News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horațiu 87

Covor asfaltic pe DN 19A, km 35+000 - 44+110
Sursa foto: facebook CNADNR




















trifuhoria

Salutare,
Sambata noaptea spre duminica, ora 4:00 am, mai bine de 20 de utilaje lucrau la refacerea bretelei din sensul giratoriu de sus de la Sebes, pana pe podul de peste linia ferata, de langa Kronosopan.
Duminica dimineata la 10 am mers spre alba si toate lucrarile erau finalizate, drumul marcat. Asa DA!!!
Utilajele etau etichetate Straco, Strabag si ceva local...fara poze.

adiarc

pe Hula Bradului ( Dn 1 Brasov-Sibiu ) au avut loc mai multe accidente care pe alocuri au spulberat parapetii si au lasat in urma zona f.periculoase ( capete expuse de parapetii si rape adanci neprotejate )

la urcare ,dupa Bradu spre Sibiu





in zona Fantanita Haiducului





Ps - in zona,dar si in zona Ucea se desfasurau lucrari la marcaje ( desi nu se vede din poza se circula in coloana,dar lumea respecta distanta de siguranta )

CNADNR e chiar atat de complicat sa aratati putin respect pt conducatorii auto si macar pe perioada lunilor iulie si august,orice fel de lucrare ( cu exceptia celor urgente ) ,pe drumurile intens circulate ,sa se desfasoare exclusiv noaptea cu semnalizarea de rigoare ?

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

A dat harnicia in ei, adiarc... :D

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1730714867188585

Quote
imagini primite de la Serviciul Intretinere Autostrazi din cadrul DRDP Constanta:
- completare taluz A2
- curatat acostament A2-A4
- curatat casiuri A2
- desfundat guri de scurgere A2
- finalizat scuar A2 nod rutier Cernavoda
- inlocuit corp iluminat A2 bretea nod Medgidia
- montare borduri A2 nod rutier Cernavoda
- montare catadioptrii pe parapet beton Nod rutier A4
- montare indicatoare A4
- vopsit si curatat parapet New Jersey Pasaj A2 Medgidia

Daca vrea cineva sa puna pozele...
Daca nu le pun eu mai tarziu, dar acum nu am timp...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012



Tipic românesc  :lol:







Ora de desen :D





S-a înfundat canalul :)



Borduriada continuă...



S-a ars becul...



Ionut


adiarc

Asa da....asteptam sa devina o normalitate pe TOATE drumurile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

@adiarc, eu zic sa nu exageram cu pretentiile. Peste tot lucrarile de marcaje se fac pe timp de zi, cu excepții care se pot număra pe degete. Lucrările pe timp de noapte sunt semnificativ mai periculoase, necesită iluminare artificială puternică (generatoare + lămpi), deci o desfășare de forțe mult mai mare. Nu mai vorbim că nimeni nu are chef să lucreze noaptea, ca atare fie este plătit semnificativ în plus, fie lucrează de mîntuială, fie pur și simplu se opune.

Cât despre circulația în coloană cu peste 40km/h, aceasta nu se poate datora unor lucrări de marcaje, ci exclusiv aglomerației de mașini. Lucrările pot produce aglomerări locale, cu mers la 10-20 km/h. După trecerea de locul în care se lucrează, se revine la mersul în coloană cu 50-100 km/h, in functie de CEL MAI LENT VEHICUL DIN COLOANA, care de regula nu poate fi depasit, pentru ca vin continuu masini de pe contrasens (=aglomeratie).

Ar trebui sa te mai calmezi si tu si altii. Intretinerea drumurilor implica automat ambuteiaje, fie ca discutam de tunderea ierbii, inlocuirea parapetilor, marcaje, reparatii la poduri, refacerea uzurii, etc.. In vestul Europei este un peisaj zilnic si desigur nimeni nu se bucura sa stea cateva minute sau chiar si o ora in ambuteiaj. De ex. in Belgia am stat deseori cate 30 de minute pentru ca schimbau becurile. De aceea si spun: NU ILUMINARE PE AUTOSTRADA. Implica o lucrare de intretinere in plus, ambuteiaje in plus, nervi. La fel, NU FLORI SAU ARBUSTI pe mijlocul autostrazii, ci doar asfalt, beton sau pietris. Ca sa nu fie nevoie nici acolo de intretinere. La fel, peste tot parapeti de beton, care nu necesita schimbare dupa impactul cu autoturisme. Poate ca acum intelegeti ce tot bâzâi eu de ani buni.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

#309
^^Nu sunt deloc de acord cu ceea ce spui.Hai sa fim serioși...pretențiile mele sunt perfect justificate,in ceea ce privește perioada de realizare

De ce ? Pt ca CNADNR gândește cu spatele si nu impune nici o restricție constructorilor sau celor care fac întreținere.

Adica TOT ANUL NU MIȘTI NIMIC la întreținere,marcaje,etc pe DN1 sau alte artere intens circulate si te trezești ca idiotu ( sau ii permiți constructorului sa te trateze astfel ) ,ca faci asemenea lucruri in Iulie si August ,fix cand e mai aglomerat

Acest mod de a face prost si f.prost organizarea lucrarilor imi aduce aminte de Sebes înainte sa aiba autostrada....asfaltul se denivela sistematic de la tiruri ( perfect normal ),dar nebunii de la Primărie ,făceau frezare/reasfaltare fix in Iulie sau August.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kolegu





mostra de parapeti mancati de rugina pe DN1A intre Ploiesti si Cheia, nu este singurul, sunt o multime ruginiti sau mancati de rugina (a se observa parapetul din dreapta celui din fotografie).

anacronox

Azi de la Bucuresti la Deva am vazut pe tot drumul echipe de lucru. Curatau nisipul de pe mijlocul autostrazii, schimbau parapeti, coseau, puneau plasa la gardurile lipsa. Am prins si 3 accidente intre Saliste si Miercurea Sibiului

dr4qul4

Si eu am remarcat ca au inceput sa mai miste cate ceva la mentenanta. De vreo luna si ceva e din ce in ce mai bine. Asta arata ca se poate.

Din pacate, anii in care nu s-a facut mai nimic, ii pun in situatia in care au atat de mult de recuperat, incat nu vor reusi pana la sfarsitul anului nici daca se mobilizeaza exemplar.

Sper sa inceapa sa si gandeasca, si la urmatoarele modernizari de DN-uri sa le scoata din localitati, cat de mult posibil, sa sape deblee si ramblee (mai mici de 10 m) si sa indulceasca din curbe.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

A dat harnicia in ei...
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/infrastructura-rutiera/comunicat-de-pres%C4%83-24082016#/0

Quote
Programul de întreținere și reparații curente pe timp de vară este în plină desfăşurare

Programul de întreținere și reparații curente pe timp de vară aferent rețelei de drumuri naționale aflate în administrarea CNADNR continuă pe următoarele direcţii regionale de drumuri şi poduri:

D.R.D.P. Cluj
DN 17C

D.R.D.P. Timişoara
DN 79A,  DN 57
DN 68 - Băuţar - limita cu judeţul Hunedoara;
DN 59 - intersecţia DN 59 cu DN 58B la Voiteni;
DN 6 - Lugoj - Timişoara;
DN 59 - Jebel şi Voiteni;
DN 66A - Uricani - Câmpu lui Neag;
DN 74 -  Buceş - Vulcan;
DN 74 - Criscior - Buceş - Vulcan.

D.R.D.P. Craiova
DN 67A - Broşteni – Strehaia;
               - Broşteni - Corcova;
DN 56C - Salcia – Devesel;
               - Gogoşu – Burila Mică;
DN 67B - limita jud. Gorj –  Drăgăşani;
               - Maru - Obislavu;
DN 67D - Tg. Jiu – Baia de Aramă – limita jud. Caraş Severin;
               - Rasoviţa – Celei;
DN 54 -  Caracal – Corabia – limita jud. Teleorman;
            - Studina – limita jud. Teleorman.

D.R.D.P. Braşov
A1 - Calea 1 şi Calea 2 - Mohu (DN 1) - Sibiu;
DN 1 - Predeal - Timișu de Sus;
DN 1 - Arpașu de Jos - intersecție DN 7;
DN 1 - Sibiu - Miercurea Sibiului - limită județ Alba;
DN 1 - Sibiu - Cristian - Săcel;
DN 1E - Poiana Brașov - Râșnov;
DN 1S - intersecție DN1(km219+384) - Pârâu - Fântâna - intersecție DN13(km 51+780);
DN 7 - Lăzăreț - Tălmaciu;
DN 7C - Bâlea Cascadă - Cârțișoara - Intersecție DN1;
DN 10 - limită județ Covasna - Teliu - Prejmer - intersecție DN11;
DN 11B - Casinu Nou;
DN 11B - Casinu Nou - Cozmeni;
DN 12A - Miercurea Ciuc - Frumoasa;
DN 13A - Chibed - Sovata - limită județ Harghita;
DN 13A - limită județ Harghita - Corund- Bisericani;
DN 14A - Blăjel - Botorca;
DN 14A - limită județ Sibiu - Târnăveni; Târnăveni - Cucerdea - intersecție DN15;
DN 16 - Sărmășel - Reghin;
DN 73B - Cristian - Ghimbav - intersecție DN1;


D.R.D.P. Constanţa
A2 - Drajna - Feteşti;
A2 - Cernavodă;
A2 - Feteşti;

DN 21 - Brăila;
DN 21 - Însurăţei - Bărăganu;
DN 21 - Albina;
DN 2C - Amara;
DN 2A - Bucu;
DN 2A - Malu;
DN 3B - Vlădeni;
DN 2A - Stupina - Gălbiori;
DN 2A - Crucea - Gălbiori;
DN 2A - Mihail Kogălniceanu - Constanţa;
DN 2B - Brăila;
DN 2B - Urleasca - Silistraru;
DN 22 - Isaccea - Niculitel;
DN 22 - Babadag;
DN 22 - Piatra;
DN 23 - Maxineni, Latinu;
DN 23 - Giulianca;
DN 3A - Dragoş Vodă - Dragalina;
DN 3 - Răzvani, Ştefăneşti;
DN 31 - Grădiştea - Ciocăneşti;
DN 21 - Drajna - Călăraşi;
DN 39 - Agigea.

D.R.D.P. Bucureşti
DN 1 -  km 65+913 - km 66+500, Bărcăneşti;
DN 5 -  km 23+000 - km 35+000, Adunaţii Copăceni - Uzunu;
DN 1 -  km 92+948 - km 93+353, Câmpina;
DN 1 - km 94+488 - km 95+585, Cornu;
DN 65A - km 93+000 - km 94+500, Roşiorii de Vede - Putineiu;
DN 65E - km 7+500 - km 9+100, Roşiorii de Vede - Troianu ;
DN 2C - km 0+000 - km 5+300 şi km 12+300 - km 48+000, Costeşti - limită judeţ Ialomiţa;
DN 2C - km 5+300 - km 12+300, Costeşti - limită judeţ Ialomiţa.

D.R.D.P Iaşi
DN 2 - km 275+159 - km 280+753;
DN 24A - km 5+450 - km 11+500;
               - km 11+500 - km 13+700;
DN 15D - 74+425 - km 82+000;
DN 17B - km 35+700 - km 51+420;
DN 2   - km 202+702 - km 210+000;
DN 25 - km 34+000 - km 43+000;
DN 25 - km 44+000 - km 58+000;
DN 25 - km 65+000 - km 68+197;
DN 26 - km 8+162 - km 15+000;
DN 28A - km 29+195 - km 37+661;
DN 15D - km 22+074 - km 26+000;
               - km 39+800 - km 45+304;
DN 17B - km 62+600 - km 77+600;
               - km 77+850 - km 79+000;
               - km 83+250 - km 86+689;
DN 12C - km 49+630 - km 56+900;
DN 2H - km 32+187 - km 44+800;
DN 17 - km 140+450 - km 142+700;
            - km 153+000 - km 169+280.

Lucrările sunt executate sub trafic, pe suprafețe relativ restrânse, pe perioade scurte de timp, de la câteva zile la maxim două săptămâni, cu restricții de circulație în baza unor acorduri cu Poliția Rutieră Română.

CNADNR asigură semnalizarea lucrărilor prin instalarea de semafoare sau cu ajutorul muncitorilor de la drumuri prin dirijarea traficului alternativ pe o cale.

Pentru a diminua efectele asupra traficului, conform avizelor obținute în colaborare cu poliţia rutieră, restul lucrărilor, se desfăşoară de luni până joi în intervalul orar  0900 – 1700 și vineri între 0900 – 1200. Sâmbătă și duminică, de la caz la caz, se efectuează lucrări, în funcție de intensitatea traficului rutier de pe tronsonul de drum vizat.

CNADNR își cere scuze pentru disconfortul creat în trafic privind execuţia acestor lucrări și asigură de toată implicarea ca acestea să fie finalizate rapid astfel încât circulaţia rutieră să fie afectată cât mai puțin timp posibil. De asemenea, precizăm că execuția lucrărilor este posibilă doar pe perioada verii când condițiile meteorologice sunt favorabile. Rugăm participanții la trafic să înțeleagă că lucrările sunt necesare pentru a asigura condiții optime de siguranță și confort în trafic, cât și în vederea prevenirii apariției degradărilor specifice sezonului rece.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MRS

Schimbare parapete metalice DN1 Sinaia - Posada - Comarnic 30.08



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...