News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florin74

Presa de 2 lei...  :bash:  Sorry!.

Sau poate au trecut de la intentie la fapta...  :lol:

bridge

Quote from: florin74 on February 17, 2016, 03:12:06 PM

S-a inceput curatenia in CNADNR. Sa vedem cine o sa fie numit in locul lui Mag

Adrian Blejan,fost sef UIP1,coridor IV.

horatiu.cosma

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu:"Specialiştii nu vor mai fi concentraţi în centralul companiilor. Ei vor fi concentraţi acolo unde se întâmplă lucrurile, în şantier, vor avea avantajul pentru că vor fi recrutaţi specialişti locali, vor fi ataşaţi de această zonă, vor construi pentru familiile lor şi pentru zona lor, şi, foarte important, vor fi zi de zi pe şantier, spre deosebire de situaţia din anii trecuţi, când veneau la două sau trei săptămâni sau prin reprezentanţi. Nu este acelaşi lucru."

Ar fi o idee sa intrebam la ce specialisti se refera. Fiindca daca e vorba despre cei care se ocupa de analizarea SF-urilor/ proiectelor tehnice, sunt curios cine va mai ramane la Bucuresti sa faca treaba asta? Daca se vor ocupa cei locali, atunci PiSi cine o va analiza? Impart SF-ul in doua si jumatate merge la specialistii din Sibiu, iar cealalta jumatate la cea din Pitesti?

In teorie e buna ideea, dar e extrem de generala. Sunt curios sa vad niste detalii.

adiarc

Auzim de cateva luni de acest lucru....ajunge cu teoria...sa vedem practica.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul

azi de la ora 17 la b1 tv este invitat Catalin Homor


adiarc

http://www.turnulsfatului.ro/2016/02/19/cnadnr-anunta-efectuarea-unui-control-pe-reteaua-de-drumuri-nationale/

PS - d-nul Homor...urmariti thread-ul de mentenanta si veti stii exact problemele de intretinere....de fapt puteti conduce pe orice drum,de orice categorie din administrarea CNADNR si veti vedea ca situatia este generalizata....de fapt stiti acest lucru,dar nu am  auzit inca nimic de la d-voastra despre o structura de stat sau privata dedicata exclusiv intretinerii.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul


alecu26

ma refer mai degraba la conferinta de presa mai veche, de acu cateva saptamani: mi-a facut o impresa foarte buna Homor. Foarte informat si pregatit privitor la toate proiectele in derulare. Ce mi s-a parut iar OK, e ca nu a evitat, pasat, vorbit pe langa la nici o intrebare. Si parea ca nu are nici o hartie in fata. Sa speram ca se vor tine regulat aceste intalniri.

Aaa...si ziaristi chiar buni cu intrebari bine tintite si informatii proaspete.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phelipe

Inca de la inceput au sarit pe Homor :)
http://www.tirmagazin.ro/index.php/13-esential/esential/15283-posta-redactiei-h-omor-la-cnadnr#!/ccomment

P.S.  Problema blocarii angajarilor e reala, de mai bine de 2 luni persoanele care au castigat concursurile afisate pe site inca nu au fost angajate. Oare cum ar trebui sa actioneze cei aflati in aceasta situatie ?

Earthchild

#250

cristi5

Am vazut ambele materiale filmate, ma bucur ca stie ce schimbari vrea sa faca. In calitate de nespecialist, ma intreb:
- la modul cum lauda FIDIC rosu, te intrebi de ce mai exista FIDIC galben... Stim de la CFR (Arad-Simeria) ca la rosu apar alte probleme, mai ales la licitatie, unde constructorii pot cere lamuriri cu lunile
- noul departament de proiectare CNADNR: se gasesc asa usor 50 de oameni? Se incheaga asa usor un colectiv?

GDPR

Eu am lucrat cu ambele si fiecare are avantaje si dezavantaje, pericolul cel mai mare fiind in ambele cazuri nivelul de calitate al informatiilor din proiect. Personal prefer Galbenul.

Ionut

Quote from: Phelipe on February 25, 2016, 11:30:28 PM
Cum se poate lua legatura cu domnul Catalin Homor sau cu cineva capabil din companie care sa lamureasca problema celor ce au castigat concursuri de angajare si inca nu au fost angajati nici acum dupa mai bine de 2 luni si jumatate ? Cei de la Resurse Umane nu stiu absolut nimic, daca se face sau nu angajarea.

1_utilizator

#254
Ciudata contabilitate la CNADNR:
Inteleg din cele scise mai jos ca au de primit 25,6 milioane lei de la Colas.Pe de alta parte vad pe site-ul Tribunalului Bucucuresti ca firma respectiva  solicita recunoasterea si incuviintarea executarii unei sentinte arbitrale. Aproape sigur sentinta respectiva este definitiva si irevocabila pentru ca se solicita incuviintarea executarii.
Deci ori bilantul CNADNR este gresit/fals cu cateva zeci de milioane bune de lei ori nu inteleg eu bine. Stie cineva cum functioneaza contabilizarea litigiilor in aceasta institutie? Cred ca nu contabilizeaza decat sentintele definitive, irevocabile si EXECUTATE. Ecartul cu realitatea faptelor risca sa se cantareasca in zeci de milioane de EUR, cu toate litigiile pe care le au si le pierd. Evident indicatorii pe care se calculeaza bonusurile conducerii ar fi nitel diferiti. In varianta pesimista noi contribuabilii platim incompetenta conducerii CNADNR adica litigii piedute si platim si primele si salarille incompetentilor.
=======
Pe listă se mai află Colas, fostul constructor al autostrăzii Cernavodă-Medgidia şi Shapir, penalizată pentru întârzierea lucrărilor la mai multe drumuri naţionale. Cele mai mari datorii către CNADNR sunt: Romstrade - 26,25 milioane lei, Colas - 25,6 milioane lei și Shapir Structures - 22,3 milioane lei.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Constructorii+de+drumuri+datori+la+CNADNR
======
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000689022&id_inst=3