News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yetiman

Pentru CNAIR: Asteptam sa actualizati complet raportul lunii decembrie.
La sectiunea autostrazi ati ramas cu datele din noiembrie!!!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Azi a aparut versiunea corectata a raportului.
Si la sectiunea autostrazi apare acum luna Decembrie.

Cat despre cifre, am sa vad deseara, acasa, cand am sa actualizez graficele.

As fi vrut sa spun "Multumesc CNAIR", dar NU POT.
Balbaiala cu deschiderile de pe A1 si A3 mi se pare inadmisibila.

Nu sunt in domeniul legislativ, asa ca nu ma pot pronunta asupra interpretarii legilor in vigoare. Dar situatia este CLAR - ABSURDA!


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

In continuare insa in raport sunt proiecte la care decalajul dintre stadiul fizic si cel financiar este absurd de mare. Si mai vrem ca antreprenorii sa lucreze daca nu sunt platiti?

adiarc

Si acești eroi ai socialismului merita toata "aprecierea" noastră.

Astfel acord cateva decorații astfel :
- titlul de Papagal șef in grad de Mare bufon se acorda lui Sorin Buseeeeeee!!!!!

- titlul de Papagal sefut in grad de Mare clovn se acorda lui Catalin Homorrrrr!!!!!

Si deosebite recunoștintei tuturor șefilor si sefutilor din cancerul cnair
Papagali din toate instituțiile,partidele,organizațiile parazite publice,uniți-va
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Am fost nevoit sa-mi schimb si semnatura. Shakespeare era prea optimist pentru noi. Noaptea de la CNAIR (CNADNR) nu are sfarsit...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

catalinmz

Mi se pare ca judecam prea aspru conducerea CNAIR/MT si uitam mult prea repede lucrurile bune si multe facute de ei in ultima perioada. In plus ne facem ca nu stim oamenii care au puterea in momentul de fata. E scenariul lor si or sa apara in urmatoarea perioada (probabil sfarsit ianuarie) pozand in salvatori/eroi anti birocratie care dau in folosinta lotul.

GDPR

Evident ca cei care vin acum au posibilitatea sa calce legea in picioare pe principiul "ciocul mic, noi suntem la putere", cum de fapt au facut-o de multe ori in trecut. Diferenta e ca de la ei asteptarile sunt mici, stim ce le poate pielea, pe cand guvernarea de anul asta a avut alte principii, cel putin la nivel declarativ. Unii din cadrul guvernului chiar au facut reforma, dar altii doar au mimat-o si pana la urma s-au impotmolit in propria demagogie.

vancouver

Quote from: ciprebbe on December 22, 2016, 04:19:35 PM
Se schimba garda, se schimba lumea, se platesc polite, se faulteaza..... Nu trebuie sa ne mai miram.

Cum adica sa ne impacam cu gandul ca a faulta si a plati polite este normal si ca fraierii (noi adica) putem sa fim calcati in piciore de ultime mocirle de oameni. Nici vorba. Faptul ca se schima garda pe mine nu ma intereseaza. Vor raspunde cu totii. Vor fi calcati in picioare de istorie. Picaturile se aduna.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

#1028
Situatia e foarte diferita fata de Sanovita sau Gilau pt ca nu exista obstacole fizice. Cred ca e prima data cand avem totul fizic gata si stam si ne uitam. Trebuie promovat in toate mediile posibile ca autostrada e gata!!

La lipsa de siguranta rutiera din Romania (penultima din UE pe cap de locuitor si ultima per kilometru-an), sa lasi 3% din autostrazi inchise pt ca nu vor niste functionari sa semneze (si vor semna probabil in 2 saptamani din slugarnicie pt noii stapani, pe care probabil ii slujesc de multi ani) e crima curata. Plus ca vine traficul de sarbatori!!

Soferii ar trebui sa blocheze autostrada la Dumbrava si DNul la Margina si sa claxoneze pana se deschide. Dar pentru asta trebuie sa stie ca e gata! In presa nu prea apare nimic...

Beowulf

Ironia sortii este ca exact in anul cind CNADNR a fost rupt in doua entitati distincte, CNAIR nu a inaugurat niciun km de autostrada. :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

infraAdi_ro

Tot circul cu deschiderea sau nu a autostrazilor finalizate eu cred ca se numeste SABOTAJ.Noua conducere fac presiune pe cei din CNAIR sa nu semneze receptia ca sa deschida ei prin ianuarie si sa lase Guvenul Ciolos cu 0 km  de autostrada dati in folosinta.Marea greseala a guv Ciolos este ca n-au schimbat din temelii CNAIR si structurile din conducere din minister.Au ramas tot oamenii vechii puteri si au amanat,sabotat,respins cum au putut orice tentativa de schimbare  in bine(acest lucru va trebui sa spuna Catalin,Horatiu,Buse,Ciolos acum la final de mandat)-daca nu vor ramane in mintea majoritatii romanilor ca oameni slabi si care n-au facut nimic si vor fi terfeliti de noua conducere si acuzati de tot felul de lucruri nedrepte).

PS Se vor intoarce vremurile deschiderilor de autostrazi si santiere cu surle si trambite.Traiasca partidul :-[

PSS Cred ca de acum inainte noi cei din acest forum(si nu numai) va trebuii sa fim adevaratii consultanti pe santiere daca vrem sa se faca lucrari de calitate.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

rocklee

UN gand bun pentru cei din CNAIR care nu se-au facut treaba ...si ne-au lasat fara nici un km de autostrada ...pe 2016 ....ducetiva si lasatine ...DEMISIA ...domnilor ...mai ales celor din departamentul juritic pentru ca nu au fost compeenti sa inteleaca o lege  :headbash: :headbash:..si nu au aduso la cunostinta celor competenti la timp sa se gaseaaca o solutie ....se aude domnilor ...DEMISIA  >:( :bash: :bash: :bash: :bash:

adrian-FSB

Salut tuturor.

Din pacate se demonstreaza inca o data, daca mai era nevoie de ceva de demonstrat, ca la nivel de CNADNR/ministere/entitati publice sunt o groaza de "cartite" care au alte interese decat interesele de ordin general (extinderea nr de km de autostrada in Romania). Aceste "cartite", care exista in toate institutiile publice, au pus toate actiunile pe "hold" in aceste institutii pentru a vedea rezultatul alegerilor. Daca castiga o tabara din spectrul politic se inaugurau si cei 15 km din A1 si cei 3 km din A3 la iesirea din Bucuresti. Castigand cealalta tabara in mod sigur s-a decis sa nu se inaugureze nimic, motivand diverse "spete" de ordin juridic. De ce? Pentru ca, daca Guvernul technocrat a fost catalogat "Guvernul zero la absorbtia de fonduri europene" atunci trebuie adaugata si sigtagma "Guvernul zero la inaugurarea de km de autostrada".
Aproape sigur o sa vedem ca, ceea ce nu s-a putut la sfarsit de Decembrie 2016 o sa fie posibil peste o luna sau doua.

Numai bine, "Sarbatori Fericite!" si "La multi ani!" pentru toti membrii PUM si pasionatii de infrastructura din Romania.

Germany

Nu cred cä CNAIR a avut vreun cuvânt de spus în deschiderea autosträzii. Sunt convins cä hotärârea i-a depäsit si a venit de "sus"....
Nu väd de ce CNAIR nu ar fi dorit sä deschidä, sau de ce si-ar fi pus Homor "fotoliul" în pericol.
Nu väd de ce Salini & CNAIR ar fi tras tare (ture de noapte etc) ca sä fie gata în 2016 ca sä n-o deschidä!

Totul vine de sus....alegeri proaspete....si trebuie sä taie panblica un anumit domn "X" (care-o fi äla).

Särbätori fericite tuturor si un an nou bun! (mai bun ca 2016) ;)

alexV

^^
sau doamna X, sa fim europeni si sa nu discriminam.
mie mi-e evident ca decizia e politica, tinand seama de toate deschiderile din trecut mentionate mai sus, unde lucrarile erau neterminate.