News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dominik

#375
Imagini de la SDN Caransebes cu deszapezirile din judet cat si din judetul Hunedoara.....via CNAIR





You're in Steelers Country

Sorinus

Pe A2 se lucreaza pe cca 3km pe sensul CT-BUC, dar traficul e deviat pe circa 10km pe celalalt sens. Avand in vedere ca vine vremea rea, si au si front de lucru ptr ca au inchis sensul, ar putea sa se miste un pic mai repede.
Am dat si de ceva ceata pe portiunea deviata si a fost un pic stresant. Semnalizarea insa e buna, cum zicea cineva mai devreme.

Dominik

#377
Intervenții pe DN 7A si DN 66....via DRDP Timişoara





You're in Steelers Country

Ionut

Si pe DN17 se circula greu.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță participanții la trafic că a fost ridicată restricţia de tonaj de 7,5 tone, impusă pe DN 17, pe sectoarele curpinse între km 116+000 – km 124+000, între limita județului Bistrița Năsăud și Poiana Stampei şi km 159+300 – km 177+000, între localitățile Iacobeni și Pojorâta. Astfel, în prezent pe acest drum naţional, circulaţia este deschisă pentru toate categoriile de vehicule.







CNAIR

De asemenea, precizăm că la data prezentei, activitatea de întreţinere curentă pe timp de iarnă aferentă reţelei de drumuri naţionale şi autostrăzi este asigurată în proporţie de 78%, prin Acorduri cadru pentru o perioadă de 4 ani şi contracte subsecvente.

Comunicat complet CNAIR

Ionut

CNAIR reia licitaţiile pentru deszăpezirea DN-urilor şi autostrăzilor administrate de DRDP Bucureşti

În vederea încheierii acordurilor cadru pe 4 ani pentru activitatea de "Întreţinere curentă pe timp de iarnă 2016 - 2020 aferentă DRDP Bucureşti: Lot 2 SDN Bucureşti Sud, Lot 5 SDN Târgovişte, Lot 6 SDN Ploieşti, Lot 9 Autostrada A2 Bucureşti - Lehliu, Lot 10 Autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti" s-a decis reluarea procedurilor de achiziţie publică care au fost contestate sau anulate din diverse motive, anunţă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

În acest sens, data de 14.11.2016 a fost termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru procedura mai sus menţionată, iar ofertanţii sunt următorii, notează romaniatv.net.

Lot 2 DRDP Bucureşti - Secţia de Drumuri Naţionale Bucureşti Sud
1. SC PetroConstruct Group SRL;
2. Fincodrum SA;
3. SC Anastamar Construct SRL.

Lot 5 DRDP Bucureşti - Secţia de Drumuri Naţionale Târgovişte
1.SC Diferit SRL;
2. SC Rebelis Construcţii SRL;
3. SC Transcarpat SRL;
4. SC Eurocogen Filiala Aninoasa;
5. SC Wins Construct Proiect SA;
6. SC Anastamar Construct SRL.

Lot 6 DRDP Bucureşti - Secţia de Drumuri Naţionale Ploieşti
1. SC Diferit SRL;
2. SC Rebelis Construcţii SRL;
3. SC Transcarpat SRL;
4. Fincodrum SA;
5. Anastamar Construct SRL.

Lot 9 DRDP Bucureşti - Autostrada A2 Bucureşti - Lehliu
1. Fincodrum SA;
2. SC Teo Trans Consulting SRL;
3. Anastamar Construct SRL.

Lot 10 DRDP Bucureşti - Autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti
1. SC Diferit SRL;
2. SC Rebelis Construcţii SRL;
3. Fincodrum SRL;
4. SC. Teo Trans Consulting SRL.
5. Agro Trans NMI SRL.

În prezent, membrii Comisiei de Evaluare au intrat în procesul de evaluare al ofertelor depuse, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să finalizeze acest proces.

B365

Io

#380
Ieri m-am dat jos din munte. De la Piatra Arsa la Sinaia am venit cu o masina. DJ 713 adica.
CJ Dambovita a semnat un contract de deszapezire cu o companie din Curtea de Arges pentru DJ 714 proaspat asfaltat - nu pot confirma. http://adevarul.ro/locale/targoviste/dj-714-glod-pestera-inaugurat-cj-dambovita-1_582ac23c5ab6550cb8855545/index.html
Ieri pe la 10 dimineata au urcat cu un Unimog cu lama (pe DJ 714) si au deszapezit si dat cu nisip pina la bariera de la intrarea in Parc. Au si turbofreze si alte alea. Vor face treaba pe Dambovita, CJ Prahova nu are contract si nici de gind sa faca unul, cel putin pina acum. Veti fi stiind desigur ca Dambovita tine multicel de la Saua Dichiu spre Est (catre vesnic pustia Cabana Cuibul Dorului adica), partea de Prahova nu cred sa aiba 10 km.
[img width=900
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Sa inteleg ca si DJ713 e deszapezit si dat cu nisip? Ca din poze ala pare a fi.

Iar primele poze par de pe DJ714 sau ma rog, de bucata care se despri de din el spre cuibul dorului. Bucata aia era deszapezita si anul trecut. La fel si DJ714 .
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Io

Nu, nu, pozele sint de la Piatra Arsa la Cota 1000 (dr. Targoviste - Sinaia) deci 713. Era deszapezita si data cu nisip partea de Dambovita din 713, mai jos doar lama. Nu stiu de cine.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Programul de întreținere și reparații curente este în plină desfăşurare
ţinând cont şi de condiţiile meterologice din această perioadă


Comunicat CNAIR cu multe drumuri in lucru.

Danny550394

Eu am o problema cu DN 1C- Cluj Napoca - Gherla - Dej
"Lucrările sunt executate sub trafic, pe suprafețe relativ restrânse, pe perioade scurte de timp, de la câteva zile la maxim două săptămâni, cu restricții de circulație în baza unor acorduri cu Poliția Rutieră Română."

Zau? Pai de cel putin o luna eu nu am vazut pe nimeni sa lucreze dupa asternearea stratului de criblura, ca urmare marcajele lipsesc. Le doresc sa circule noaptea pe ploaie.

Pe DN 1 intre Alba si limita jud. Cluj sunt o gramada de zone unde sa asfaltat acum 2 luni dar saptamanile trecute se freza sa se peticeasca. La iesire din Alba spre Cluj este o zona nemarcata de luni de zile.


ddfab

^^^ la iesirea din alba, zona a fost relativ recent asfaltata si acum deja peticesc la ea. >:(
intre alba si teius se peticeste drumul si zilnic(atunci cand se poate asfalta) se formeaza cozi de dimensiuni considerabile.

dragos76

Repet ce am mai întrebat recent. Legal nu e nimeni răspunzător pentru astfel de lucrări nemarcate corespunzător;nu se poate face nimic? Eu cred că un drum proaspăt asfaltat dar care nu are marcaje, nici măcar temporare (galbene) e o lucrare nesemnalizată, cu toate consecințele.

Cum nu am poze/date de pe drumurile menționate pe aici, o să fac o sesizare la poliția Cluj legată de drumuri din interiorul municipiului în aceeași situație, să vedem ce răspund. Normal că aici nu e așa de grav, deoarece se circulă cu viteză mult mai mică și în condiții de iluminare foarte bune, fiind în oraș.
Dar legal ar fi aceeași situație.

cezar.ionescu

Un raspuns de la CNAIR legat de mentenanta diverselor sectoare de drum de prin tara





Cateva observatii legate de raspuns:

Punctul 1.
Mi se pare aiurea sa asteptam pana isi recupereaza CNAIR-ul daunele de la cei care distrug infrastructura. Normal ar fi sa faca reparatiile si sa isi recupereze daunele in timp. Practic se paseaza problemele la consumatorul final [adica participantii la trafic]. Nu e OK sa fie asa.
De ce nu se fac reparatiile in regie proprie si se prefera sa se contracteze? De fapt cu ce se ocupa angajatii CNADNR? Nu se pricep sa lege cateva fire de curent?

Punctul 2.
Ma poate ajuta cineva sa gasesc SR-urile mentionare in raspuns? Mie mi se pare ciudat ca un normativ sa nu prevada iluminat public la intersectie de 2 DN-uri

Punctele 3 si 5
Frectie la picior de lemn. Giratoriul de la punctul 3 se indunda nu doar la ploi insemnate cantitativ si la orice fel de ploaie. Curatarea gurilor de scrugere se face din an in pasti. In ra`spuns imi zice ca se curata gurile de scurgere de fiecare data cand ploua. WTF: alea trebuie curatate tot timpul nu doar cand ploua. Cand ploua deja e tarziu.
In zona mentionata la punctul 5 eu n-am vazut niciodata pe nimeni cu vreo pompa de apa. Apa se duce prin evaporatie naturala si cam atat iar noroiul ramas in urma persista zile dupa ploaie. Cred ca avem de-a face cu un raspuns mincinos.
Asadar raspunsul nu bate cu realitatea. Ce se poate face a.i. sa se curete rigolele mai des? Ma gandesc sa le trimit o cerere legata de planul de intretinere cu date clare, ce operatiuni  se fac, etc

Punctul 7
Baliza aia direretionala este mizerabila. Nu o curata nimeni niciodata, doar ploaia mai da jos din praf. Clar trebuie sa le cer planulk de mentenanta cu date si operatiuni care se efectueaza

Revin cu sugestia de a avea o aplicatie pe mobil sau web cu care sa se poata face usor sesizari legate de infrastructura care sa ajunga direct ca petitii la CNADNR/CNAIR.
Un parteneriat cu cei de la Civic Alert sau Let's do it Romania poate ar ajuta. Dureaza mult pana scrii o petitie mai ales cand observi ceva in trafic si ajuns acasa trebuie sa iti aduci aminte ce si cum. E nevoie de ceva electronic si since r m-as fi asteptat ca platforma asta sa fie pusa la dispozitie de autoritati...


Toate cele bune

Io

 :puke: Minciuna!
Ceva mai sus postasem un articol din Adevarul cum ca DJ 714 Glod-Piatra Arsa e asfaltat. Azi cineva a incercat sa urce pe el si a renuntat, a urcat pe 713. Nu e, dupa spusa localnicilor l-au batatorit dar tot drum de tara e.
Filmare de azi:

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.