News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Turismul in Romania

Started by Ionut, September 24, 2011, 03:41:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

dar mai e mult pana departe:





Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

tot e bine ca au inceput cu infrastructura: Pod nou peste Cerna.





Canalizare:


Asfalt: 3 straturi




O masina "interesanta"

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

#558
Somnul rațiunii naște monștrii.  Pod relativ mic cu pila în mijlocul apei. Ce păzesc cei de la apele romane? Ce păzesc cei din CTE? S-ar răsuci profii la facultățile de profil în mormânt sa vadă așa ceva. MR lenuta pusă poza și pe threadul de poduri ca exemplu de așa nu.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

pe mine nu m-a mirat pila din albie ci ingustarea albiei: culeea de pe malul stanga manaca 4-5 m.
Totusi nu-mi fac griji pentru inundatii. Poza e facuta dupa 3 zile de ploi torentiale. De obicei Cerna are un debit la jumatate, dar albia ei este foarte adanca, pentru ca in trecut era cel mai mare rau in zona montana....este raul cu izvorul cu cel mai mare debit.
A fost regularizat de austrieci si apoi amenajat de comunisti: sunt 2 lacuri de acumulare in amonte: 1 la cativa km mai sus, care acum era aproape gol, si unul foarte mare aproape de izvoare de unde apa apa este evacuata catre Tismana-Motru-Jiu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

dr4qul4,
un mare LIKE !

Te-ai intrecut pe tine!
De mult nu am urmarit un reportaj turistic cu o asemenea placere...

Dar trebuie sa recunosti, "scenografia" te-a ajutat.... Ai avut ce poza ! ;)
:cheers:

PS
"Concediu placut" sau "sa iti fie de bine" ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Am fost la Herculane prima oara acum 1 an. Arata jalnic. Reabilitarea statiunii era abia la inceput (nu era nici macar inceput acel pod).  dupa aceea am fost acum 6 luni si se lucra la canalizare iar reabilitarea cladirilor era la inceput. Acum deja se vede  ca se lucreaza, iar statiunea a inceput sa se umple de turisti.
Majoritatea cladirilor de acolo sunt monumente istorice. Nu cred ca avem in tot Bucurestiul atatea cladiri vechi si frumoase (si mari).
Si se reabiliteaza tot, inclusiv cladirile mai noi: ex": Hotel Roman, ultimul din statiune, care, pe langa apele termale,  beneficiaza si de un peisaj superb- acum 1 an ploua in restaurant si acum are candelabre.

Este locul ideea pentru relaxare sau pentru o betie: preturi mici, ape termale, aer curat si scapi de mamureala    :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

O sa am grija data viitoare cand ma ametesc sa fiu in Herculane...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Guvernul a deblocat 43 de milioane lei pentru finalizarea unor investiţii în turism întrerupte în 2013


Vom acorda prioritate proiectelor aflate într-un stadiu avansat de executare, 80-90% şi mă refer, de exemplu, la obiectivele turistice situate în localităţile Borsec, Govora, Voineasa şi la domeniile schiabile din Câmpulung Moldovenesc, Petroşani şi Lupeni (Straja)', a spus ministrul Economiei, Costin Borc.

Io

#564
Hm. Domeniul schiabil Vidra-Transalpina e realizat la 30% fata de proiect...

O schema relativ aproape de proiect o puteti vedea aici: https://danielandrone.wordpress.com/tag/domeniu-schiabil/
LE- ce e realizat (si dupa stiinta mea inca neplatit complet!) e ce vedeti in cercul din dreapta. In realitate exista inca un teleschi care in cercul din dreapta nu apare - e paralel cu teleschiul existent pe harta.

Sapind oleaca prin arhiva am dat de studiul de fezabilitate: http://www.oar-bucuresti.ro/anunturi/2010/09/17/a/72789fisa5.pdf

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cristi N

#565
Depinde cum contabilizezi procentul.

Varianta 1: Te raportezi la faza 1 atunci cred ca proiectul e finalizat in proportie de 90-95%, mai sunt de construit 2 etaje la parcarea supraterana, de finalizat restaurantul de langa parcare, de finalizat parcarea exterioara si racordul din drumul national.

Varianta 2: Te raportezi la intregul proiect, varianta din link-ul tau care presupune conexiune cu partiile de la Ranca si Sureanu, aproximativ 80 de km de partii in total. In cazul asta nu cred ca suntem nici la 10% :((

Mai trebuie finalizat drumul DN7A la care lucrarile au fost oprite cam in aceeasi perioada si rezolvata situatia juridica a hotelurilor din Vidra si Voineasa. Cu aceste investitii zona ar fi peste Valea Prahovei din punctul meu de vedere.

Io

#566
Cristi, investitii in drum pe partea de Valcea s-au tot facut si in afara de 2-3 locuri sparte drumul e bunicel. Cu portiuni bune. Dar nu poti sa legi Vidra de Sureanu ca domeniu schiabil. De Ranca da, poti, cred ca asta ar fi rostul telescaunului lu' Udrea (asa-i zic io) cel de la Ranca si caruia eu nu-i vad vreun sens.
In rest da, poti sa faci un cluster de statiuni, in genul Zell Am See - Kaprun sau cum e in Zillertal insa asta ar presupune in primul rind accesul auto iarna pe Oasa - Obarsia Lotrului si o dezvoltare adiacenta a serviciilor turistice din toata zona. Or noi nu sintem in stare sa asfaltam cei 18 km de la Transalpina la Luncile Prigoanei. Da' Tirol din Valcea n-o sa faci  :lol:
Cazarea la pirtie e in sensul ca nu-i. Hotelul acela delabrat dimpreuna cu vilele Vidra, aflate la cca 7 km de gondola apartin unei companii faimoase prin faptul ca a distrus tot pe ce-a pus mina. Ii zice Sind Romania SA si "maretele" lor realizari manageriale le poti vedea in toata tara, Olimp, Amara, Felix, Slanic Moldova, Calimanesti-Caciulata, Slanic Prahova si lista poate continua cu oricare statiune din Romania.
La vreo 1.5 km de Vilele Vidra se poate inca vedea defrisarea facuta la sfirsitul anilor '80 pentru o pirtie si care e inglobata in noul proiect.

Altfel ia uite-aici :)


In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cristi N

Vrei sa imi faci sange rau. :D

Pe partiile astea am invatat sa schiez, din 2012 in fiecare iarna merg de 4-5 ori la Vidra. Sunt cateva spatii de cazare foarte frumoase in zona, de exemplu cele doua bungalow-uri din Voineasa sau vila de langa partie, singura de altfel, iar preturile sunt foarte ok.

Nu pot sa il uit nici pe Fery de la ApreSki, cred ca el a adus cei mai multi turisti prin pagina de facebook.

Ionut

Christian Tour: Un proiect de ordin al Ministerului Transporturilor
blochează vacanțele ieftine și pelerinajele românilor


Un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, care își propune să reglementeze transportul cu autocarul în România, va afecta grav turismul autohton, blocând accesul la vacanțe al turiștilor cu venituri modeste, potrivit Christian Tour, cel mai mare turoperator din România. În același timp, dacă va fi aprobat, acest proiect va limita participarea românilor la pelerinaje și va îngreuna totodată circulația turiștilor străini în țară, mai anunță agenția, care îi solicită public ministrului Transporturilor să nu aprobe acest proiect, "nociv pentru turism", și apelează la premierul Dacian Cioloș pentru protejarea industriei.

Dacă acest proiect, aflat acum în dezbatere publică și care poate fi citit AICI, va fi aprobat de către ministrul Transporturilor, autocarele care transferă turiștii de la aeroport la hoteluri, între stațiuni sau în circuite interne și pelerinaje, nu îi vor mai putea îmbarca pe turiștii care s-au hotarât să călătorească cu mai puțin de 24 de ore înainte de începerea programului turistic, potrivit turoperatorului.

Aceasta deoarece un articol al proiectului prevede că "Pe tot parcursul călătoriei, în cazul transportului de persoane prin servicii ocazionale, componența grupului trebuie să rămână aceeași". Cu alte cuvinte, spun reprezentanții Christian Tour, dacă o agenție de turism vrea să transfere turiști din zona Moldovei la București pentru o cursă charter către Grecia sau Turcia, autocarului îi va fi interzis prin lege să oprească în orașele prin care trece pentru a îmbarca turiștii. Astfel, un turist din Bârlad va fi obligat să se urce într-o cursă regulată până la Iași pentru a prinde autocarul de transfer către București care, culmea, va trece prin orașul său fară să poată opri. Turistul va pierde și timp, și bani, din cauza unei reglementări absurde care voit sau nevoit nu va face altceva decât să întărească monopolul companiilor de transport regulat.

"Dar nu doar turiștii care călătoresc pentru odihnă vor fi afectați. Proiectul va lovi grav inclusiv în programele de pelerinaj religios desfășurate în România de către Biserică. Grupurile de pelerini dintr-o comună cu mai multe biserici vor fi obligate să se reunească într-un singur loc de unde să-i preia autocarul. Acesta nu va avea voie, conform proiectului, să mai oprească la fiecare parohie pentru a putea urca oamenii bătrâni și bolnavi în căutarea unei alinări a suferințelor", se arată într-un comunicat al Christian Tour.

Profit.ro

anacronox

#569
Lasa ca de asta sunt autogari. sa nu mai opreasca autocarele la ia-ma nene. Iti dau exemplu concret din perioada cand faceam Deva-Sibiu cu Transmixt/ Autotim unde soferul lua pe toata lumea de unde ii facea semn si ii lasa la mica intelegere. Din proiect inteleg ca vor sa faca sistemul hub-spoke, ceea ce mi se pare civilizat. Uita-te cate "autogari" facute in curti/ spatii neamenajate sunt doar in Bucuresti pentru ca fiecare dubar si-a tras linie ocazionala.