News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morosanu

Scuzați dacă nu-i locul, dar în halul ăsta nu deschidem nimic și vom umbla doar pe coclauri. Auzeam la tv acum câteva minute un idiot (tânăr pe de-asupra și râdea ca prostul) ca autostrada Sibiu -Pitești s-ar face doar pentru un capriciu de-al președintelui ca sa ajungă mai repede acasă la Sibiu. Cum mama draqului poți sa promovezi asemenea specimene la tv, și nu îi zicea nimeni ca-i dus cu pluta. Sa nu ne mai miram ca vom avea autostrada pe acolo la Pastele cailor.

Trimis de pe al meu SM-G900FD folosind Tapatalk

Politica distruge tot ce atinge.

Germany

Evident că decizia e una politică! Nu sunt nici pe departe un fan-Homor, dar nu cred că are el vreo vină că nu se deschide autostrada! Nu văd ce interes ar avea să nu se deschidă!
Tot văd aici pe site "demisia Homor" ....dar încă nu am văzut pe nimeni să propună vreo minte sclipitoare la conducerea CNAIR! Fie un el sau fie o ea. Să cerem demisii, e ușor, asta știm toți cel mai bine....să venim cu propuneri....pauză!

adiarc

#1037
Nu mai găsiți scuze nimănui ..cel putin Homor si Bușe ar fii trebuit sa demisioneze
Adica intr-o lume civilizata orice angajat greșește grav...Răspunde el...dar in primul rând managerul care e deasupra lui....știm cu toții asta..

In calitate de director cnair sau min al transp.(litere mici ),nu poti,din postul in care te afli sa arunci cu gogoși peste gogoși

Daca faci astfel si încerci sa ne ții de prosti..nu ai cum sa ne câștigi respectul si ca atare vei fii tratat ca măscărici...un om de 2 bani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Vice33

#1038
^
Daca demisionau, situatia era la fel, de ce nu te iei de "Sasul" care nu a vrut sa investeasca noul guvern inainte de vacanta de sarbatori? Daca o facea probabil ca aveam sanse mai mari sa fie adoptata aceasta modifcare de lege si nu inteleg, daca un subaltern greseste, de ce sa isi dea demisia directorul genral? Ce treaba are una cu alta? El si-a asumat 95% ca incearca sa faca tot posibilul ca sa se deschida aceasta autostrada, acea modificare de lege NU DEPINDE DE CNAIR! Depinde de JURISTI si de PARLAMENT!

Homor nu este nici jurist, nici parlamentar si nici persoana care scrie si aproba legi, este doar director general si NU are atributii financiare, contabile ci doar manageriale...exista subalterni care preiau aceste functii specializate...

Un director general nu se ocupa de pontaje, de salarii, de sanctiuni disciplinare, de PSI/SSM, de munca efectiva, are alte atributii, de coordonare, etc...noi vrem ca lucrarile sa mearga pe banda rulanta si in cel mai scurt timp, dar cat timp au fost blocate aceste proiecte nu spune nimeni nimic?

Intrebarile care se pun sunt:

1) Dl. Homor a fost informat de catre subalternii lui de aceasta problema legislativa?
2) Juristii din cadrul CNAIR stiau de aceasta problema? Daca da, de ce nu au anuntat din timp ca nu se poate deschide din cauza blocajului juridic?

3) Ministerul Transporturilor stia de aceasta problema? Dl. Buse a fost informat? Daca da, ei ce solutii aveau pentru a rezolva mai repede acest blocaj, in afara sa preseze parlamentarii sa modifice mai repede acea lege?

4) In final problema ajungea tot la parlament, aici trebuiau sa se miste mai repede, de ce nu il luam la intrebari pe Presedintele Senatului, pe Dl. Calin Popescu Tariceanu, sa aflam de ce a stat acea modificare de lege 6 luni in sertar fara a fi adoptata?

adiarc

#1039
Legat de sabotajul Cnair.....aici putem spune ca fosilele roșii din Cnair sunt iresponsabile si nu au nici o compasiune fata de victimele accidentelor de pe DN paralel cu autostrada sau pt cei care au stat ( si stau in continuare in Făget ),bara la bara....

Dar,ca sa fim onesti,Guvernul Tehnocrat are vina exclusiva si totala de a nu reforma ,adica desființa integral ,acest cancer de instituție.... Si M-as fii așteptat ( spre deosebire de ceilalți,axati strict pe găsirea de vinovații si aruncarea cu noroi ),ca acestia sa se axeze Pe găsirea de soluții,lucru care,evident,nu S-a intamplat

Cat despre alte nulități,care recurg la asemenea tactici mizerabile pt a tăia ei panglica....grotesc,..fara cuvinte..

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

cred ca principala intrebare care se pune acum este daca se va merge mai departe cu acel CNIR strict pt.constructia de autostrazi sau se va renunta la idee?eu raman in continuare adeptul crearii acestei structuri de la zero( actualul CNAIR,identic cu CNADNR este compromis total si nu poate face nimic in afara de trasul la maxim al franei de mana,dar cum arata lucrurile se pare ca ,daca va fii facuta vom avea si acolo - Dragnea 20,Dragnea 21,etc )

vom afla in scurt sau mai indelungat timp
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Oarecum off-topic, dar totusi: n-ar fi util sa incepem si o baza de date cu persoanele cu atributii prin minister si CNADNR? Ma enerveaza ca nu stiu cine sunt Filipescu, Musala, si altii de prin esalonul II din CNADNR si trebuie sa intru pe diverse pagini dubioase ca sa deslusesc ce functie avea unul sau altul intr-o perioada sau alta si sa pricep care sunt legaturile pe care le au cu vreun grup de interese sau cu altul. De exemplu pentru a afla mai multe despre Cuc, noul ministru, a trebuit sa intru pe pagina lui Slubinschi si sa citesc e acolo printre alte ineptii despre diverse legaturi din trecut cu Musala sau cu Draghia, sau cu naiba stie cine altcineva?

Stiu, nu da bine sa faci o asemenea "politie", dar vad ca se practica peste tot si ar fi util pana la urma pentru toata lumea sa stie informatii care sunt probabil evidente pentru cativa.

Daca e se poate face metodic, doar prin reconstituirea istorciului organigramei CNADNR (si a altora): cine ce divizie a condus in ce perioada...

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ticker

Adi, trebuia sa le puna poza de pe feisbuk si gata...

Oricum anul asta avem 0 km promisi de noul ministru al Transporturilor cu sanse foarte mari sa se tina de promisiune.
Asta daca nu mai inchidem ceva tronsoane pe undeva...

shAkur

^
Stim de pe forum care sunt tronsoanele cu sanse sa fie deschise anul asta (asta daca nu vor fi blocate intentionat). Chiar trebuie sa vina noul ministru si sa promita sute de km de autostrada inca din prima zi?

nicolaem

CNAIR va deveni o companie competitiva pe profit. citez din cuc: "este unul din prioritatile pe care mi le-am propus"

GDPR

A fost tot timpul pe profit in ultimii ani. Pentru ca nu a facut investitii suficiente. Cucu, bau!

NGC

Pun si aici ca sa se poata discuta si sa lasam topicul A7 in pace.


Sa punem niste paie pe foc.

Licitatiile pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza" Ploiesti - Buzau, Buzau - Focsani, Focsani - Bacau si Bacau - Pascani au fost lansate in 25.11.2017, iar termenul initial pentru depunerea ofertelor a fost 05.01.2017, deci dupa 41 de zile de la lansare.

Licitatia pentru "Elaborarea revizuirii Studiului de fezabilitate, Proiectului tehnic, Detaliilor de executie, Documentatiei tehnice pentru Autorizatia de Constructie (DTAC) si a documentatiei de atribuire pentru Varianta de Ocolire Timisoara" a fost lansata in 04.01.2017, iar termenul initial pentru depunerea ofertelor este 10.04.2017, deci dupa 96 de zile de la lansare.

Deci oferte pentru 4 licitatii pentru SF / PT de A / DX in 41 de zile, iar pentru una de revizuire SF / PT pentru VO in 96 de zile. Dreptate pentru toti, nu? :lol:

nicolaem

#1048
pentru cei care asteptau mari reforme administrative anul trecut (inclusiv reformarea serioasa a CNADNR), domnul Dancu ne explica de ce nu s-a facut :

"Eu am fost un fel de oaia neagra pentru tinerii veniti sa faca politica de dreapta in acest guvern. Unii care au venit si au si plecat foarte repede - sunt parlamentari - erau foarte hotarati sa faca politica de dreapta"

"...eu fiind un intelectual de stanga, am incercat sa mentin un echilibru ca sa nu fie dezavantajati oamenii din administratie. In orice caz, nu a fost foarte usor, dar cred ca am reusit."

Sursa : emisiune Realitatea TV via Hotnews


cristi5

Sunt curios cum se vor purta cu noua stapanire. Dar monologul Grindeanu-Cucu a sunat mai degraba a "bad cop good cop". Inca mai exisa posibilitatea ca totul sa se rezolve ca prin minune, gen "tehnocratii n-au fost in stare".

Daca nu, intrebare pt cei cu cunostinte juridice si/sau care cunosc avocati dispusi sa lucreze "pro bono". Se poate face un "class action lawsuit"? Soferii/API vs CNAIR, sau respectivii functionari?

Pot fi identificati cei care nu vor sa dea aprobarea? Si dati frumos la presa, ca acum subiectul e destul de cunoscut. Sa stie si soferii cine actioneaza cu rea-credinta impotriva cetatenilor.