News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

icristian

Din ce urmarisem in conferinta de presa sustinuta acum cateva zile, au zis ca vor sa deblocheze si sa inceapa lucrarile pe cam toate loturile precizate de tine sus, mai putin de DX Moldova.
Ar trebui si acolo dupa parerea mea facut ceva...

Quote from: raresc on February 09, 2016, 02:39:00 PM
Unitatea de Implementare Studiu de Fezabilitate: Revizuire/ Actualizare Studiu de Fezabilitate
pentru "Autostrada Sibiu - Pitești

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2009%2002%202016.pdf

Eu totusi vad un progres la nivelul managemntului cnadnr. Prin diverse comunicate si conferinte de presa incearca totusi sa transparentizeze munca lor. Sper sa continue asa si sa se tina de termenele asumate.

raresc

Si eu cred ca la nivel de implicare si dorinta poti vedea o imbunatatire la nivel de management. Cred ca la nivelele de mai jos apar problemele. Cand trebuie sa termini o documentatie, sa urmaresti un proiect, sa faci lucrurile cu responsabilitate...
E ca si cand ai face pentru tine, cu banii tai.... ori putini vad astfel lucrurile si le place sa o lungeasca cat mai mult...

GDPR

Quote from: raresc on February 09, 2016, 02:32:46 PM
Si sunt atatea licitatii care nu au fost pornite desi erau date ca sigure ca demareaza la inceputul anului (DX Moldova, Viaduct Gilau, Centura Bucuresti etc.etc.) Oare chiar nu sunt gata documentatiile alea pentru licitatii de atata timp???

Eu cred ca de fapt nu sunt bani si de aceea se tergiverseaza, cel putin proiectele mai mari.

PANA LA URMA STIE CINEVA SUMELE ALOCATE FIECARUI OBECTIV DE INVESTITII IN PARTE CARE CORESPUND CU PROPUNEREA DE BUGET CNADNR PUBLICAT PE SITE-UL MT??? Scuze ca folosesc majuscule, dar m-a iritat situatia, mi se pare un fel de pacaleala.

icristian

Nu stiu daca asta e motivul, adica anul trecut au fost bani o gramada si nu i-au putut cheltui pe toti, noroc cu cheltuielile din ultima luna. Anul asta da, sunt mai putini bani alocati, dar cred ca vor suplimenta daca se cheltuie toti banii.
Mai degraba cred ca motivul real a fost/este ca nu au putut face niste spagi, ceea ce e mult mai trist. In fine, nu vreau sa insist pe asta, nu am nicio dovada, si nici nu vreau sa o dau in politica.

GDPR

Suplimentarea se poate face in doua situatii: se taie bani din alta parte (de unde?) si se transfera la CNADNR sau se incaseaza mai multi bani la buget decat s-a anticipat la inceput si se impart la cei care au nevoie. Eu as vrea insa sa stiu care este alocarea actuala, pentru ca m-am lamurit ca proiectul de buget publicat de CNADNR nu este cel real, ci reprezinta sumele de care ar fi avut ei nevoie ca sa poata derula proiectele in bune conditii. Sau nu inteleg eu bine???


icristian

Adrian probabil se taie de acolo de unde nu au fost cheltuiti toti banii la urmatoarea rectificare. Ciolos a zis ca ar vrea sa mearga pe alt principiu, sa aloce mai putin si apoi sa mareasca daca sunt cheltuiti toti bani. Probabil creste competivitatea in modul asta.
Daca se tine de cuvant, nu stiu, o sa vedem cand ramanem fara fonduri. Eu personal cred ca o sa aloce daca cnadnr reuseste sa cheltuie banii astia. Banuiesc ca si Cutter va insista pe asta.

Am vazut ca a intrebat Horatiu pe site-ul de comunicare ce este cu discrepanta intre fondurile afisate la cnadnr si cele de la MT. Poate aflam raspunsul de acolo.

GDPR

Sa speram ca vor raspunde rapid. Daca nu, se poate trimite o cerere de furnizare de informatii de interes public.

GDPR

#218
Surpriza, s-a schimbat anexa la proiectul de buget al CNADNR publicat pe site-ul MT. Acum a aparut un fisier excel in loc de pdf, dar ce e mai important, a crescut suma de investitii de la 2.54 miliarde lei la 3.72 miliarde. Din pacate nu exista si alte anexe ca sa detalieze aceasta suma.

Good job, @horatiu!

horatiu.cosma

#219
Mai intrebam odata, poate asa ajungem la 4.5, sau cat are nevoie CNADNR  :lol:. Bravo tie @adrian, daca nu ridicai problema pe forum, nu as fi stiut de ea.

L.E. Numarul de salariati nu coincide cu ce ne spune CNADNR. In excel apar 6475 cu o estimare de 6608 la finalul anului; CNADNR zicea ca are 6100(+-) si estimeaza ca va termina anul spre 6400.

Io

Quote from: horatiu.cosma on February 11, 2016, 05:27:10 PM

L.E. Numarul de salariati nu coincide cu ce ne spune CNADNR. In excel apar 6475 cu o estimare de 6608 la finalul anului; CNADNR zicea ca are 6100(=-) si estimeaza ca va termina anul spre 6400.

:lol: Astia nu stiu nici macar citi angajati au? Ma rog, tot e bine ca numarul lor e intreg...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

icristian

Good job horatiu si adrian!

E posibil sa fie subcontractori platiti care nu apar in listele oficiale, dar trebuie platiti asa ca apar in excel.

horatiu.cosma

De pe FB-ul CNADNR:

"Având în vedere calendarul de acţiuni al CNADNR pe care l-am stabilit odată cu preluarea mandatului cu privire la execuţia lucrărilor pe autostrăzile din România, pentru respectarea acestuia, am fost şi am văzut şantierele din zona Transilvaniei. Până la finele lunii februarie, aşa după cum am mai spus, trebuie demarată în paralel licitaţia pentru expertiza întregului lot 3 din Autostrada Orăştie – Sibiu, cât şi lansarea licitaţiei pentru refacerea zonei afectate. În vederea definitivării măsurilor ulterioare, am convocat o echipă lărgită de specialişti pentru inventarierea degradărilor. Prin această inspecţie, pe care am efectuat-o zilele acestea, am vrut să avem rezultate clare cu privire la situaţia defectelor existente la momentul actual, ce au putut fi constatate vizual. Expertiza ce va fi demarată va o radiografie în urma căreia vor fi trase concluzii legate de calitatea lucrărilor executate.
De asemenea, am fost şi pe şantierul autostrăzii Gilău - Nădăşelu. Acest tronson este realizat în proporţie de peste 50% la nivel de corp de autostradă iar pasajele sunt în diferite faze de execuţie. O problemă care întârzie finalizarea tronsonului de autostradă este defrişarea unei suprafeţe de pădure.
Am parcurs întreg lot 4 din autostrada Sebeş - Turda, cu o lungime de 18 km, care are un procent de realizare de peste 40%.
În ceea ce priveşte lotul 3 din autostrada Sebeş - Turda, cu o lungime de 12 km, unde sunt foarte multe lucrări de artă, stadiul lucrărilor este de 40%.
Chiar dacă am fost informat cu privire la situaţiile existente pe şantiere, acum le-am văzut cu ochii mei. Le-am cerut constructorilor să ţinem o legătură cât mai strânsă în vederea rezolvării problemelor şi deblocării acestora.
După ce la nivelul instituţiilor implicate s-a intensificat activitatea în vederea armonizării legislaţiei şi obţinerea avizelor necesare derulării proiectelor de infrastructură, chiar ieri, au fost adoptate două hotărâri de guvern. O Hotărâre pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată aflate pe o secțiune a traseului Autostrăzii Brașov - Tg. Mureș - Cluj - Oradea, respectiv secțiunea 2A Ogra - Câmpia Turzii, precum și fondurile necesare pentru plata despăgubirilor. Printr-o altă Hotărâre, Guvernul a aprobat declanșarea procedurilor de expropriere pentru 366 de imobile proprietate privată de pe Secțiunea 3A, subsecțiunea 3A1 și 3A2, pe teritoriul localităților Gilău și Gârbău, din județul Cluj, de pe coridorul proiectului Autostrăzii Brașov -Tg. Mureș - Cluj - Oradea.
În continuare le solicit colegilor mei de la tehnic, calitate, implementare, direcţii regionale, tuturor celor implicaţi, cu responsabilităţi, să urmărească derularea proiectelor astfel încât să nu ne mai trezim cu probleme nerezolvate, cu întârzieri... şi chiar le-am impus să urmărească evoluţia lucrărilor din şantier şi mai puţin din birou pentru că vreau să recuperăm aceste proiecte, să le aducem la zi şi să răspundem aşteptărilor cu privire la infrastructura rutieră." a declarat Cătălin Homor, directorul general CNADNR."

Acolo sunt si ceva poze, nesemnificative, zic eu, fata de ce avem aici.

myid

Sunt foarte semnificative pozele de pe Sibiu - Deva

@adiarc - ia uite ce curate sunt benzile de urgenta . Baietii de DRDP Brasov stiau ca le vine seful ... :(
Ar trebui sa mearga saptamanal, poate asa se curata si rigolele  :lol:




adiarc

Totul e băgat sub preș...știm cu toții cum arată de fapt rigolele laterale,bazale si vedem cum arată parapeții ....cred ca ar trebuii sa fac niște voluntariat.....sa spăl câțiva M de parapeti ca sa vedem si sa vadă cine trebuie cam cum ar trebuii sa arate  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura