News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raresc

apare la punctul 17 din Anexa 1 valoarea de 1000 MII LEI in coloana ESTIMARI REALIZARI 17.11-31.12.2015

Autostrada de centura Bucuresti, sector Centura Sud km 52+770 - km 100+900   

Oare cum e posibil?? :)

Legat de lucrarile de largire a actualului DNCB, suntem cu zero peste tot :((

adiarc

Multumesc d-nului Neaga pt modul execrabil de gestionare a tuturor proiectelor de infrastructura rutiera

- Orăștie-Sibiu lotul 3 - prima autostrada închisă dupa inaugurare ,din istoria României
- loturile Lugoj-Deva - ecoductele tunel
- A3 - lotul UMB ( zona pădurii fara AC ) , podul peste Someș
- A3 C.Turzii-Tg.Mures......contracte semnate de cateva luni si nici o palma de pământ nu a fost mișcată
- A3 centura Comarnic - chiar si acolo unde avem un sg.câștigător nu a fost anunțat câștigătorul
- A10 - toate cele patru loturi merg cu frâna trasa , lotul 1 fiind in pericol de reziliere
- A7- centura Bacău .....la 6 luni de la semnarea ctr nu se lucrează Deloc
Alte centuri unde nu se lucrează deși au trecut luni bune de la semnarea ctr : Tg.Jiu , Tg.Mures sau centuri unde nu se mai lucrează din lipsa de bani sau alte autorizații : Carei , Suceava , etc

absolut Toate proiectele derulate de instituția condusă de Narcis Neaga au întârzieri majore , indiferent ca sunt autostrazi , Dn , pasaje / viaducte  sau variante de ocolire

De-mi-si-a!!!!!!!!!!!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Stai linistit ca nu pleaca pana nu e trimis expres de acolo.Are explicatii pentru oricare din punctele tale. Domnul Neaga o sa ramana ca un personaj cu scuze foarte bune si solutii foarte proaste...

etalgor


vancouver

Ai uitat de centura Arad nord-est. Am demonstrat cu alta ocazie ca acele 2 pasaje sunt de departeeeeeeee cea mai urgenta / utila / importanta investitie, depasind orice autostrada sau centura de oriunde altundeva. Raportul cost / utilitate este de cateva ori mai mare decat orice alt proiect existent / teoretic. Si centura Bucuresti se afla la mare distanta (discutam de costuri infime la Arad, cateva milioane de €, care ar duce la multe mii de ore economisite in trafic si siguranta sporita).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

BREAKING NEWS !!!

Quote
Informare de presă
25.11.2015

Conducerea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a decis astăzi, 25.11.2015, revocarea doamnei Renata Bendeac din funcția de Director general adjunct al Direcției Generale de Implementare Proiecte de Infrastructură Rutieră. Atribuțiile de Director general adjunct al acestei direcții au fost preluate de către  directorul Direcției Achiziții Publice și Pregătire Proiecte, domnul Horia Nicolae.

C.N.A.D.N.R. S.A.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#66
Conform Buisness Club ( Digi24 ) , evoluția cheltuielilor cu personalul la CNADNR , din anul 2013 , versus 2015 este următoarea : de la 19 mil in 2013( nu mai rețin daca lei sau euro ),la peste 27 mil in 2015 , adica a creștere de peste 40%......

Spuneam ieri de oameni anormali...exact asta se întâmpla......mare parte din cei din CNADNR sunt stimulați pt incompetenta , corupția si reaua voința, iar contraperformanțele lor sunt emblematice .....culmea , chiar din eficienta contribuabilului , în marea lui majoritate , din mediul privat....

Cum naiba sa stimulezi performanța ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Daca impartim sumele la 12 luni si 5000 de angajati, rezulta o medie de 450. Nu au cum sa fie lei. Poate euro, dar chiar si asa este f. putin. Numai circa 50% ajunge in mâna la angajat. Asta daca nu cumva suma reflecta totalul de bani luati in mana (netul). Dar chiar si cu un salariu mediu net de 2025 RON pentru 2015 nu ne putem astepta la cine stie ce oameni. Un inginer serios castiga si in Romania 1000 € sau macar spre 1000, iar muncitorii de asemenea 400-500 in mana in RO sau 1200-1800 € in Germania / Italia (dar acolo nu permanent). De ex. inginerii romani de pe santier in Germania la firmele române cu care colaborez castiga 2500-3500 € NET, cei cu abilitati deosebite de a conduce santiere mari 4000-5000 net. Desigur, este necesara o cunoastere minima a limbii germane.

Asa cum aratat si cu numarul de angajati ai CNADNR: ESTE MULT PREA MIC.
Salariile: SUNT MULT PREA MICI.

Va rog mult, lasati gargara care se da zilnic la televizor. Analizati.
Daca CNADNR nu face treaba suficienta, cum doamne-iarta-ma se poate ajunge la concluzia ca are prea multi angajati???? Poate ca sunt slabi. Da. Dar cum poate sa apara ideea ca trebuie redus numarul lor, daca vrem sa faca mai multa treaba???

Asa cum am mai spus, o mare problema o avem la intretinerea autostrazilor, care aproape ca nu se face. De aceea aici trebuie o noua companie de autostrazi, o companie de elita, cu buget corespunzator. Din toata saracia bugetului (de ca. 6-7 ori mai mic decat in vest raportat la cap de om), la autostrazi trebuie totusi buget ca in vest.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Danny550394

@ vancouver

Incep cu un banc.
Stii de ce nu pleaca toti manageri in concediu in acelasi timp?
Sa nu se vada ca merge treaba si fara ei.

Extrapolând:
Daca maine dai afara jumatate din sefii de la CNADNR treaba nu are cum sa mearga mai prost.
Daca mai dai afara si plimbatorii de hartii cred ca incepe sa mearga mai bine.
Iar daca il dai afara si pe Neaga cred ca deja lucrurile tind spre perfectiune.

La cei care raman le imparti salariile celor plecati. Dar pentru asta trebuie cineva care sa le masoare performanta. Si..... doar noi de dam seama ca nu exista asa ceva in CNADNR (performanta).

adiarc

#69
Printr-o restructurare drastică si profesionalizare se pot obține rezultatele dorite - instalarea meritocratiei si reducerea birocrației.Adica red.nr de angajați si salarii mult mai mari pt cei rămași , Dar numai in fct de realizări ....fara salarii doar fixe!!!!!!


Si o sa dau exemplul personal.

In Octombrie am fost la niște fermieri din Italia.Din una in alta am aflat ca la una din comune ( peste 3000 de locuitori ) , erau 3+1 angajați ( al patrulea era primarul ).
Lucrând si cu multe primarii din Jud.Sb,Ab,Ms si Bv am cerut cateva date de la o comuna similară din Jud.Sibiu.Aceasta avea 14+1 angajați ( al 15-lea era primarul ).

Concluziile tragetile voi ( la CNADNR este fix la fel )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

#70
PM Ciolos live la TV:

"Am cerut ministrului Transporturilor sa vina in cel mult 10 zile cu o analiza a CNADNR si a altor institutii din domeniu sa vedem cu ce lucram.
Clar sunt niste probleme de management cand vine vorba de implementarea acestor proiecte."

A mai dat de intlees ca nu ii convine cresterea de 10% salarii, dar daca s-ar fi opus s-ar fi pierdut prea multe energii in dezbateri cu parlamentul in perioada urmatoare.


vancouver

Quote from: Danny550394 on November 26, 2015, 07:28:16 PM
@ vancouver

Extrapolând:
Daca maine dai afara jumatate din sefii de la CNADNR treaba nu are cum sa mearga mai prost.
Daca mai dai afara si plimbatorii de hartii cred ca incepe sa mearga mai bine.
Iar daca il dai afara si pe Neaga cred ca deja lucrurile tind spre perfectiune.

La cei care raman le imparti salariile celor plecati. Dar pentru asta trebuie cineva care sa le masoare performanta. Si..... doar noi de dam seama ca nu exista asa ceva in CNADNR (performanta).

Legat de directori subscriu 100%.
Legat de plimbatorii de hartii subscriu 100%.

Pentru ca ATENTIE: nu am spus niciodata ca personalul ACTUAL trebuie pastrat si doar adusi oameni in plus !!! Am tot spus ca trebuie o structura noua, cu oameni noi. Nu stiu cu ce ocazie vorbiti de angajatii actuali !!!! ALOOO, mi s-a parut asa de clar si subinteles, ca nu am mai precizat: OAMENI NOI. ALTII. Am precizat insa ca trebuie in total mai multi decat sunt acum.

Dar oricum, dand afara 50% din personal nu vei reusi niciodata sa cureti permanent toate rigolele de pe autostrazi si DN-urile modernizate. Nu o sa reusesti sa astupi mai multe gropi sau sa reasfaltezi mai mult sau sa inlocuiesti imediat parapeti. Intretinerea, acea care are nevoie de muncitori DRUMARI, nu ai cum sa o faci cu apa si sapun. Nici informatizarea CNADNR nu o poti face reducand pur si simplu personal.

Dar dati-i inainte cu solutiile foarte inteligente, care ....aaaaaaaaaaa stai asa, e una singura: REDUCEREA DE PERSONAL. Vai ce bou sunt, de nu m-am gandit la asta. Noroc cu voi ca mi-ati atras atentia. Si atentie inca o data: cum selectati pe cine dati afara si pe cine nu? Cine face evaluarea? Si sa inteleg ca totusi aprox. jumatate din angajatii actuali din CNADNR sunt competenti si pot fi pastrati?  :lol: :lol: :lol: Nu fac parte din fratia mitei si a spagii? Sunt si curati, si competenti? No bine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


alexbb



Cei 29.1 Mil Lei erau prezentati ca fond lunar de salarii... Impartit la 6000 de angajati (cifra este tot de la digi24) ajungi la o medie de 4850. Cred ca asta reprezinta brut, dar include si oamenii care curata rigolele, sau cum spunea Stelian Muscalu pe cei care stau in ghereta la Fetesti si colecteaza taxa de pod... inclusiv cu case de marcat 'pe blat'. In plus cred ca se vede pe grafic si 'al 13lea salariu', plus alte prime pe ici pe colo...
Totusi, nici asa nu mi s-ar parea o suma mare in conditiile in care as vedea acolo performanta, transparenta, dorinta de a imbunatati lucrurile etc. In continuare sistemul este falimentar. Cresterea salariala nu prea are legatura cu performanta angajatilor la locul de munca, ci doar cu trecerea timpului si conditia de a trece niste examene care oricum sunt mai mult formale. Ce motivatie sa aiba un inginer sau cel care astupa gropile? Crezi ca daca maine se va dubla numarul angajatilor CNADNR se vor astupa de 2 ori mai multe gropi? Sau se vor atrage de 2 ori mai multi bani europeni? Eu cred ca nu...

cristi5

In software cel putin se stie ca daca se adauga oameni noi la un proiect care e deja intarziat, proiectul va intarzia si mai mult. "The Mythical Man-Month" se cheama cartea. La constructii poate nu e asa, dar la managementul constructiilor nu m-ar mira sa fie asemanator...