News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

^^^ Citeste ultimele 2 pagini.
CNADNR sustine intr-un document ca Impregilo nu a demonstrat ca alunecarile sunt imprevizibile, dar in acelasi timp au semnat ceva acord cu ei in care recunosc intr-un fel ca sunt imprevizibile. :o

adiarc

sublinierile si incercuiriile nu imi apartin

















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

In alt format nu le poti pune? Ochii mei nu prea reusesc sa descifreze mare lucru.

adiarc

O sa incerc sa le schimb maine in imgur daca reusesc.....daca nu pe weekend , cand revin acasa......e vb de nerespectari de legi , normative , standarde de calitate de catre constructor cu largul "sprijin" al Cnadnr
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Nici un zvon despre noul ministru al transporturilor? si despre viitorul sef CNADNR? (banuiesc ca vin la pachet....la cateva zile distanta).

Eu zic ca si Renata Bendeac va zbura. Nu prea avea ce sa caute acolo in primul rand...si autostrazile sunt vaca cea mai de muls....asa ca....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel



adiarc

Sper din tot sufletul ca nu....m-am saturat sa moara oameni si tara sa ramana inapoiata , din cauza unora de acest gen , care se bat cu pumnul in piept la incep.anului , ca nu stiu ce sume astronomice au alocat pt infrastructura , doar ca sa aiba ce lua la rectificari , fara sa miste un deget pt imbunatatire sistemului ( care sistem le convine de minune )

Nu mai vreau nici un compromis si obser ca , deja , hienele astea incearca sa se infiltreze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Intr-o companie privată normala , ca cea in care activez , in cazul (ne)îndeplinirii , in proporție de 20% a "targetului", ai fii concediat instant si nu ai mai fii ținut in companie , nici macar sa ștergi pantofii de praf , ai celorlalți angajați.....la CNADNR , insa se poate....si mai grav , momentan , d-nul Costescu vb de continuitate

http://www.capital.ro/executia-bugetara-la-transporturi-pe-2015-a-fost-de-20.html

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thor5

Eu cred ca CNADNR se duce la vale, din lipsa de fonduri si din lipsa de profesionalism. Nu vor nici in ruptul capului sa recunoasca ca sunt depasiti de muntii de proiecte nefinalizate sau nici macar incepute, de muntii de licitatii, multe contestate sau anulate, de lipsa de coordonare proiecte pe tronsoane de A si DN. Prea multe directii de dezvoltare si prea putine raspunderi concrete pe solutii clare.
Eu cred ca ar trebui 2 entitati distincte: CNA- compania de autostrazi+d.x. (ca vrem sa facem vreo 16 bucati, dar am finalizat doar 1 bucata pana acum !!, si nu-stiu-cate dr. express din care nu am finalizat niciunul!!) si CDN-uri - companii de DN (axate mai mult pe intretinerea si imbunatatirea DN).
DN-urile, chiar daca se numesc "nationale", ar trebui date in responsabilitatea euroregiunilor, nu ar trebui sa mai astepte fonduri nationale de la MT. Asta ar presupune, bineinteles, organizarea clara a euroegiunilor, cu bugete si consilii proprii, .. si guvernatori proprii alesi. Ceva pe sistemul statelor americane .. sau landurilor germane.
Traficul national trebuie mutat pe autostrazi. DN vor avea doar rol regional.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





e(in)volutia infrastructurii sub tutela CNADNR







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#57
alte lucrari in batjocura la nodul Cunta....

























"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

dupa cum stim cu totii , lucrarile de executat sunt in mare aceleasi si astazi....in multe locuri chiar mai mult decat initial , datorita degradarilor survenite....















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2023%2010%202015.pdf
Quote"În urma discuţiilor pe care le-am avut cu ministrul Transporturilor si a evoluţiei CNADNR în
ceea priveste transparentizarea activităţilor companiei, vom publica pe pagina web a Companiei
stadiului proiectelor aflate în derulare, dar si a execuţiei bugetare aferente anului 2015.
Solicitările venite din partea mass-media, dar si a societăţii civile ne arată că e nevoie de mai multă
deschidere, de transparenţă, si de ce nu, de colaborare în proiectele pe care le propunem si pe care
le avem în desfăsurare.
Astfel, începând de astăzi, veţi regăsi pe site-ul companiei bugetul de venituri si cheltuieli, după
care vor urma: stadiul proiectelor de autostrăzi, al proiectelor de drumuri naţionale, dar si al
variantelor de ocolire. De asemenea vom actualiza informaţiile necesare si utile privind activitatea
comandamentului de iarnă.
Consider că am avut multe de învăţat în ultima vreme din colaborarea cu societatea civilă, dar si cu
reprezentanţii mass-media. Vreau să le mulţumesc celor care se implică pe forumul companiei
(forum.cnadnr.ro), care vin cu idei, păreri si soluții concrete cu privire la principalul proiect de
infrastructură: construcţia autostrăzii Sibiu-Pitesti. Astfel de acţiuni pe care le-am demarat în
ultima perioadă, si rezultatele acestora ne motivează să continuăm procesul de transparentizare al
activităţii companiei", a declarat Narcis Neaga, Directorul General al CNADNR SA.
CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu