[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on July 24, 2018, 09:17:31 PM
Cea mai buna varainta ramane cea cu borduri (una da, una nu) suficient de inalte cat sa blocheze orice SUV

Nu exista borduri atat de inalte...
Mai ales ca s-a umplut orasul de Humvee, care cred ca au fost special proiectate pentru traficul din Bucuresti (explicatia aia cu "teatrele de operatiuni" a fost probabil doar o "vrajeala ieftina"...   :lol: )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

E bine ca nu au pus garduri aici ca incurcau intoarcerea de pe Barbu Vacarescu.

La fel de bine e ca au pus garduri ca toti sa aiba scuze in respectarea semnului din dreapta:
- Boss, e gard, pe unde vrei sa introc?!
3 erau de data asta.





Powered by API/PUM imgur uploader

Sunt pe la Dinamo cu gardul.

voicul

Si linia 32 va primi garduletul ei.

In rest se avanseaza pe linia lui 1. In seara asta ajung pana la intersectie cu Floreasca.





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

PMB bugetează modernizarea stațiilor liniei 41 și alte proiecte pentru eficientizarea rețelei de tramvai din București

Primăria Capitalei urmează să aprobe în ședința de astăzi o rectificare bugetară ce include mai multe proiecte, printre care și unele proiecte ce țin de eficientizarea și modernizarea rețelei de tramvai din oraș. În cadrul noului proiect a fost eliminată finanțarea proiectului de modernizare și extindere a 33 de stații de tramvai, acesta fiind înlocuit cu modernizarea stațiilor liniei 41, conform PMB linia 41 este prima care va beneficia de noile tramvaie ce urmează să fie achiziționate, adaptarea infrastructurii la cerințele caietului de sarcini fiind o necesitate. De asemenea a fost eliminat proiectul de instalare a sistemelor de informare în timp real pe linia 21, tronsonul Obor – Pasaj Colentina.

Fondurile pentru proiectele noi sunt alocate prin reducerea aproape totală a fondurilor pentru instalarea sistemelor de aer condiționat pe tramvaiele din București, dar și din reducerea din alte proiecte amânate din cauza licitațiilor sau a altor cauze ce nu țin neapărat de suspendarea acestora.

newsby.marianandrei.com

voicul

Spre Victoriei vederea.



In seara asta ajung cu gardurile pana la pasaj-ul Vicotria. (poza facuta din statia de la depou cu zoom 8X si marita mult sa se vada gardu.)




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


voicul

Au terminat gardul pana la Victoriei :





Vad ca se misca si cu ceva marcaje pe asfalt. Doar ca nu s-au sters cele vechi. Ce o sa faca?



Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

Eu stau blocat in coada aia de pe Stefan Cel Mare des, dar nu pot sa nu admir ce blana se duce tramvaiul pe linia dedicata.

ghrt

Cont (aproape) inactiv.

Sorinus

Ca un efect secundar al gardurilor, s-a facut un pic ordine in trafic, nu se mai taie linia continua unde si cand se vrea, si deci se merge mai fluent un pic. S-ar putea sa mi se para, e si vara...

voicul

Ti se pare cu mersul fluent din cauza de vara.
In multe locuri din 3 benzi au devenit 2 (reale).

In alt ordine de idei de la Obor spre Dristor ... pauza gard. Asta pentru ca ... ?

TibiV

Pentru ca tot ce s-a facut pana acum a fost facut de RATB "in regie proprie".

Segmentele neatacate au fost alocate de PMB catre "S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.", probabil ca sa isi demonstreze "utilitatea" si aceasta "companie municipala" formata din veri, fini, nepoti, nasi, verii nasilor si nepotii unchilor etc. etc.

RATB exista (in diverse forme) de vreun secol....
SC CMSPPB exista (pe hartie) de anul trecut. Pe bune, tu ai vrea sa isi dea seama care este rostul lor pe lume chiar din primul an de existenta?....
Astia sunt ca pisoii dupa fatare - "nici ochi nu au facut"...

Ce numar avea "suedezul" la masina ?....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

Au instalat stâlpi pe Vasile Milea, mai au în apropiere de pasajul Basarab.

voicul

Stau sa ma intreb daca chiar ajuta gardurile.
Desigur tramvaiul "baga" cat nimeni nu ar fi crezut ca e posibil: 40 - 50 km/h.
Doar ca la fiecare spartura in gard, in general se va gasi cate 1 -2  masini sa intoarca (ca nu mai pot pe oriunde)/sa blocheze tramvaiul.

Si deci rezulta: "baga" 50 pe unde poate, sta cu 0 pe la intersectii (asta pe langa timpul pierdut in statie).

Deci merge mai repede?