News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

In multe tari metroul si trenul metropolitan din capitala sau orasele mari bat la trafic reteaua feroviara de calatori. Dar nu vad nici eu rostul comparatiei :)))

nirolf

#751
Rostul comparației e ca domnul e direct interesat financiar de proiectul metroului, pe când trenul nu i-ar aduce niciun venit. La cât de mult e împins in față proiectul asta mă duce cu gândul la interese gen Comarnic - Brașov prin concesiune. Pentru că dacă le păsa cu adevărat de locuitorii orașului ar fi investit această energie în ceva cu adevărat util gen M4, M5, M7. M6 înainte de astea și culmea fără Park and ride e o mare țeapă.

Dar își permite, îi "cumpără" pe naivii de pe forumuri cu informații ținute secrete tot de el și prietenii lui, informații care ar fi publice in orice țară civilizată.

subway


Neufunk

Pai daca se face S-Bahn la Bucuresti, ce mai face Brebenel Impex cu ale lui microbuze?

horyatm

Dacă legea nu interzice, atunci e permis.

7. Animale
7.1. Călătorul poate lua un animal la bordul trenului, dacă transportatorul îi permite acest lucru. În acest caz, modalităţile de transport sunt fixate în condiţii particulare de transport.
7.2. Sub rezerva dreptului aplicabil, nu se aplică nici o restricţie câinilor care însoţesc persoanele nevăzătoare şi câinilor de asistenţă identificabili ca fiind astfel.


https://www.cfrcalatori.ro/images/pdf/international/2016_10_GCC_CIV_PRR_RO.pdf


rizzuh

Probabil ca cine a scris prima data proiectul de lege s-a gandit la caine/pisica, nu la porc ;) :lol:

Earthchild

^^^
Porcul tiganesc circula in conditii de lux fata de confratii lui de aiurea:


Ionut

Bine, daca am rezolvat problema porcilor, putem totusi sa revenim la chestiuni (mai) serioase?

Vice33

#758
Comunicat CFR INfrastructură - Bucureşti, 20 februarie 2018
Ion GAVRILĂ, Directorul General al CFR SA, s-a întâlnit cu constructorii
Marţi 20 februarie 2018, la sediul CFR SA,  a avut loc întâlnirea de lucru a directorului general Ion Gavrilă cu reprezentanţii firmelor de construcţii. care au în derulare contracte de lucrări pentru modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare. Discuţiile au avut drept scop crearea unui cadru relaţional reciproc, necesar identificării problemelor şi soluţiilor tehnice pentru fiecare proiect în parte, astfel încât pe toate şantierele operaţionale execuţia lucrărilor să respecte graficele stabilite.

"Cunoaşterea problemelor cu care vă confruntaţi în derularea proiectelor de modernizare a infrastructurii feroviare reprezintă pentru mine o prioritate, iar această întâlnire de lucru am speranţa că va fi un prim pas în dezvoltarea unei colaborări constructive, în interesul tuturor părţilor implicate", le-a transmis constructorilor Ion Gavrilă, director general al CFR SA.

Menţionăm faptul că programele de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare aflate în execuţie pe tronsonele de pe Coridorul Rin Dunăre (ramura nordică) acoperă toate specialitățile de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivel şi substaţii de tracţiune) şi au ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului, îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.


În acest context, Directorul General al CFR SA a subliniat că doreşte o implicare pro-activă a constructorilor în ceea ce priveşte calitatea lucrărilor şi respectarea termenelor de finalizare, iar orice problemă, care poate afecta asigurarea unui front normal de lucru, devine prioritară şi va fi analizată în vederea soluţionării în mod direct de echipe formate din reprezentanţi ai companiei, constructorului şi consultantului.


La finalul acestei întâlnirii, managerul CFR SA a dat asigurări reprezentanţiilor Alstom Transport S.A, Swietelsky Bau Gesell Sachaft m.b.H, Astaldi S.p.A, FCC Construccion SA, Impresa Pizzarotti, Aktor S.A., Implenia Baugesellschaft m.b.H. şi Arcada Company S.A că va menţine această colaborare deschisă nu doar la sediul companiei, dar şi pe şantiere.

subway

#759
Si cealalta parte ce a spus?
Sau dialogul a fost doar monolog?

gruiarew

https://www1.cfrcalatori.ro/

Se pare că se mai cârpește pe ici pe colo. Deja se vede mult mai bine pe mobil.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Sova la TVR despre materialul rulant CFR si trenuri, vezi min 17:25-final.

"CFR Calatori trebuie sa-si modernizeze materialul rulant prin alte solutii decat repararea prea multor vagoane [...] prin generarea unei elasticitati a flotei", "folosirea mai intensa a Desiro". Nu mai anulam trenurile alea 99 ca sunt pline dar toata lumea merge cu nasu. :lol:

subway

Pai si cine sunt nasii aia si ai cui?
:(

Sorinus

Vreau iar sa ma plang de mocangeala la stundenti. Am fost la Cta vineri cu trenul de 17.00 si nu mai erau locuri, am luat la calasa 1a, unde s-au revarsat si ceva personaje care clar nu platisera 88ron ptr clasa 1a.

La intoarcere, am zis sa-mi iau bilet de sambata la trenul de duminica ora 17.00 spre Bucuresti. Nu mai erau locuri. Bineinteles ca stundetii prevazatori si-au luat dus-intors.

Am luat microbuzul, cu 40 ron si care a facut 3h.

Chiar m-am lecuit de CFR.

etravel

Am venit ieri cu R 3010, avalansa de studenti tupeisti care voiau sa stea neaparat la cls 1 cu bilete gratuite de cls 2, lucru care s-a si intamplat. Nu numai ca au stat la cls. 1 cum am scris, dar au si facut un vacarm de nedescris chiar si dupa ce li s-a atras atentia ca deranjeaza.