News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ministrul Transporturilor: Suntem acoperiți în totalitate pentru deszăpezire.
CNAIR va avea la începutul anului viitor utilaje proprii de deszăpezire


Autoritățile "sunt acoperite în totalitate" pentru deszăpezire și există în stoc suficient material antiderapant pentru această iarnă, iar Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, fosta CNADNR) va avea de la începutul anului viitor utilaje proprii pentru deszăpezire, a declarat, sâmbătă, ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, scrie News.ro. "Noi am lansat în mai licitație pentru absolut toate cele 56 de contracte. Din acestea, 40 au fost atribuite, zece au fost contestate. Din acestea contestate, noi estimăm că probabil patru sau cinci o să fie contestații valabile, patru sau cinci probabil că nu, iar șase le-am respins noi, pentru că nu îndeplineau condițiile conform documentației", a afirmat Bușe, prezent la un eveniment organizat de Metrorex.

Profit.ro

kolegu

Tot legat de intretinerea drumurilor, pe DN1 intre Sinaia si Comarnic (sensul spre Comarnic) au inlocuit parapetii cu unii mai lati (cei cu 3 onduleuri), dar catadioptrii de semnalizare sunt din 3 in 3, adica pe o lungime de o sauta de metri spre exemplu sunt pusi ok, pe alta lungime asemanatoare sunt razleti pusi iar pe alte bucati lipsesc cu desavarsire. Nu e normal sa ii puna pe toata lungimea parapetelui? Si pe A3 sunt multe locuri in care lipsesc (pe sensul spre Bucuresti am obesrvat acest lucru ca era noapte).

Ionut

Cât îi va costa pe români deszăpezirea în acest an

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere cumpără cea mai importantă substanţă pentru deszăpezire necesară în campania de iarnă 2016-2017. Clorura de calciu pentru deszăpezirea drumurnilor naţionale şi auostrăzilor necesară în această iarnă costă aproximativ 2 milioane de euro. Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au lansat licitaţia pentru contractul acord-cadru de furnizare clorură de calciu. Peste 5.700 tone de clorură de calciu se cumpără pentru drumurile şi auostrăzile administrate de Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri, Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj şi Constanţa.

Specialiştii de la CNAIR au estimat că valoarea contractului este de 8,807 milioane lei, fără TVA, iar durata acestuia este de 6  luni începând de la data atribuirii. CNAIR organizează licitaţie deschisă, criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 12 decembrie, iar evaluarea ofertelor în data de 6 ianuarie 2017.

Cantitatea totală de clorură de calciu
Lotul 1 D.R.D.P. Bucuresti - 800 tone
Lotul 2 D.R.D.P. Craiova - 150 tone
Lotul 3 D.R.D.P. Timisoara - 1.000 tone
Lotul 4 D.R.D.P. Cluj - 700 tone
Lotul 5 D.R.D.P. Constanta - 3.133 tone

Capital




Avem evaluarea ofertelor in 6 ianuarie... oare pana atunci avem tot ce ne trebuie? :)

adiarc

cateva impresii de astazi de pe A1

- giratoriul avariat de la Sebes - in acelasi stadiu
- la km 306,in apropiere de Sebes,in curba,imediat dupa pod,sensul spre Deva,parapetele este in continuare distrus si neschimbat,de cel putin un an.
- inapoi pe sensul spre Sibiu la km 295 ( lotul ex-Straco)( imediat dupa urcare ,dupa sp.de servicii de la Cut ),s-a reactivat o alunecare mai veche de teren.Este deja a treia oara,desi la ultima refacere s-a pozat un str.consistent de piatra sparta de calibru mare.In zona erau ceva Dustere de Straco.
- Pe lotul Ex-Salini Impregilo,spre SB,la podul imediat dinainte de km 286,dar si podul din dreptul km 286,au reaparut doua trambuline mai vechi,refacute de curand inainte de redeschidere.Sari destul de bine la 130 pe ora.( cu o masina cu amortizoare bune )
-zona reconstruita,spre SB,- pana acum totul ok ( nu imi dau seama daca au refacut integral scurgerea apelor )
- km 274 semnalat de Stefan,spre SB....e o groapa,dar nu imi dau seama daca e serioasa...am trecut repede
- km 256,spre SB,viaductul peste V.Salciei.....au fost schimbati parapetii avariati,dar incomplet,fara catadioptrii.

momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

shAkur

In legatura cu problemele semnalate de colegi pe forum, probabil ca s-ar rezolva mult mai repede daca am trimite mailuri la CNAIR sau sa ii sunam si sa le spunem de existenta acestora. Am vazut ca din propria lor initiativa, lucrurile se misca cu incetinitorul...

Ionut

CNAIR cumpără mașini multifuncționale de peste 28 milioane euro

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere investeşte peste 127 milioane lei, bani de la buget, în achiziţia unor maşini funcţionale pentru întreţinerea şi deszăpezirea infrastructurii. Potrivit unui anunţ de licitaţie, oficialii CNAIR cumpără maşini şi utilaje pentru întreţinerea infrastructurii rutiere. Contractul acord-cadru implică achiziţia de vehicule pentru intreţinere pe timp de iarnă şi echipament de întreţinere rutieră. Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice şi este împărţit ăn şapte loturi.

Durata contractului este de 29  luni începând de la data atribuirii contractului, iar CNAIR nu organizează licitaţia electronică. Termenul limită pentru depunerea cererilor este 3 ianuarie 2017, licitaţia va avea loc în data de 30 ianuarie. Durata contractului de 29 de luni cuprinde 1 lună pentru emiterea comenzii, 4 luni pentru livrarea produselor şi 24 luni perioada de garanţie a maşinilor.

Capital

Ionut

Homor: O mare parte dintre contractele de deszăpezire au fost semnate

"O mare parte dintre contractele de deszăpezire au fost semnate. Singura regională care pot să spun că este un pic mai întârziată este Bucureştiul, dar întrebarea care de fapt ar fi trebuit pusă este dacă avem utilaje în bază. Pot spune că în toate bazele de deszăpezire în momentul ăsta există utilaje - şi spun chestiunea asta pentru că de la începutul anului am gândit ca modalitate de contractare acordul cadru, astfel încât, dacă la nivelul unei regionale se întâmplă ca un contract sau două să nu se semneze în timp util, cantitatea de prestare a serviciilor să fie uşor preluată de celelalte contracte prin extinderea acestora", a spus Cătălin Homor, aflat într-o vizită pe şantierul A3.

Întrebat dacă se vor închide autostrăzile care pornesc din Bucureşti în caz de ninsori întrucât aici nu sunt încheiate contracte de deszăpezire, şeful CNAIR a răspuns: ''Exclus!". "În momentul de faţă avem utilaje în toate bazele de deszăpezire. În situaţia în care vor fi avertizări de diferite coduri vom fi pregătiţi să preluăm acest coduri cu utilaje din contractele pe care le avem semnate", a explicat el.

Guvernul a publicat "Centralizatorul contractelor de deszăpezire pe drumurile publice pentru perioada sezonului rece 2016-2017" încheiate până în 25 noiembrie, care arată că în 29 de judeţe au fost încheiate contracte pentru întreaga reţea de drumuri naţionale, iar gradul de acoperire, conform contractelor încheiate, este parţial în judeţele Călăraşi, Dâmboviţa şi Ilfov, în timp ce în nouă judeţe nu au contracte de deszăpezire în vigoare pentru sezonul rece întrucât procedurile de atribuire se află în diferite stadii: suspendate/contestate/anulate, scrie digi24.ro. 

Capital

Ionut

Harta şoselelor naţionale şi autostrăzilor cu risc de înzăpezire.
75% din DN-uri s-ar putea bloca dacă ar ninge abundent


Mai mult de 75% din drumurile naţionale s-ar putea bloca dacă ar ninge abundent, arată datele centralizate într-o hartă multianuală care prezintă şoselele cu risc de înzăpezire. Contractele de deszăpeziri încă nu acoperă întregul teritoriu, însă conducerea CNAIR consideră că nu vor fi probleme, scrie Mediafax. ,,Gândirea de la începutul anului a fost că indiferent de ce se întâmplă şi de câte contestaţii vor fi semnate (dacă vor fi semnate peste 50%), având în vedere că avem acorduri-cadru de deszăpezire pe patru ani şi având – să zicem – două regiuni alăturate, pentru una s-a semnat acordul-cadru, iar pentru cealaltă nu; într-un astfel de caz, fiind acorduri cu cantităţi estimate pentru patru ani, oricând acel contract se poate extinde şi acoperi zona pentru care – într-o situaţie excepţională – se va întâmpla să nu fie semnat acordul-cadru până atunci. Dacă astăzi vine un cod galben-portocaliu de ninsoare în toată ţara, avem contracte semnate să acţionăm unitar, uniform, în toată ţara", a declarat recent, pentru MEDIAFAX, directorul general al CNAIR, Cătălin Homor. ,,În paralel, cu flota pe care o avem în dotare, vom interveni punctual acolo unde trebuie, practic vom lua sub aripa noastră acele tronsoane care, eventual, vor rămâne neacoperite", a mai spus şeful CNAIR.



Economica.net

TibiV

Mda...
Textul este nou, harta e veche. Din 2013... :)
http://www.dcnews.ro/cnadnr-a-publicat-harta-drumurilor-cu-risc-de-inzapezire_392531.html
Quote
CNADNR a publicat harta drumurilor cu risc de înzăpezire
Bratu Iulian / 24 noi 2013 / 12:13

Începutul săptămânii viitoare va veni cu ninsori însemnate, iar Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a publicat o hartă cu principalele drumuri care prezintă riscul să fie acoperite de zăpadă și să nu mai poată fi circulate.
(....)

Harta completa si amanuntita exista pe vechiul site al CNDNR:  http://sitevechi.cnadnr.ro/Drumuri%20inzapezibile.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

pe centura Sibiu,la nodul Sibiu Vest,breteaua de acces pe sensul Sibiu-Vestem,un tir a slefuit serios parapetii dublii,smulgand pe alocuri stalpii de sustinere....zona avariata are aproximativ o luna









zona nu a fost nici macar curatata de resturi...unele chiar f.periculoase ,cum ar fii bucati mari de beton
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Sorinus

Asigurarea TIR-ului chiar ar trebui sa plateasca distrugerea. Acolo pare a costa cateva mii de ron reparatia.

adiarc

Zona trebuie reparata de urgenta de SDN Sibiu...stim cu toti ca recuperarea prejudiciilor pe cale clasica dureaza chiar si ani de zile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

In aceasta chestiune cu Mentenanta se poate da exemplul cu gospodarul. Daca ai privi drumurile aflate in administratia ta ca si cand s-ar afla in propria ograda, automat ai face sa fie bine, reparand orice defectiune aparuta. Nu cred ca lipsa banilor se poate invoca, avand in vedere ca nu reusim sa cheltuim banii alocati pe partea de drumuri. In concluzie, doar lipsa de interes si preocupare face ca o defectiune (zona avariata) sa ramana nereparata la o luna de zile de la producerea ei. Deci SDN Sibiu  :((

dr4qul4

Am fost placut surprins ieri pe A1 Bucuresti-Pitesti sa vad foarte multi parapeti noi (indeosebi in zona padurii) si uzura schimbata pe km intregi. Si marcaje vizibile.
Practic, pana la KM 60 autostrada arata mai bine ca niciodata!

Pe Dealul Negru ieri luau probe din zona cu banda suplimentara tasata (intre Topolog si Dedulesti). Forau destul de adanc. dar la cum arata pare ca o sa o ia la vale curand
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

In cursul zilei de astăzi, pe autostrada A1 București – Pitești se vor executa anumite lucrări la partea carosabilă, astfel :

- pe sensul către Pitești, între kilometrii 54 și 55 (afectată prima bandă ; lucrările se execută până în jurul orei 16.30 ) și la kilometrul 71+800 de metri (afectată banda numărul 2 ; lucrările se execută până în jurul orei 13.00) ;

- pe sensul către Capitală, la kilometrul 50+500 de metri (afectată prima bandă ; luc rările se execută până în jurul orei 16.30) .

De asemenea, pe aceeași autostradă, pe tronsonul Sibiu – Deva, se execută astăzi lucrări la kilometrul 323, în zona localității Pianu de Jos (județul Alba).
Reparațiile se realizează pe banda de urgență a sensului către Deva.

Le recomandăm conducătorilor auto să manifeste prudență sporită la volan, să semnalizeze şi să se asigure corespunzător la schimbarea benzii de circulaţie.

CNAIR