News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Harry

^^ astia l-au avut profesor de engleza pe Iliescu :)))

Ionut

Hole este gaură... OMG.
Gaura centrală.

Sa imi pun bagajele în gaura centrală...

etravel


gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Goldmund

Curtea de Conturi critica puternic prea scupa, prea inceata, necoordonata dezvoltare a trenurilor rapide in UE!

Ultimul studiu al Curtii de Conturi UE despre liniile rapide ale trenurilor din UE arata ca:
1- toate traseele pt. trenurile rapide sunt prea scumpe(in medie costa un km. de cale ferata pt. trenuri rapide in UE cca. 25 milioane euro)
2-nu au o insemnatate pt. UE, ci doar local, national; nu leaga indeajus tarile intre ele;dezvoltarea culoarelor pt. trenuri rapide este prea inceata...
3- Spania "sare in ochi", cu toate ca a atras cei mai multi bani din UE pt. cel mai mare nr. km de cale ferata pt. trenuri rapide, s-a construit mult "inutil, ineficient, trasee care nu sunt rentabile, trenurile circula de multe ori mai mult goale, total ineficient"....(eu circul mult cu ICE si pot spune ca in Germania trenurile sunt mai tot timpul arhipline)
Germania "sare si ea in ochi" cu niste costuri astronomice pt. fiecare nou km de cale ferata rapida.
Aveti aici un rezumat(in Stuttgarter Zeitung articolul tiparit era o pagina intreaga!):
https://www.zeit.de/wirtschaft/2018-06/ice-netz-ausbau-bahnlinien-eu-rechnungshof-kritik

nenea_hartia


dan tm

Curtile de conturi cu asta se ocupa: sa critice si sa gaseasca nereguli. Dupa ele am fi si acuma in pesteri.
In Romania cel putin uneori exced si sarcinile parlamentului.

rizzuh

Ce rol aveau aceste sine care se termina brusc in DN2 inainte de Marasesti? Au inclusiv stalpi de beton pentru electrificare, dar lipseste catenara. In dreapta este terasamentul pentru traseul nou catre Panciu, cu pod peste DN2 si viitorul canal din Siret (care nu s-a finalizat).

perfidus

#1028
Pai cred ca ti-ai raspuns singur. Se dorea probabil o schimbare a aliniamentului pentru linia 507 Marasesti Panciu, odata cu terminarea canalului Siret. Apare in Google Earth un inceput de pod pe o bucla ce pornea invers din Statia Marasesti, traversa DN2 si canalul Siret pe doua poduri si se unea cu actualul traseu in dreptul mausoleului.

LE:
Am gasit un reportaj cu informatii interesante de unde am preluat poza de mai jos:



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Nu, pe acela l-am vazut, 507 este sus pe terasament si este linie simpla diesel. Aici sunt 2 linii electrificate care se termina brusc in DN2.

dan tm

Cred ca erau tragerile pentru manevra in grupa de marfa a statiei Marasesti. Podul pentru noul amplasament al liniei Panciu acolo a fost ?

intrebarea e: de ce trebuia mutata linia de Panciu?

rizzuh

Foarte posibil; la ce unghi au fata de DN2 nu cred ca ar fi avut cum sa treaca pe sub pod, deci podul a fost clar facut pentru DN2. Cred ca linia de Panciu a trebuit mutata pentru ca nu se putea asigura declivitatea pe traseul actual, din moment ce trebuia facut pod peste canalul Siret. Cu ocazia asta se elimina si o trecere la nivel a DN2.

frunzaverde

^

Ce inteleg eu din ruinele de-acolo:



Se vede, mai in sud, cum DN2 urma sa fie rerutat pe la est de canal - racordul cu DN2 e deja construit - standardul e infect (1+1 din beton), dar perfect comparabil cu modul in care arata DN2 in anii '80. Mai la nord se vede o alta rerutare a DN2 astfel incat sa nu fie nevoie de inca un pod (se foloseste un sifon existent).

Asta explicat de linia dubla electrificata e trasa pana la sosea, la nivel cu soseaua. Soseaua urma sa fie rerutata, apoi demolata si linia prelungita spre podul peste canal.

Doar ca sunt cateva chestii pe care nu le inteleg chiar deloc:

1. De ce e dubla electrificata linia? Spre Panciu chiar n-avea sens sa construiesti o dubla electrica.
2. De ce e un terasament inaltat (rambleu) imediat la sudul liniei asteia duble electrice? Rambleul ala (care, la fel, a fost construit cu gandul ca soseaua se muta de acolo - nu e suficient de inalt sa se faca pod peste sosea) se racordeaza la pod si el.
3. Trageri de manevra aproape sigur nu sunt.  Sunt prea departe de liniile de marfa Marasesti, sunt pozitionate foarte ciudat pentru manevra, nu par a avea macazuri, sunt construite pe terasament ingrijit si facut pentru viteza mare, nu pentru manevra marfuri...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

Nu vad cum s-ar fi putut racorda liniile la pod, nu trebuiau sa fie deja pe rambleu? Altfel ce rol mai are rambleul de langa?

dan tm

Inseamna ca locul unde e intrerupt terasamentul peste DN urma sa fie umplut iar podul care a fost deja montat peste canal si demontat in anii din urma(probabil refolosit) era atit peste canal cit si peste noul amplasament al DN-ului.
Ramine misterul celor 2 linii... daca nu erau trageri.