News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MRS

Decolmatare rigole DN1 Sinaia



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Asternere asfalt zona valurita DN1 intrare Campina dinspre Breaza

[url=https://postimg.org/image/gwajuu0oz/]


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Montare parapete NJ DN1 Banesti - Floresti





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Insa, A3 Ploiesti - DNCB, dupa ce ca este aproape pustiu vs DN1, gasesti la tot pasul parapete distruse, animale moarte, camioane ce-si fac pauza pe banda de urgenta, familii (cu copii) stationate pe aceeasi banda de urgenta, idioti care ies pe camp direct din autostrada si radare (neiscriptionate) ce merg pe contrasens..  :bash:





Vezi duba alba si taxiul iesind pe camp DIRECT din A3


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

qsv

Quote from: Mrs on August 31, 2016, 10:58:02 AM
Schimbare parapete metalice DN1 Sinaia - Posada - Comarnic 30.08


Multumim de info Mrs!

E bine ca se schimba, dar lucrurile nu sunt facute ca la carte - Nu se respecta latimea de lucru (W) necesara in spatele parapetului flexibil, asa ca in caz de accident acesta nu va functiona cum ar trebui, ci intr-un mod periculos. Atasez un extras din normativ pentru intelegere a situatiei:




Nu mai spun ca in Sinaia, pe 20.08 poate chiar la zidul asta pozat de tine am remarcat ca peste zidul de sprijin din zidarie au turnat o mica grinda de coronament care trebuie sa sustina tot acest ansamblu....mie nu mi s-a parut ok, nu este asigurata o ancorare a parapetilor noi.

cezar.ionescu

#320
Daca normativul nu e respectat la executie, la receptia lucrarilor ar trebui sa fie constatate neconformitatile, nu? Daca receptia iese ok atunci este ilegala. Catre cine se pot face sesizari in cazul unei asemenea receptii care ignora incalcarea  normativele? Aici vorbim de elemente de siguranta care pot duce la vatamari in caz de acrosare a parapetului.

qsv

Banuiesc ca acele lucrari sunt facute de CNADNR, prind DRDP, cum zic ei "pe intretinere" adica le executa tot ei prin forte proprii. Nu cred ca exista certificate de urbanism, nici autorizatii de construire ori avize pentru lucrarile astea de intretinere. Consider ca e un lucru bun ca nu e foarte birocratizata partea asta a intretinerii, ca altfel am fi stat cu anii si pentru astfel de lucrari. Partea negativa (nu e cazul aici , dar se intampla) e ca uneori DRDP-urile se folosesc de acest tertip, declara ca fac lucrari de intretinere si fac si constructii noi, care din punct de vedere birocratic ar trebui supuse procedurilor clasice de autorizare. Pana la urma nu e rau nici asa, dar trebuie respectate standarde/normative.
Nu cred ca pentru astfel de lucrari de intretinere, executate cu forte proprii, CNADNR-ul respecta o procedura clasica de receptie, de constatare a neconformitatilor si remedierea lor. In fond ei executa, ei receptioneaza, ei administreaza, si nu-si pun singuri bete in roate.
Sa nu ma intelegeti gresit, e un lucru bun ca s-a schimbat acel parapet si le dau circumstante atenuante pentru ca prevederea din normativ e noua fata de constructia initiala a parapetului, si poate ar fi necesitat poate lucrari suplimentare semnificative pentru aducerea la zi...numai ca oricine are un accident acolo, nu e in siguranta si mai pot fi si  probleme ce tin de despagubiri pe care le va plati statul roman, adica noi, in caz de proces...deoarece sigur e un proces pierdut "ab initio" din cauza nerespectarii normativului...

adiarc

#322
n-am mai inspectat de mult centura Sibiu,fiind mai mult plecat.
Asa ca astazi un mic up-date.

cateva mentiuni
1.marea majoritate a parapetilor au fost schimbati,dar inca odata - incorect,fara a pune si catadioptrii pe acestia.Reamintesc ca fara aceste catadioptrii se conduce blind,noaptea,cand ploua,cand e ceata,sau oricand vizibilitatea e redusa..









2.singurul loc unde parapetii nu au fost schimbati sunt inainte de iesirea la Sibiu Vest,la podul peste V.Salciei



3.mai departe la nodul Sibiu Vest pare ca au mai curatat rigolele





la nodul Sibiu Vest,curatenia este doar partiala si s-au curatat rigolele mai vizibile din drum .Celelalte sunt rigole eco...numai bune pt speciile de rate salbatice  :lol:

aici se vede limita intre curatat si necuratat



mai departe arata asa.... :(





sau chiar asa...



aici nu e de vina doar Cnadnr...bunul simt al unor participanti la trafic lasa mult de dorit



macar s-a mai tuns iarba



Cam atat.
Mentionez ca portiunile necuratate nu au fost niciodata curatate de la inaugurarea din decembrie 2013.





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

Am facut azi un drum de Brasov si spre surpriza mea la Banesti erau 2 masini care una curata si matura praful de pe linga parapetii mediani si cealalta spala dupa ea. Bravo!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

mariansb

Intre Lancram si Alba Iulia s-au realizat marcajele pe asfaltul așternut în luna iulie. Totodata pe același sector au decupat din asfaltul nou pentru repararea gropilor deja apărute si astupate de mântuială și în urmă cu vreo 2 saptamâni.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Stefan01

Asa este Marian.

Pe acea bucata de DN1 am dat intr-o groapa aparuta la aproximativ doua saptamani dupa ce asfaltul era turnat. Acolo rascheteaza si toarna asfalt o data la doi ani. Nu e ok asa. Cred ca se impune o lucrare serioasa prin refacerea fundatiei drumului.

Lvs_tm

Nu o sa va vina sa credeti dar se schimba in sfarsit parapetele dublu, pasajul de la Sebes, de pe A1!

adiarc

la km 304 ?....dupa pod spre Sebes ?sper sa nu mai avem de a face cu o asemenea situatie.Au trecut aproximativ 3,5 ani de la avariere,intr-o zona deosebit de periculoasa cu o diferenta de nivel de 8-10 M.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Lvs_tm

Da, exact acolo. Sper sa nu ma fi inselat, caci am vazut din viteza masinii, de pe sensul celalalt. Insa e cert, ca erau baietii in zona cu masinaria aceia de bat stalpii in asfalt.

Maine dimineata am din nou drum, pe acolo , poate reusesc sa fac 2, 3 poze.

BIGRED1984

Luni se efectuau reparatii pe DN6, intre Alexandria si Ghimpati, in mai multe locuri.
De asemenea  se continua asfaltarea pe DN5, in Calugareni si la iesirea catre Adunatii Copaceni, se circula pe 1 banda pe sens.