[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Da, bun, nu vă contrazic mai ales că nu mai stau în București, dar eu mă refeream la un plan global de întreținere, gen "anul ăsta ajunge la scadență tronsonul x, la anul tronsonul y, facem lucrări de mentenanță sau RK". Eu nu știu să fi văzut astfel de anunțuri în ultimii 20 de ani ( nu am văzut nici înainte, dar mai înainte era explicabil că nimic nu era public :) ). Anul trecut au fost la Podul Grant, dar cred că "de vină" a fost podul, nu tramvaiul .

Konter

S-a semnat cu Porr.
,,Am semnat contractul pentru reabilitarea a încă 18 km de linii de tramvai. Este vorba despre un tronson pe care circulă liniile  40, 27, 19, 36, 23,  pe  Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan. După finalizarea lucrărilor, pe noua infrastructură vor putea circula tramvaie noi, moderne, astfel încât numărul călătorilor va crește semnificativ. Acesta face parte din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 km de infrastructură de tramvai din București"

shift2rail

ND afirma recent ca 100 de km din reteaua tramway au fost deja reabilitati "in jurul anilor 2000" si ca ar ramane aprox 50 de km de modernizat...coerent cu anuntul ref Porr de mai sus, dar greu de crezut.

Konter

Desi nu prea arata, majoritatea liniilor sunt reconstruite intre 2000 si 2008

"-Modernizarea tramvai în zona de sud-vest a municipiului Bucureşti - Depoul Dudeşti   
Asocierea: Themeli S.A., Drum Art, Mari Vila, Hanning & Kahl
-Modernizarea reţelei de tramvai pe Şoseaua Mihai Bravu şi Calea Văcăreşti de la Calea Vitan la Big Berceni   
Mari Vila - pentru linie de tramvai
IMSAT - pentru reţeaua de contact
-Modernizarea liniei de tramvai pe Şoseaua Mihai Bravu de la Calea Vitan la Bucur Obor   
Asocierea: Martin Rose Elektoline Praga, SC Confort Timişoara, SC Izometal (modernizare infrastructură linie tramvai, reţea aeriană de contact, inclusiv stâlpi de susţinere, peroane călători)
-Modernizare linie de tramvai şi reţea aeriană de contact pe B-dul Nicolae Titulescu, de la B-dul Al. Ioan Cuza la Str. Mexic (3,70 Km cale simplă)   
IMSAT
31.07.2008"
Sursa

Xenos

De ce nu arată? Linia de pe Mihai Bravu şi Calea Văcăreşti este impecabilă! Înainte erau plăci de tip oţelul roşu, un dezastru (cum e acum pe Mihalache, de ex).
Foarte multe linii - chiar dacă nu suficiente - au fost reabilitate în mandatele Băsescu/Videanu, deci prin 2003-2004 (Bd. Timişoara în orice caz, nu ştiu dacă şi altele) şi mai ales în 2005-2008, până a oprit Oprescu totul - Trafic Greu, şos Viilor, Olteniţei.

Konter

@Xenos din masina poate par in regula, dar liniile de pe Calea Vacaresti si Mihai Bravu au destule segmente care scutura serios tramvaiu si nici statiile nu mai sunt in cea mai buna forma.
Nu stiu de restul liniilor refacute, dar astea doua clar trebuie reparate.

panzer

@carutasul nu cred ca au un plan atat de detaliat. Totusi noaptea in Bucuresti este plin de echipe de interventie ale STB. Iar linia lui 41 a primit mereu tratament special. La fel si inelul central.

Asta nu inseamna ca nu sunt bucati care au nevoi de RK chiar si din cele refacute pana in 2008. Probabil ca dupa ce termina de scos Otelul Rosu din Bucuresti o sa faca un contract de mentenata pt toata reteaua. Asa cum a facut Videanu pt strazi si am scapat de gropile din Bucuresti, si mai nou la semafoare.

carutasul

"așa să ne-ajute sf Paraschieva" :) Pe la Apaca-Leu linia lui 1 a fost în reabilitare anii trecuți însă prin centru liniile 40, 14 sunt sub orice critică, nu știu de ce nu le repară Băluță pe ele că astea chiar sunt pericol public :) Și nici 1 nu e grozavă peste tot. Mai e și termoficarea asta care pompează mereu apă în subteran, greu să speri că liniile pot rezista foarte mult în condițiile în care în subsol ai un fluviu... vezi situația cu mașina prăbușită în Regie. În fine, apreciez că actualul primar încearcă să îmbunătățească transportul în comun, lucru pe care nu prea l-am mai văzut în București, e drept că acum 20 de ani nu era nici așa stringent ca azi. Ideea e că dacă nu ai un plan și le tot amâni la un moment dat devin negestionabile, cum s-a întâmplat și cu CFR-ul.

Konter

@carutasul de infrastructura care apartine PMB/metrorex nu se ating sectoarele. Oricat de critic ar fi un obiectiv, nu au cadru legal sa intervina daca nu il in proprietate sau administrare.

carutasul

aș zice că nici pasajul de la Unirii nu e la sector. Ei au făcut un fel de asociere plecând de la ideea că sectoarele au fonduri iar PMB nu prea. În fine, nu vreau să lungesc polemica pentru că e clar că o dăm în politică :)

voicul

^Si totusi S4 a facut licitatia pentru M4 - mare mister aici (pentru mine cel putin).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

^^
S-au predat proiectele. Există şi o lege recentă pe tema asta, posibilităţi de asociere stat-UAT-uri (că sectorul nu e UAT e altă poveste).
Eu tot aştept asocieri între CFR şi autorităţi locale pentru gări, care arată execrabil.

voicul

Pe linia lui 5 se avanseaza. Deja este asfalt intre linii asta intre Stefan cel Mare si Lacul Tei.

Telvanni

Da, avanseaza frumos pe linia lui 5, capatul dinspre centru.

La intersectia cu Lacul Tei e deja strat final, posibil sa urmeze devierea traficului.