News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Acum ma scuzati. Neaga e foarte bun pe postul dumnealui...Sa nu cheltuie si ce cheltuie sa fie cu folos pentru ei.

Dar totusi am incredere sa se pot schimba lucrurile.

alecu26

Quote from: Hory1987 on December 05, 2015, 12:25:24 PM
Greşelile de proiectare de la autostrada Sibiu-Orăştie fac primele victime. Mătuşa lui Mihai Bendeac, responsabilă cu implementarea proiectelor de autostrăzi, a fost concediată de la CNADNR. Ea este considerată principala vinovată pentru surparea tronsonului de şosea dintre două localități.

http://www.romaniatv.net/matusa-lui-mihai-bendeac-concediata-de-la-cnadnr-ce-salariu-imens-avea_260889.html#n

P.S. : S-a gasit tapul ispasitor  :lol: :lol:

Esti sigur ca e tap ispasitor? Daca ea nu e unul din principalii vinovati...atunci cine? Ca a fost pusa acolo pe un salariu imens neavând nici o treaba cu autostrazile...asta e clar. Dar ea e prima functie cheie si executiva din cadrul CNADNR.

Pana la urma directorul general (departe de mine de ai gasi scuze) se ocupa si de nu stiu cate DRDP-uri, si de dezapeziri, si de proiecte noi, si de intretinere, etc, etc
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

e o postare ironica, eu ma refer la faptul ca se gasesc tot felul de vinovati, adica se baga la inaintare alte persoane, in timp ce adevaratii vinovati nu patesc nimic  :gaah: :gaah:

alecu26

tot nu am inteles ironia. Poate e de vina ca e samabata dimineata si creierul meu vrea odihna.

Pai probabil este unul din vinovati prin functia pe care o avea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Acum, daca au scapat de Bendeac, poate cei de la CNADNR termina si cu glumele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

#95
actualul CNADNR ,in integralitatea lui,nu mai este un partener credibil de discutie sau orice alt parteneriat....e ca un organism cu un cancer in stadiu avansat,pe care nu-l mai poti salva....trebuie desfiintat cu totul

http://www.capital.ro/cnadnr-face-carare-la-dna-se-inmultesc-dosarele-penale-in-cazul-autostrazii-demolate-orastie-sibiu.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Quote from: frunzaverde on November 30, 2015, 07:06:13 PM
Quote from: bond on November 30, 2015, 06:43:57 PM
nu cred ca trebuie dati afara _toti_  din cnadnr. oricat de tentant e un fresh start, dureaza pana cand o organizatie de pornita de la zero incepe sa dea randament. ne place sau nu, sunt oameni in companie care au adunat expertiza in proiecte

Eu unul nu-i vad. Hai sa vedem exemple de "expertiza":

Exista o lipsa de intelegere a conceptelor de baza:

- Nimeni in CNADNR nu intelege ce-i aia FIDIC Galben, de exemplu, si o dau inainte cu liste de materiale, ceea ce la FIDIC Galben e absurd
- Nimeni in CNADNR nu intelege ce-i aia "infrastructura moderna". E nevoie sa venim noi sa le spunem de concepte precum noduri pe trei nivele la o centura a unui oras de 2 milioane de locuitori.
- Nimeni in CNADNR nu intelege ce-i aia "retea de autostrazi". Dezastrul de master-plan practic refacut de noi si de UE a aratat cat de putina intelegere asupra nevoilor Romaniei exista in CNADNR.

(...) in SE sau DK, de exemplu se soldeaza cu demisii si cu sanctiuni daca se intampla asta din vina beneficiarului, si cu "lista neagra" daca se intampla din vina contractorului. Nu stiu cand s-a intamplat ultima oara o oprire neplanificata sau o incetinire neplanificata in SE sau DK. Chiar nu stiu. In Romania toate santierele au meteahna asta.

(...)

Si cu ce dracu de oameni sa adoptam best practices? Cu oameni care nu dau dovada de minim profesionalism, si la 13 ani dupa schimbarea numelui institutiei, au inca adrese de e-mail cu andnet.ro?. Cu oameni care nu au intrat in pamant de rusine cand Sova si Neaga au prezentat mizeria de harta din prima versiune de master-plan? Cu oameni care au aprobat harta sovietica pe un document public? Cu oameni care supun discutiei publice variante de traseu pe un forum adhoc? Cu oameni care nu inteleg ce-i aia contract FIDIC si se simt mai bine cu contracte de antrepriza generala din 1987? Cu oameni care gasesc ca solutie la probleme de contractare internalizarea functiei unui alt actor in CNADNR (cand toti au externalizat complet, cu exceptia DE, serviciile de intretinere si mentenanta)? Cu oameni care fac un slide show inept despre peajul de la Fetesti iarna vorbind despre vacanta, il pun pe prima pagina a site-ului corporativ, si nu sunt in stare sa puna slide-urile in ordine sau sa seteze slide-show-ul pe numarul corect de slide-uri incat de o saptamana ultimul slide e negru? Nu, nu se poate. Trebuie sa plece. TOTI. Pana la ultimul. Poate sa ramana doar femeia de serviciu. Ea e singura care face treaba acolo.

(...)

Ca de obicei o excelenta analiza frunzaverde, am citit cu sufletul la gura intregul comentariu. Vorbesc la modul cel mai serios. Esti un om inteligent si bine organizat. Avem nevoie de oameni ca tine - platiti ca atare desigur.

O singura observatie: in SE si DK poate ca este ok, dar in FR si IT concesionarea privata a autostrazilor este O PURA JECMANEALA. Nu mersi. Prefer modelul austriac sau german. Sunt un om cu gandire liberala si pro privatizare orice. Orice aduce profit. Ori CNADNR nu poate aduce profit. Costurile de constuctie ale unei autostrazi nu se pot recupera in 20 de ani, orice taxa s-ar pune - taxa abia va acoperi costurile curente de intretinere si eventual reabilitarile ulterioare. Pentru ca nu aduce profit, compania de drumuri trebuie cofinantata (subventionata). Aceasta relatie stat-privat inseamna: risc enorm de coruptie si abuz de pozitie dominanta. Plus statul cu riscurile de exploatare si firma cu profitul. Mai ales ca nu exista o relatie normala producator - client, in care clientul trebuie atras prin calitate sau pret mic si plateste doar daca i se pare buna marfa. Nu. Aici clientul (soferul) plateste doar o parte si nu-si poate exercita functia de control prin posibilitatea de a alege altceva. Plata subventiei se face de la stat, dupa alte criterii - producatorul serviciului nu va avea ca principal scop clienti multumiti si cat mai multi.

In concluzie, pledez pentru un sistem exclusiv de stat, dupa model german.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cutter

Marți, 8 decembrie 2015, la ora 13.00, Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, va susține o declarație de presă, la sediul Ministerului Transporturilor.

(cred că e despre CNADNR declarația)

horatiu.cosma

Nu stii ce posturi vor difuza declaratia?

cutter

Sunt mai multe TV cu car de transmisie cred. Realitatea. Digi.

stangabriel

Multumim si te rugam sa relatezi ce se intampla si ce se declara.

paulmare


adigsm


Inginerul

#103
Actualul Sef al Metrorex (Catalin Homor), numit in locul lui Neaga!

teocharis