News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Pai tocmai ca Desiro nu-i pentru curse lungi, nu in configuratiile CFR-ului. Aici vorbim de trenuri urbane, pe distante micim poate cel mai lung traseu ar fi Bucuresti - Ploiesti (pentru ca noi nu prea avem multe orase mici in apropiere). Ar putea schimba scaunele cu unele mai confortabile, aia nu costa mult, dar trebuie sa te duca capul (care este o problema la CFR).

Phenol

Quote from: gruiarew on April 03, 2018, 01:48:13 PM
În Desiro stai ca'n parc. După două ceasuri nu-ți mai simți partea din spate jos :) . Noroc că te mai poti întinde acolo unde-s cele de handicapați. Dar alea îs de exact o palmă. Tot ca în parc. Acum cu IR1811 - 1812 cu care circul eu am noroc că-s goale. Dacă n-are controlorul chef de glume și povești poti trage și un pui de somn.

doar de curiozitate: are 1811/1812 calatori din (si inspre) haltele dintre Vintu de Jos si Simeria?

gruiarew

Exact nu vă pot spune, partea aia e cea mai ok de dormit. Ce am văzut însă e că de la Deva se aglomerează spre Timișoara în 1811 și se golește în 1812.

Ultima dată când am mers spre Sibiu efectiv a trebuit să iau trenul de la un capăt la altul și abia am găsit un grup de 4 scaune goale. Plin de studenți. Au coborât la Deva. La Șibot a mai coborât o domniță cu un troler mai mare ca ea. M-a trezit piuitul de la uși. La Sibiu am coborât eu, controlorul și o doamnă mai în vârstă. Știu că ăștia am fost toți că am ajutat-o și eu si controlorul să se dea jos din tren. E aiurea rău peronul, foarte jos. Cred că urcase la Orlat, n-am fost atent.

Am stat ceva la povești cu controlorul. Omul cred că se plictisea groaznic. Se vedea pe fața lui o disperare amestecată cu resemnare. Zicea că totul merge în pierdere. Inclusiv foaia pe care o avea printată cu cei ce iau bilet on-line. Cică eram doar eu pe tot traseul. Mă miram de ce nu mă întreabă nimeni nimic. Am mai pătit să-mi zică pe nume, dar să nu-mi ceară nimeni biletul, niciodată. Era foarte nervos pentru faza cu studenții. N-am putut scăpa de el pâna nu m-am dus să-mi arate "viitorul luminos al țării". Îi lovise foamea și mâncaseră copilașii cipsuri. Erau câteva pungi și sticle aruncate, cipsuri călcate și amestecate cu apă și suc. E ușor să înjuri CFR-ul că-i mizerie în tren. Dacă ar fi fost după mine i-aș fi scos cu partea dorsală pe geam între Margina și Holdea sau pe la Apold. Acolo efectiv merge trenul prin tufe. Dar într-un fel e mai bine ca nu ascultă nimeni de mine și nu pot face nimic  ;)

Dacă ar fi scaunele alea o idee mai confortabile, ați scăpa definitiv de un încurcă-lume în trafic. Mai ales acum la cum arată DN68A.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Harry

Am si eu o curiozitate. Are cineva idee cate tuneluri feroviare urbane exista in Romania? 

subway

Eu nu-l stiu decat pe ala al vostru din port facut de Saligny

nenea_hartia


GDPR

Ar mai fi si cele 2 tuneluri de la Filesti.

subway

#787
E si ala de la Lujerului dar e abandonat de mult si nu mai e legat la reteaua activa...o ruina...si o groapa de gunoi sinistra...
La Filesti in ce oras ar fi?

GDPR

#788

subway

#789
Ar trebui intrebati cei de la Tunele Brasov SA care l-au construit, dar si astia au fost falimentati demult de autoritatile noastre patriotard patrihotzice...pamant parjolit mai peste tot...
:(

GDPR

Stai ca nu e inca gata, desi e inceput in '96. Iar Tunele Brasov SA inca traieste prin Tunele Construct Cai Ferate SA.

subway


GDPR


subway

#793
Eu stiam altceva...dar daca zici tu...oricum ar fi, Tunele Brasov SA e moarta si ingropata definitiv...ca multe alte firme de constructii romanesti get-beget...
:p

GDPR

Aici nu te contrazic. Solutia de divizare e doar pentru a duce contractele in desfasurare la bun sfarsit. In prezent mai sunt doua: Filesti si Runcu.