News:

.

Main Menu

Turismul in Romania

Started by Ionut, September 24, 2011, 03:41:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Io

#525
Am facut in vara asta ~9000 km toti in Romania (nu e greu daca pleci din Ploiesti si revii dupa aproape fiecare destinatie). Oriunde am ajuns, ca a fost Maramures, Salina Turda (exceptional amenajata!), Praid, Padis (my love), mare, Bucovina, Clisura Dunarii, Sarmizegetusa a fost aglomerat ceea ce ma face sa cred ca 2015 a fost un an foarte bun pentru investitorii in turism.
Ceva cu totul neasteptat mi s-a intimplat la Balea Lac: ca in Pasul Urdele (Transalpina) lume parcata 500 m in aval de lac pe stinga si pe dreapta, "parcarile" arhipline asta intr-o zi de luni!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Allex

Pentru amatorii de schii, o harta interactiva cu statusul partiilor din Romania :

http://ski-map.ro/
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Harry

Apele Romane au bugetat pentru 2016 o investitie importanta privind reabilitarea si consolidarea falezelor in zona Vama Veche - 2 Mai.
Conform documentatiei falezele s-au prabusit in mai multe zone, iar portiuni din plaja in zona unitatii militare, digului pescarilor si digului sparge val de la Mangalia au disparut.
Lucrarile de consolidare constau in :

-prism din anrocamente de piatra bruta asezat pe un material geotextil
-umpluturi din materiale locale compactate, realizatete in terase cu ajutorulpalplanselor din PVC

Prismul va fi alcatuit astfel:
-nucleu din anrocamente din piatra bruta sortata avand greutati cuprinse intre 50-500 kg bucata
-manta de protectie alcatuita din anrocamente din piatra bruta avand greutati cuprinse intre 500-1000 kg
-carapace realizata din stabilopozi avand greutati de 4.5 tone bucata, asezati in doua straturi, 51 bucati/100mp
-constructia din piatra va fi asezata pe un material geotextil cu rol de separare si filtrare, cu greutatea de 800 g/mp

Harry

In septembrie editia 2:

CONSTANTA > NOVOROSSIYSK > SOCHI > VARNA

The SCF Black Sea Tall Ships Regatta 2016 is brought to us again, following its huge success in 2014, thanks to the title sponsorship of Sovcomflot (one of the world's largest shipping companies) and its promotion of international youth sailing.
The Black Sea offers beautiful coastline, maritime traditions, friendly people, wonderful nature, vibrant cities and historic architecture. The area has become a significant tourist attraction thanks to government support from the countries around it.
People of all abilities can take part in the Regatta, including those with mental and physical disabilities, providing they are over the age of 15. Trainees may join for one or both of the race legs and all ships entering the Regatta are particularly encouraged to recruit trainees between the ages of 15 and 25.
Host ports

Constanta   Romania   Thursday 8 to Sunday 11 September
Race 1
Novorossiysk
Russia   Thursday 15 to Sunday 18 September
Cruise-in-Company
Sochi   Russia   Wednesday 21 to Sunday 25 September
Race 2
Varna   Bulgaria
Saturday 1 to Tuesday 4 October


ashbird

@Harry.. am vazut ceva imagini si partea de plaja reabilitata in Mamaia Sud pare deja mancata putin de mare ? care e situatia ? vor mai pompa nisip inca o data in primavara?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

adiarc

Palatul Brukental - Avrig,Jud.Sibiu

inca nu si-a recapatat stralucirea de odinioara,dar arata mult,mult mai bine fata de anul 2011,cand era in paragina totul.Ar fii foarte interesant de vazut primavara,cand inverzesc toate si avem verdele acela crud.









planuri de nunta ?













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc











Cam atat de aici.Sunt si cativa arbori interesanti ( la oranjerie - unde erau tinute speciile exotice ),cum ar fii arborele lalea ( infloreste in mai ) ; este si o expozitie de costume medievale ce se pot inchiria pt poze,etc.

bonus - abatia cisterciana de la Carta









momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

Quote from: ashbird on January 10, 2016, 02:14:15 AM
@Harry.. am vazut ceva imagini si partea de plaja reabilitata in Mamaia Sud pare deja mancata putin de mare ? care e situatia ? vor mai pompa nisip inca o data in primavara?

Nu am idee :-??

======

In alta ordine de idei numarul turistilor din Republica Moldova ce aleg Romania a scazut cu 30%. Declaratia a fost facuta azi in cadrul conferintei de presa FAPT.

Harry

Sunt sanse foarte mari ca si MSC sa isi anuleze sosirile din acest an.

Harry

Vestile proaste din zona turismului de croaziera curg valuri. Inca doua nave au anulat escalele spre Constanta. Este vorba de Riviera si Seven seas Navigator.

pasadia

Nu pricep de ce le privesti ca fiind vesti proaste. Eu, din afara, am impresia ca e doar reintoarcerea la starea initiala. Faptul ca a existat un an bun, ala in care nu a fost vizitabila Odessa, a fost un accident. Care doar dovedeste ca Constanta este mult sub atractivitatea Odessei.

Sau cumva acum sunt anulate si croaziere ce inainte veneau (numai) in Constanta?

Harry

Anul trecut a fost intradevar un boom pentru ca multe nave care mergeau spre Ucraina/Rusia au fost redirectionate catre Constanta. Rvident Constanta e mult sub Odessa la capitolul atractivitate, insa chiar si asa inainte de razboiul din Ucraina exista un flux anual constant de 60-70 de escale ale navelor de croaziera. Anul asta daca vor fi 10 escale va fi bine... Daca la inceput turistii de pe croaziere doar se plimbau, in ultimii ani acestia incepusera sa cumpere din magazinele din oras, sa stea la terase sa consume. Din punct de vedere economic e o pierdere foarte mare. 

adiarc

Ok.....si pana la urma care este motivul renuntarii ?serviciile proaste?infrastructura? Imaginea "idilica" a Romaniei afara ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

gradul ridicat de risc privind atentatele teroriste si conflictul din Ucraina, doar pentru 2 porturi Constanta si Varna nu isi baga nimeni navele in Marea Neagra