[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

carutasul

n-am fost pe acolo dar oare nu se poate devia "stânga" pe str Fortului și ieșire în centură la dreapta?

voicul

#4036
Si ce obtii cu asta? In afara de intersectarea traficului: cei care fac stanga o sa blocheze Mogosoaia.
Asa din DNCB se poate face dreapta - dreapta spre Mogosoaia.

^Deja s-a blocat directia B - Mogosoaia: 5 min pt 800 de m.

carutasul

cei care fac stânga spre A1 din București să facă dreapta-dreapta pe str Fortului, asta am intenționat să spun... Că despre ei era vorba în propoziția precedentă.

DarkFranck

#4038
Poze făcute de mine pe Șoseaua București-Târgoviște, la ieșirea din București spre Mogoșoaia, și la Pasaj Mogoșoaia, azi la orele aproximative 17:15 (trafic încă lejer), 17.20 (zona pasaj) și 17:25 (Șos. București Târgoviște, trafic deja aglomerat).

Aici se vede, în primele 2 poze, că traficul e încă lejer, coloană de aprox 200 m la ieșirea din București:







După cum se vede, trafic foarte slab pe sensul Mogoșoaia/stânga spre DNCB/spre Otopeni și dinspre București/ dreapta pe DNCB spre Otopeni. Am stat vreo 4-5 minute și am văzut o singură mașină care a luat-o pe bretea spre Otopeni.




Mai sunt lucrări sub pasaj: după cum se vede: amenajare trecere pietoni + o zonă sub pasaj unde ar fi loc chiar de a treia bandă (deși nu cred că e necesară)



În cele 2 poze precedente și în următoarea se vede sursa principală de blocaj în giratoriu: sensul DNCB dinspre Chitila și stânga spre Mogoșoaia (am văzut 3 tiruri care au intrat de pe centură spre Mogoșoaia) și tirul cu cap tractor negru pe care îl vedeți în poză care a intrat în giratoriu dinspre Mogoșoaia și a făcut tot rondul să se întoarcă tot în Mogoșoaia (probabil nu a putut face stânga să intre la depozit/firmă înainte de rond, că la intrare în Mogoșoaia era blocat traficul, și a preferat să facă tot rondul și apoi să facă dreapta):






Pe la 17:25 coloana era deja până pe la Hotel Phoenicia:



Totuși, față de acum o săptămână, senzația e că pe Șos. București-Târgoviște la ieșire din București e mai ok de mers, nu se stă - se merge mai încet, dar se merge. Timpul pierdut e mai mic.

Powered by API/PUM imgur uploader
Fluctuat Nec Mergitur

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins intre A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)":

1. Asocierea SPC ELITE CONSULTING + SPECIALIST SMART GROUP
2. Asocierea GRAFIC TENDS + SVL PROEC

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector II cuprins intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)".

1. Asocierea SPC ELITE CONSULTING + SPECIALIST SMART GROUP
2. Asocierea GRAFIC TENDS + SVL PROEC


shogom

Super filmari!

Referitor la Mogosoaia, azi am intrat in rond fara sa astept deloc( B- Mogosoaia), iar pe sensul Mogosoaia-B asteptau sa intre fix 3 masini.
Fara pasaj, la ora asta, prindeam coada fara exceptie(cateodata si pana la Phoenicia).

Drumm1

E liber ca pasarea cerului la Mogosoaia si pe centura si in giratoriu.

DarkFranck

Acum e cu atât mai important să termine lucrările pe DNCB în zona Otopeni (pe pod și la giratoriul nou). Ochiometric, din ce am văzut duminică seara, cu o mobilizare decentă pot termina într-o săptămână.
Fluctuat Nec Mergitur

DarkFranck

🔵 La ședința săptămânală a managementului CNAIR cu antreprenorii proiectelor din jurul Bucureștiului, directorul general, Cristian Pistol, a menționat că: "Exemplul derulării proiectului pasajului Mogoșoaia, care a fost dat în trafic înainte de termenul contractual, ne demonstrează că, dacă urmărim cu atenție derularea unui astfel de proiect și rezolvăm problemele pe care le întampinăm imediat ce apar, putem avea astfel de situatii, de dare în trafic înainte de termen.
Dar, contractul cu cele mai multe probleme este DN2 – A2, pentru care aș vrea să transmit o atenționare: am avut întâlniri cu managementul Antreprenorului și am stabilit măsurile necesare redresării și, în acest moment, nu mai au nici un motiv de întarziere. Așteptăm de la ei rezultate și recuperarea întârzierilor, astfel încât să nu ne vedem nevoiți să ajungem la măsuri pe care nu ni le dorim."

Sursa: Fb CNAIR
Fluctuat Nec Mergitur

TibiV

Neasteptat de bun progresul la Pasaj Berceni in filmarea lui R@du...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

Sa nu cumva sa rupem pisica si pe DN2-A2....
Just kidding.

paulmare

^ apropo de berceni, cel mai cretin raport de la bvb https://bvb.ro/info/Raportari/TRAM/TRAM-RAPORT%20SEMESTRIAL%20S1%202021%20%20TRAMECO.pdf

ideea e ca au crescut numarul de angajati proprii
si si grosul cheltuielilor lui trameco, cheltuieli date cu lucrari in subantrepriza (asta poate fi si porcarie, trameco e societate deschisa inca, si in grup e prin de firme unde e beni singur)

pasa_andrei

Pasajul Berceni - 05.10.2021



Enjoy!