Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Foarte frumos. Care e procedura de execuție pentru RK unde avem un singur fir și e o linie importantă cum e M400? Prima dată ar trebui să vedem licitația de execuție pentru Lunca Bradului-Stânceni, nu? Abia apoi pentru Stânceni-Toplița.

razvan96

Ar trebui sa fie invers, pentru ca Toplita-Stanceni e deja proiectata, dar oricum sa nu aveti mari iluzii, e posibil sa urmeze si executia, dar nu sigur, stim cu totii cum e bugetul CFR. De aia o sa ii si intreb :).

Procedura aleasa e cu trenuri de lucru pentru a limita pe cat posibil inchiderile de linie. De aici se deduce ca vor exista inchideri.

razvan96

Reparatie pod KM. 86+322, linia CF 412, Apahida - Baia Mare, Suc. Reg. CF Cluj

Atribuita DARIA CONST pentru 4.286.730,91 RON

Au mai fost atribuite 3 licitatii pentru schimbarea aparatelor de cale, 2 la Buzau si 1+2 la Rm Sarat, toate castigate de ANTREPRIZA DE CONSTRUCTIE CAI FERATE.

GDPR

#438
Stadiu lucrari electrificare linie Doaga-Tecuci-Barbosi:


NGC

Refactie totala linie CF Orsova – Jimbolia, interval Valisoara - Caransebes,km 461+100-475+835

Quote from: razvan96 on December 19, 2019, 02:42:50 PM
A fost atribuita Wiebe-Swietelsky pentru 38.124.963 RON.A durat aproape un an licitatia asta din cauza lalaielii cu o contestatie a International Rail Transport.

Avem intre timp si AC.

05.06.2020: "Refacție totală linie CF Orșova-Jimbolia, interval Vălișoara-Caransebeș km 461+100-km 475+835"

ioandorin

Spun,nu dau cu parul,dar până în urmă cu ceva ani, RK-urile erau făcute de CFR SA prin secțiile SIMC cu utilajele sale ( mașini de ciuruit,profilatoare de piatră, plassere,stabilizatoare,etc) fără atâta birocrație si bani aruncati aiurea pe tot felul de acorduri de mediu,studii de fezabilitate si alte hârțogării făcute de tot felul de firme private! Si acum,ca si atunci atunci, tot cu 30 km/h se vor deschide liniile după RK !
   

frunzaverde

@ioandorin - Exact. Mi se pare absurdul absurdurilor sa fie nevoie de autorizatie de construire si de proiect tehnic si de birocratie peste birocratie pentru o lucrare care readuce linia existenta la nivelul de performante constructiv, in amplasamentul existent (ca asta e RK-ul). Planul general de RK ar trebui sa fie document suficient - nu e constructie noua, este reparatie a unui obiectiv existent...

Si da, peste tot in lume, RK-urile se fac in regie proprie in primul rand... Si englezii, dupa problema numita Railtrack au renationalizat sistemul de RK-uri in Network Rail. Si englezii au mers cel mai departe cu spartul si privatizatul...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

@ioandorin, frunzaverde: mi se par foarte interesante observațiile voastre...eu cred că CFR Infra ar trebui să-și refacă rezerva de utilaje moderne pentru reparații ale căii ferate, să angajeze suficienți oameni și să facă în mod curent lucrări de reparații curente și chiar capitale...
Întrebarea pe care o am (știu, paradoxal, ca jurist, dar nu lucrez în acest domeniu) este dacă legislația ar impune toate aceste hârțoage (avize, autorizații construire) pentru astfel de lucrări efectuate în regie proprie, iar în caz afirmativ, dacă n-ar trebui amendată de urgență Legea nr. 50/1991 pentru a introduce o excepție de la necesitatea autorizării; îmi imaginez că nici CNAIR nu ia AC pentru a reasfalta un drum...sau?


Xenos

Pun o postare distinctă pentru că nu are legătură cu cea anterioară și cred că nu se potrivește nici pe Coridorul IV, deși e similară:

Se pare că ministrul  a declarat că în septembrie se scoate la licitație linia Episcopia Bihor-Oradea-Cluj, o veste pe care o așteptam față de știrile de acum câteva luni, în sensul că SF-ul este gata:


https://clubferoviar.ro/proiectele-feroviare-pentru-timisoara/?fbclid=IwAR2FtuJpNHJXXgQpITJZQZsWYyW-PaFfIjAhdIECCMIRgSSh2JdoaOyR4iA

Spicuiesc:

S-a încheiat şi un protocol, între Primăria Timişoara pe de-o parte şi CFR pe de altă parte. Am spus care este motivul pentru care a fost nevoie de  încheierea acestui protocol de colaborare şi susţinere a implementării proiectului important de modernizare de cale ferată Caransebeş – Timişoara – Arad. Sunt 35 de kilometri pe raza judeţului Timiş, 28 pe raza administrativă a judeţului Arad. Am semnat în urmă cu două luni un protocol identic cu Primăria Cluj-Napoca şi Primăria Oradea pentru modernizarea liniei de cale ferată Cluj – Oradea – Episcopia Bihor. În câteva luni am semnat avize, acorduri, avize de mediu, s-au obţinut şi noi, undeva, prin luna septembrie vom scoate la licitaţie proiectare şi execuţie acest obiectiv în valoare de peste 7,5 miliarde de lei, 166 km, modernizat. Sunt convins că semnarea acestui protocol va duce la o colaborare mai bună între cele două instituţii", a declarat Lucian Bode, citat de News.ro.

Sorinus

1.5 Miliarde de euro ptr electrificare si RK? Nu e f mult? Sau e reconstructie ca pe CIV?

Vlad94

#445
Calea ferata Arad-Caransebes va fi reconstruita. Proiectul implica dublarea caii ferate, o varianta directa cu fir dublu, intre Aradul Nou si Ramificatia Glogovat, reabilitarea liniei existente intre Aradu Nou si Arad si constructia a doua statii urbane, Timisoara Centru (in zona Iulius Mall) si Arad Micalaca. De asemenea, proiectul va mai avea variante noi pe traseu, dar si o multitudine de pasaje noi peste CF in Timisoara si Vladimirescu.

Xenos

@Sorinus cred ca se referea la Cluj-Oradea-Episcopia Bihor, 7.5 mld lei. Este reconstrucţie doar parţial, pe câteva variante de traseu, s-a discutat destul de amplu (dar nu mai ştiu exact în care topic), oricum se dublează linia, se electrifică, va fi de 160 km/h pe bucata spre Oradea, faţă de starea actuală a liniei este clar că e o lucrare de mare amploare, chiar dacă nu este reconstruit automat tot terasamentul. Este o combinaţie de RK şi reconstrucţie, probabil cea mai bună formulă de până acum.


Dominik

#448
CFR Infrastructură a demarat prima etapă a programului de reparaţii la infrastructura feroviară, executate în regie proprie, pe firul I, între Chitila şi Chiajna, prin lucrări de înlocuire a traverselor de lemn cu traverse de beton cu supralărgire (refacţie), iar în a doua etapă vor fi executate lucrări de buraj mecanizat şi profilat piatră spartă.
Scopul lucrărilor este redeschiderea circulaţiei feroviare între Chiajna şi Chitila, pe firul I (închis circulaţiei din anul 2018) şi descongestionarea traficului de marfă pe Centura Bucureşti.
Lucrările de refacţie traverse sunt executate cu noul tren de PTH -500, specializat în lucrări de reparaţie capitală a suprastructurii căii ferate, cu o productivitate medie de refacţionare totală a suprastructurii căii de 200 ml/oră (de aproximativ 4 ori mai mare faţă de tehnologia clasică, realizată cu trenul de lucru Platov).











CFR Infrastructura
You're in Steelers Country

TibiV

O mega-rusine feroviara...
Quote from: pasa_andrei on August 16, 2020, 09:37:37 PM
Un video mai mult informativ despre lucrarile care urmeaza pe DN2-A2.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)