News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

perfidus

Sunt cifre binecunoscute, este de aceea si mai de inteles numarul de bisericute si conflicte interne ce sunt tinute sub pres mai mult sau mai putin. Aruncati numai un ochi (luati si o lamaie la indemana) pe contul de facebook in care isi varsa aberatiile si delatiunile fara perdea "grupul de initiativa" Basulescu, Slubschi si Goga. Nu merita sa-i dau link.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Si vestitul domn Cireasa e membru in acel grup de FB. Halal impartialitate jurnalistica, ce sa zic.

Ionut

Cine a zis ca presa e impartiala? Sau libera? Dar asta e alt subiect care nu-si are locul pe acest thread. Oricum, va felicit ca stiti sa vedeti dincolo de initiativele grupului de... initiativa. Inseamna ca am reusit ceva cu acest forum - sa puteti gandi cu mintea proprie, nu strict prin ceea ce vi se preda sau serveste de catre presa partizana.

ovideatza

#1008
Din lista de proiecte in regie proprie, cred ca cel legat de modernizarea DN2A chiar e in desfasurare, conform graficului din acea prezentare.

Dupa cum am semnalat din ce imi amintesc pe topicul de calitatea drumurilor, s-au facut lucrari, s-au eliminat majoritatea pragurilor, etc. Asta la ultima mea vizita de mai bine de o saptamana, termenul pentru praguri e 3 decembrie, deci poate intre timp s-au eliminat toate.

Se lucra la santurile betonate prin localitati, si cred ca pana pe 15 decembrie (cf. GANTT) dupa cum aratau ar trebui sa fie gata.
Sunt placut surprins de asemenea prezentare, care culmea mai are si legatura cu realitatea  :)

Vedem daca reincep lucrarile in martie. Sper sa tina treaba, indiferent de rezultatul weekend-ului viitor. Daca se intampla asta chiar suntem pe drumul cel bun.

Insa varianta Techirghiol in regie proprie mi se pare deplasata. Nu e nici o lucrare simpla, nici scurta, nici inceputa si abandonata, etc. Ar trebui sa fie lasata pe licitatie. Sau sa participe si ei ca si oricare alt operator economic la licitatie deshisa (asta ar insemna sa constituie o entitate juridica separata, probabil doar ar complica lucrurile). Doar licitatia poate asigura un mediu concurential cu beneficii asupra pretului (bineinteles, profesionist si impartial intocmita).

O alta problema a acestei variante Techirghiol e faptul ca o fac 1+1. Unesti 2 capete ale unui drum 2+2 printr-o sectiune 1+1. Va iesi ambuteiaj la intrare/ iesire, generand in continuare tentatia de a o lua prin Eforii. Macar 2+1 reversibil ar merge acolo, dupa modelul centurii Eforie Nord.

Propunere: pentru a evita N-licitatii la fiecare DRDP ar putea face o licitatie tip acord cadru, pe 1-2 ani, in functie de ce lucrari estimeaza ca vor avea. Si nu mai fac licitatie de materiale pt fiecare lucrare in parte. Transportul materialelor se poate stabili separat in contract ca sa poata fi livrate pe raza de competenta a DRDP-ului in cauza  (de ex. o raza de 50km in jurul sediului gratis si ce trece peste la un pret de x lei/km tona). Cumpara cantitati mai mari, deci sanse crescute de pret mai bun, pot ordona comanda rapid in cazul in care se iveste o lucrare, etc.

cricric

Quote from: Ionut on December 06, 2016, 03:05:51 PM
Nu te inseli, prioritatea e pana in Pascani (adica pana in A8). Adevarul e ca pe axa nord-sud, dupa Targu Frumos, traficul scade mult de tot. De exemplu, traficul dintre Roman si Falticeni este cam la 50% din traficul dintre Roman si Bacau (nu din burta, din cifrele CESTRIN 2015). Deci pentru Pascani-Siret putem sa ne multumim cu un drum expres, mai ales ca distanta nu e asa mare (si daca vrem sa optimizam bugetele si sa facem cat mai mult cu banii pe care-i avem). DX se preteaza cel mai bine pe distante scurte.
2015? Unde ai gasit recensamantul pe sectoare de drum?

dr4qul4

Va trebui sa il credem pe cuvant. Nu e public recensamantul. Dar se poate obtine pe surse.
Insa publicarea lui ar insemna crearea unei pagube statului si ar fi urmata de un dosar penal pentru angajatul statului care a distribuit informatiile.
De asta Ionut vorbeste in procente.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cricric

#1011
Sa inteleg ca recensamantul a fost facut din banii functionarilor ex-CNADNR sau din minister? Sau trebuie tinut secret de frica rusilor?

Dan027

^
Eu cred ca il tin "secret" ca sa nu vada lumea evolutile traficului si sa puna la indoiala utilitatea unor proiecte.

Ionut

Este o decizie interna CNAIR (ma rog, CNADNR pe atunci). Datele CESTRIN nu sunt publice. Multumiti-va cu ce primiti, deocamdata. :)

dr4qul4

Asta este modul prin care CNAIR intelege sa fie transparenta.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Partea de mai jos este preluata din interviul din Noiembrie 2016.

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21422138-video-bilantul-transporturilor-guvernare-ciolos-ministrul-sorin-buse-despre-autostrazile-nefinalizate-metroul-din-bucuresti-nvestitiile-cfr-soarta-tarom.htm

QuoteVictor Cozmei: Vorbim de licitaţii pe care urmează să le lansaţi... Tot anul acesta am vorbit de licitaţii care trebuie lansate. Fie că vorbim de proiecte, fie de studii. Şi iată-ne, la mijlocul lunii noiembrie, cu foarte-foarte multe termene depăsite. Practic, în SEAP, până acum CNADNR-ul nu a scos decât două proiecte mari: podul peste Someş şi Lotul 1 Câmpia Turzii-Târgu Mureş. Sunt multe termene depăşite.

Sorin Bușe: Da, sunt. Noi am lansat încă şi mai mult în SEAP de care nu ştiţi acum. Deci am lansat enorm în SEAP.

Victor Cozmei: Le-aţi trimis la ANAP...

Sorin Bușe: Le-am trimis la ANAP, pardon, scuzaţi-mă, da. Şi chiar acum am vorbit cu domnul Puşcaş. Acum, pentru că dânşii au schimbat procedura de achiziţie, este nouă şi pentru dânşii şi pentru noi şi au fost, mai ales la primele, chiar acel pod a trecut de vreo 5-6 ori între noi şi dânşii. Dar, pe măsură ce şi noi şi dânşii, mai ales noi, căutăm experienţă cu ce caută, deja acest interval se scurtează.

Si acum, surpriza! :D

Au atribuit direct acum vreo 2 saptamani un contract pentru "Curs de perfectionare profesionala in domeniul achizitiilor publice".
Acum sa vedeti voi eficienta! :D

icristian

Nu mai sunt asa punctuali cei de la cnadnr cu Situatia proiectelor in derulare. Nu au publicat nimic luna asta si de obicei pe 15 era pus raportul.

Sper ca indiferent cine o sa fie la conducere, sa pastreze transparenta existenta daca nu sa o si imbunatateasca.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

icristian

Da, n-au actualizat nimic, doar luna, progresul e identic cu cel de luna trecuta.

yetiman

Asta n-am apucat sa ma uit.

Hello CNAIR ! Vrem cifrele actuale!
Multumim

PS: Si luna trecuta au reactualizat fisierul dupa ce i-am atentionat ca nu au corectat totul.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu