News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

thinker

#1050
Se pare ca cineva a urmarit discutia cu angajatii si fondurile insuficiente la CFR infrastructura... si cu profitule de acolo :lol:  (nu ca ar fi fost profituri... acum e clar?)
sa decida ce vor sa faca, si sa aloce o data banii de reparatii
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Quote
...se strică (...) peste 300 de km de cale ferată în fiecare an. Iar cu resursa bugetară pe care ministerul, compania, au pus-o la dispoziție, se repară, în sensul readucerii la standardul pe care l-a avut inițial, în jur de 16 km"

Deci pierdem (minimum) 284 km de cale ferata pe an....
Cine vrea sa calculeze in cati ani ramanem fara CF ?...
:((

Sau, ma rog, pana cand toate celelalte linii CF (in afara de "coridor") vor ajunge in halul asta:


TAG: World's Worst Railroad Track Compilation
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Adica nici in AMERICA nu se repara liniile si vom fi egali cu americanii? :o

thinker

#1053
30-35 de ani  >:(
calea asta ferata se strica singura. Nu spune ca se uzeaza de la trafic si slaba mentenanta. Apoi anunta ca avem angajati sa o reparam dar nu avem fonduri, adica :((  in fata presei

Pai care e treaba ministrului daca nu tocmai asta, sa faca presiune sa obtina fonduri pentru CFR.  Vrea ca angajatii CFR sa dea ordine de ministru, sa dialogheze cu ceilalti ministrii si sa faca presiune in guvern sa obtina fonduri?
Ministrul e un tabloid care da detalii picante? Pai astea se vad in bugetul CFR.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

MarcoPolo

Watch Construction Firm Swietelsky Build The Railways For Vienna's Central Station
https://facebook.com/interestingengineering/videos/1974559036175126/

frunzaverde

Quote from: thinker on October 15, 2018, 09:34:34 AM
Pai care e treaba ministrului daca nu tocmai asta, sa faca presiune sa obtina fonduri pentru CFR.  Vrea ca angajatii CFR sa dea ordine de ministru, sa dialogheze cu ceilalti ministrii si sa faca presiune in guvern sa obtina fonduri?

Ministrul asta, de bine de rau, a pus presiune.

1. A livrat o strategie care spune ca "asa nu se mai poate" si explica de ce e nevoie de finantare serioasa, de schimbare de strategie, si da un nivel rezonabil de finantare.
2. A comunicat de multiple ori parlamentului ca e nevoie de un cu totul alt nivel de finantare a caii ferate. A spus acelasi lucru in cel putin doua sedinte de guvern. A cerut bani de la cei care au placinta si cutitul, fiind primul care a facut asta din 2011 incoace.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Este foarte greu sa schimbi sistemul, intr-un timp atat de scurt. Sa vedem cat mai rezista. A ajuns la 260 de zile in functie, si deja e destul de mult daca ne raportam la predecesorii sai.
Lumea vrea rezultate imediate, dar nici in mediul privat nu reuseste nimeni minuni de pe o zi pe alta. MT nu este un IMM cu 50 de angajati
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Da, e bine ce face pe CF chiar daca e doar un inceput. Si e bine pt CF si ce incearca cu transportatorii pe rutier. Sa vedem ce iese...

andrey_tm

Trenuri toamna in Baile Herculane


Vice33

Din 2015 nu mai avem trenuri IC in Romania...sunt doar IR, R și cele particulare tot R și IR...mă uitam pe mersul trenurilor din 2016 la IR 346/347 Dacia comparativ cu noul mers 2018-2019, timpul de mers se va reduce cu 30 min pe distanta Sighisoara-Coslariu și cu 1 h pe distanța Simeria - Sighisoara.


Dar ce recuperează va pierde pe distanța Simeria - Arad, făcând 3 ore intre Deva și Arad...


Avantaje și dezavantajele pentru inca minim 4 ani pe tronsonul Arad - Simeria...

thinker

#1060
Calea ferata se contopeste cu natura. :)
Calea ferata coplestiat de natura  :o
Siguranta circulatiei pe calea ferata?  >:(
Cat mai vede mecanicul din parcurs? Cei care inspecteaza starea infrastructurii pe calea ferata cum pot trece pe acolo ?  :bash:
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Wow!

7-3-2...
Nu e un cod secret, este numarul de vagoane...

Iar "2-ul" ultimului tren are o "topaiala" simpatica cand cand iese de pe trecerea la nivel...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Cât poate trage maxim o locomotivă de acel tip?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

thinker

#1063
Super simpatica topaiala, imponderabilitate la pret redus... Cum era - senzatii tari romanesti  :D

@gruiarew 

o locomotiva electrica are cam 5000kw - cat poate sa traga depinde de multe conditii - sunt  norme  maxim 50 vagoane trenul poate sa aiba 3500 tone...  La feroviar panta e in procente la mie, si pe la 30 la mie adica 3% e maximul si sunt zone pe care tonajele maxime sunt reduse prin instructii

http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%201815%20din%202005.pdf

frunzaverde sigur stie mai bine,  ne ajuti?
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

#1064
La trenurile de calatori tonajul nu prea are relevanta (nu o sa vezi nicaieri tren cu 50-70 de vagoane de calatori) ci lungimea peroanelor...
Pe vremuri erau frecvente trenurile cu 14-16 vagoane (plus vagon postal, plus restaurant/bar)....

Chiar, despre vagoanele restaurant s-a scris ca nu mai sunt decat vreo 3...
Dar a mai vazut cineva vagoane de posta/coletarie ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)