[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Valentin

Gardurile ajuta, dar nu numai tramvaiele..

Eu, cel putin, drept calator pe linia 1/10 am observat imbunatatiri d.p.d.v. al asteptatului in statii (inca mai exista momente in care astept mai mult , probabil daca e vreun accident ceva pe traseu), al timpului pana la destinatie (la bine cunoscutele ore de "trafic" pierdeam extrem de mult  -  in anumite situatii ajungeam pana la 15-20 minute pe segmentul intre Vasile Milea si intersectia cu Bd. Timisioara - acum se simte diferenta (aprox 3 minute pe segmentul Pasaj Basarab - Politehnica si  3-4 minute pe Politehnica - Timisoara mai mult din cauza infrastructurii)

Gardurile ajuta si ambulantele, pompierii, adica intreg serviciul de urgenta si sunt sigur ca pompierii de pe Vasile Milea sunt recunoscatori pentru faptul ca pot intra/iesi  pe/ de pe aceasta zona delimitata cu garduri..

Mi se pare o investitie FOARTE buna pentru ca linia 1/10 inconjoara centrul orasului.. Faptul ca in intersectii sau la goluri mai intorc masini obliga soferii la respectarea liniei continue si nu mai intorc aiurea astfel (s-a dovedit si pe linia lui 21 ca gardurile au contribuit la SCADEREA accidentelor in zona din cauza mersului pe linia de tramvai / neasigurare la schimbarea directiei de mers, etc)


http://newsby.marianandrei.com/analiza-separarea-liniilor-tramvai/

QuoteDe asemenea, conform Poliției Rutiere, ulterior montării gardurilor liniei 21 între Pasaj Colentina și Calea Moșilor, numărul accidentelor rutiere s-a redus datorită faptului că au dispărut depășirile pe linia continua, tăiatul căii (pentru a reveni de pe linia de tramvai) mașinilor care circulau regulamentar, întorsul pe linia de tramvai și alte acțiuni ale șoferilor care puneau traficul în pericol.

voicul

Gurile de canal - o explicatie pentru aceste spatii:



L.E.   :rofl:

I trust DOREL! Shoul be f*cki'n president!
DOREL macar pe steagul RO. Merita atat!

Cred ca rade si "cu curu" de prostiile pe care le pot debita unii  :rofl:





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Primăria Capitalei alocă 11 mil. lei în refacerea peroanelor liniei 41 şi în montarea de display-uri pe linia 21

Primăria Capitalei va investi 11 milioane de lei în două proiecte care prevăd modernizarea peroanelor de tramvai 41 precum şi instalarea unui sistem de informare a călătorilor în staţiile liniei de tramvai 21. Proiectele au fost aprobate în şedinţa CGMB de joi. ,,Modernizarea peroanelor pe traseul liniei 41 se face în contextul în care actualele peroane prezintă anumite deficienţe. (...) Lucrarea constă în modernizarea unui număr de 22 de peroane pe traseul liniei de tramvai 41, durata estimată de realizare a investiţiei fiind de circa 8 luni, din care 6 luni durata de execuţie. Valoarea totală a investiţiei este de 6.960 mii lei (6,9 mil. lei – n. red.)", se arată în raportul de specialitate al proiectului care a fost aprobat în şedinţa CGMB de joi. Un alt proiect, aflat tot pe ordinea suplimentară a şedinţei CGMB şi aprobat, joi, de consilieri prevede aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Instalare sisteme informare călători în staţii, pe peroanele de tramvai – linia 21".

ZF

voicul

WOW ... dupa ani si ani ... chiar se intampla:

Tramvai 1 și 10. Anunț pentru toți călătorii, schimbări la Obor-Piața Sudului

Societatea de Transport București începe în noaptea de sâmbătă și va finaliza până la 20 decembrie 2018, lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul auto general pe cel de al treilea tronson, Obor - Piața Sudului, din cele patru stabilite inițial de Primăria Capitalei.

STB a finalizat deja două tronsoane, în lungime totală de peste 8 km, unul - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor și, al doilea - de la Pasajul Obor, până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.

Gard de protecție montat

Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a doua/ a treia bandă de circulație auto, pe arterele respective rămânând același număr de benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele STB, vor putea utiliza culoarele destinate tramvaielor. Primăria Capitalei, prin STB, a început, la 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.

https://www.dcnews.ro/tramvai-1-si-10-anunt-pentru-toti-calatorii-schimbari-la-obor-piata-sudului_620298.html

panzer

Exista spartura in gard si la Grigore Alexandrescu. Am vazut ambulanta iesind din spital si intrand pe linia de tramvai.
Well done.

O sa vedem cum fac dezapezirea la iarna.
Gardurile astea o sa sufere multe chestii, asemeni celui de pe Virtutii. Nu m-as mira sa le betoneze la un moment dat.

In timp politia o sa curete de masini bulevardul cum s-a intamplat si pe Magheru si pe Virtutii si mai nou pe Iancului. Am dubii cu Colentina in zona de case unde sunt mult business-uri la bulevard. Dar ramane de vazut.

Am trecut ieri pe Iancului + Pantelimon pt prima data dupa multa vreme si parca a intrat si Pantelimon-ul in randul lumii cu apa calda. Desi a durat erorm de mult timp lucrarea lui Oprescu. Pacat ca nu misca nimic pe liniile ne-reparate: Giulesti, Bucurestii Noi, Dimitrie Pompeiu etc.

E clar deja ca nu sunt in stare sa faca linii pentru autobuze. Macar liniile dedicate pt tramvai sa faca. Si evident mai e nevoie si de tramvaie. La limita ar mai fi nevoie ca si calatorii sa plateasca biletul la urcare.

TibiV

Aseara, sambata 27 octombrie, a inceput operatiunea Gardul de la Obor spre Ferdinand.
Preiau de la electrici:
Quote from: Marian AndreiLive, au inceput de la Obor catre Piata Sudului.






Si rezultatul de azi dimineata...
Quote from: Marian AndreiCu multa idiotenie specifica soferilor din Bucuresti si 0.76 alcool in sange, azi noapte au fost "inaugurate" noile garduri. Altfel, e gata ma mult de jumatate din distanta Pasaj Obor - Ferdinand.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

De remarcat că lucrarea trebuia executată de Compania Municipală, care după ce s-a scremut 3 luni degeaba a pasat lucrarea la STB:

QuoteJoi, 26 Iulie 2018
[...]
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 km, iar pe diferența de traseu, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.

Cred că le lipsește scaunul directorial de 10.000 lei:lol:

Cristi N

A inceput sa curga cu avertismente de la Politia Locala Bucuresti si probabil vor urma amenzile de parcare pe tronsonul Obor - Iancului. Link FB: Info trafic Bucuresti si Ilfov Link-ul merge doar pentru membri grupului.

Din ce inteleg din comentarii parcarea de aproximativ 900 de locuri din pasajul Obor e aproape goala. Mi se pare normal doar e pe bani, vreo 300+ lei pe luna abonamentul.  :D

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Care e faza ca toti alearga dupa tramvaie in oras.
"Spre comparaţie, Bucur costă doar 1 milion de euro. Ultimele modele de tramvaie ale unor concerne renumite precum Bombardier, Alstom ori Skoda au preţuri de porbire de peste 2,2 milioane de euro - capacitate 300 locuri
Un autobuz electric (din cele 100 care se vreau in B) cam 570.000E - 78 locuri "
570.000 E *4 - 2.280.000E si 312 calatori - deci mai rentabil sau egal cu un tramvai.
Doar ca nu mai bagi (ca nu baga nimeni, asta e problema) - zeci de milioane in infrastructura de tramvai.

Intradevar daca se i-au tramvaiele romanesti se schimba putin calculele, DAR totusi infrastructura costa.

Asa cu autobuze electrice s-ar reduce costurile doar la asfaltari.

TibiV

Ia in calcul si durata de viata a vehiculelor...
Unele V3A-uri au o vechime imposibil de atins la autobuze...
Iar multe primarii din Romania au cumparat tramvaie SH din vest care sarisera binisor de 40 de ani la data cumpararii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Ia fa un calcul pe 25 de ani si ai sa vezi ca tramvaiul bate orice cu anvelopa :). Cu tot cu infrastructura.

dr4qul4

Plus intretinere. Plus poluare. Plus cost de operare. Frecarea este mult mai mica la rotile de metal, astfel incat energia consumata este mai mica la un tramvai fata de 4 autobuze cu burduf.
Plus salariul a 4 soferi comparat cu salariul unui singur vatman.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

thinker

Energia consumata de un tramvai este chiar mai mica decat energia consumata de un singur autobuz cu burduf.

Autobuzele electrice sunt justificate acolo unde nu exista infrastructura pentru tramvai, in rest nu au justificare economica. Insa pentru tramvai trebuie viziune. Ma uit cate cartiere noi apar peste tot in tara si ce strazi inguste le deservesc.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

De astazi, Mihai Bravu (liniile 1/10 & 34 & 19 fix pe portiunea in cauza)...
Quote from: Marian AndreiA inceput montajul pe Dristor - Vitan. Curios de ce au sarit Iancului - Dristor.

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=17&t=1980&start=462#p288139
Mama proștilor este mereu gravidă... :)