se desfasoara lucrari de inlocuire a suprastructurii CF pentru a ridica restrictiile de viteza de 50/70-e cea mai importanta restrictie intre Bucuresti si Craiova.Lucrarile aveau un stadiu fizic de 51% cu termen de finalizare iunie 2020.Acum se va amana termenul, nu se stie cu cat pana nu se evalueaza pagubele.
2.Pe Bontida-Iclod fir 2 lucrarile de consolidare a liniei s-au incheiat in decembrie si acum se poate merge cu 100 in loc de 50.
3.Pe CF316 Brincovenesti-Reghin unde e in derulare un contract de refactie inca nu s-a actualizat PT-ul deci nu au inceput lucrarile.
4.Pe CF100 Valisoara-Caransebes unde e in derulare un contract de refactie nu au inca AC si nu a inceput executia.
5.Restrictiile dintre Bucuresti Nord si Videle, inclusiv in Bucurestii Noi:lucrari sistate pe perioada iernii pentru ca executantul nu a primit materialele de la furnizor.Teoretic lucrarile nu vor dura mult asa ca scapam in curand de restrictii pe directe intre Bucuresti-Videle.
6.Lucrari programate anul asta in regie proprie pe CF500:
-inlocuire traverse beton necorespunzatoare cu traverse noi T26 si material marunt de prindere pe intervalul de statii Ramnicu Sarat-Marasesti (aici vor fi executate lucrarile in 2 sau 3 etape)
-inlocuit material marunt pe 3 segmente totalizand 4.2 km pe intervalul Ploiesti Sud-Mizil firul 2
7.Lucrari programate anul asta in regie proprie pe CF100:
-inlocuiri traverse din lemn
-inlocuiri 4 aparate de cale la Farcasele si Mihaiesti
-lucrari de reparatie periodica cu masini grele de cale (9.2 km ciuruire, 6.66 km buraj general, 172 km buraj de intretinere)-toate astea sunt doar pe raza Regionalei Craiova
8.Lucrari programate anul asta pe CF300 Razboieni-Cluj:
-inlocuire traverse din lemn cu traverse din beton cu prindere elastica intre Tunel si Cojocna
refixare cale fara joante pe Campia Turzii-Valea Florilor fir 1
-consolidare linie CF prin inlocuire dibluri din lemn cu dibluri din polietilena pe intervalele Calarasi Turda-Campia Turzii ambele fire, CT-Valea Florilor ambele fire, Cojocna-Apahida fir 2
9. Lucrari programate anul asta pe CF412 Apahida-Dej:
-consolidare linie CF Bontida-Iclod firul 1 pentru cresterea vitezei de la 50 la 100
-consolidare linie CF Iclod-Gherla-Dej firul 2 pentru cresterea vitezei de la 50 la 100
-reparatie periodica cu masini grele de cale Iclod-Gherla firul 2 si Gherla-Dej firul 1

Phenol

Deci pe 412 incet incet ajung pana la Dej, mersi de info.
Mi-ai dat un motiv sa dau o fuga pe aceasta sectie.

dan tm

412 nu e CArei-Sarmasag-Jibou?

Ileanda e pe 400

frunzaverde

Apahida - Dej - Casei - Ileanda - Baia Mare este linia 412.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Adica vorbim de codificare interna CFR nu de tabelele din Mersul trenurilor de calatori care se vinde publicului.

Phenol

Incerc sa folosesc numerotarea de la infrastructura fiindca vorbim de infrastructura si nu de mersul trenurilor.

dan tm

Insa nu toti utilizatori forumului cunosc sau au acces la numerotarea folosita in uz intern de CFR Infrastructura. (acolo magistrala 900 este linia 100 pina la Jimbolia).

frunzaverde

Lista cu liniile este disponibila aici: http://cfr.ro/files/ddr/2020/RO/Anexa%2010%20-%20Declivitatea%20liniilor%20CFR.pdf

Si eu prefer folosirea liniilor (numerotarea CFR infrastructura) in detrimentul sectiilor (numaratoarea din Mersul Trenurilor) cand ne referim la infrastructura. Este mult mai putin ambiguua - numaratoarea din MT are multiple ambiguitati, duplicari, si mai are si problema ca se schimba (de obicei cand se liciteaza o parte de sectie).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

interesante linii mai gasim prin lista, gen Cernavoda Oras, Sitorman.

TibiV

frunzaverde, Ionut,

poate ar trebui facut un topic din ala "sticky, read-only", cu un tabel care sa contina corespondenta liniilor CFR Calatori (Mersul Trenurilor) si CFR Infrastructura...

Apoi ar fi mai usor pentru noi, cei nefamiliarizati, sa cautam acolo si sa scriem Dej-Ileanda M400/CF412, sau ceva de genul - putem stabili o conventie...

(Recunosc ca va fi un cosmar pentru retele "grele", gen Bucuresti, cu multe "racorduri", unde mi-am prins urechile in linii cu K, Y si restul alfabetului DOAR in zona Chitila-Mogosoaia...Desi poate un astfel de tabel nu ar trebui neaparat sa contina si detalii despre aceste nenumarate.)

Este doar o idee, cine va incerca sa o puna in practica va avea muuuult de lucru...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Situatia din teren a liniei CF 412 (Apahida - Dej):

Cu exceptia limitarii de 70 de la cap Y peste macaze din Jucu (min 6.35) se circula foarte bine pana la Bontida (11.05) unde la liniile din gara inca nu au facut nimic, se circula cu 50. De aici pana la Iclod (16.00) se circula cu mai mult de 50 (in raspuns ei au zis ca se poate circula doar cu 50) insa la intrare in Iclod trenul a incetinit. Firul 2 pare a fi terminat la fel pana la Iclod.

De la Iclod incepe santierul (daca putem numi asa):

Oare Iclod - Gherla fir 1 este cel care a fost licitat anul trecut fiind castigat de Swietelsky? - Este singura portiune care e la fel de proasta ca inainte dar nu este mentionat in raspuns.
Iclod - Gherla - Dej a inceput sa lucreze CFR-ul si zice ca vor continua lucrarile (desigur termene nu dau).
Gherla - Dej fir 1 au in plan sa lucreze, dar in teren inca nu se vede nimic (si aici lipsesc termenele din raspuns).

E imbucurator ca odata cu aceste lucrari au schimbat semnalele luminoase si acustice de la treceri la nivel dar au montat si in locatii noi, unde inainte nu au fost (ex. min 4.33 sau min 4.48).

Si acum filmarile:

Apahida - Gherla partea 1



Apahida - Gerla partea 2



Gherla - Dej Calatori



22.02.2020