[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Puffyk

Am venit de la un pescuit care s-a lungit nesperat de mult și... surpriză!!! Intre Podul Otopeni și Pasajul Mogoșoaia se circula pe 4 benzi. Singura problema este că, până în giratoriu, nu există marcaje rutiere...

carutasul

Pe centură la noul pod văd că e verde "full" (am urmărit în mod special că azi e luni dimineața când de obicei e traficul maxim) ; nu îmi e clar dacă pe șosea blocajele sunt din cauza virajului la stânga sau mai degrabă a diverselor mici obstacole de pe parcurs ( mașini care opresc, pietoni... din astea). Exact cum mă așteptam, un pod simplu rezolvă traficul aproape complet... Sigur, e mai bine  la Domnești, dar  durează mult mai mult.

AlexxC

Sustinatorii intersectiei pe 3 niveluri, ne-am schimbat parerea? Imediat vine si A0 din urma si mai fura inca o buna bucata din trafic.


voicul

Se rezolva problema diseara intre 15 - 18 cand e full in B spre Mogosoaia.  :(

E mai bine cu pasajul gata, dar un fel ca**t ca pe Dex12 unde viteza maxima pare ca e 100 pentru ca unii a facut o economie de 10%.

bogdanstancu

Quote from: AlexxC on October 04, 2021, 09:33:43 AM
Sustinatorii intersectiei pe 3 niveluri, ne-am schimbat parerea? Imediat vine si A0 din urma si mai fura inca o buna bucata din trafic.
"imediat" poate pe scara timpului universal. Dar pe scara timpului vietii noastre nu e chiar imediat :)))

nirolf

[mention]AlexxC [/mention] La ora 8 Chitila era bară la bară de la un cap la altul, nici prin Mogoșoaia nu era mult mai bine. Și stați așa să afle tot poporul că se merge bine pe centură, se umple la loc.

panzer

Era una dintre sperante: ca traficul pe radiale se va imparti intre Mogosoaia(Bucurestii Noi) si Chitila(Soseaua Chitila) si ca va fi mai bine, si ca toate criticile pe care le-am adus proiectului de la Mogosoaia au fost nejustificate. Motiv pentru care am si tacut un an de zie.

Azi dimineata am observat ca speranta mea a fost desarta. Pasajul de la Mogosoaia la fel ca si cel de la Chitila ajuta exclusiv DNCB-ul. Celelalte directii sunt la fel de afectate de giratorii ca si inainte.

Poate Horatiu sa ne spuna de unde aversiunea CNAIR fata de semafoare. Chiar nu are nici un sens. Pe Chitila(Soseaua Chitila) exista semafor la Colloseum (~500m inainte de DNCB) si la Lidl (~500m) dupa DNCB. Si totusi blocajul este la DNCB. Este atat de greu de imaginat un semafor cu timer care sa prioritzeze intrarea in Bucuresti dimineata si iesirea seara?

carutasul

Nu cred că se poate să fie "la fel" câtă vreme o mare parte din trafic a dispărut "pe sus". Însă da, posibil ca în cazul de față să fie un număr mare de mașini care fac stânga și blochează intersecția. Presupun că până acum reticența la semafoare era legată de ideea de "a nu bloca centura" ceea ce acum nu se mai întâmplă, iar aici nu avem nici cale ferată...Mă gândesc că s-ar mai putea ajusta și din interzicerea virajului stânga pe unele direcții.

dumbravaandrei

#4028
neaparat trebuie semafor acolo.... neaparat...


Dar sa fiu al naibii daca inteleg de ce nu se elimina giratia de sub pasaj, pastrate numai bretelele si sub pasaj sa fie intersectie semaforizata... cu flux de 25s pentru virajul la stanga si +40s pentru directia inainte pe relatiile Bucuresti-Mogosoaia....


De ce se mai pastreaza aberatia aia de giratie acolo? pe suprafata castigata se poate face banda de stocare pentru viraj la stanga...

carutasul

așteaptă să treacă cei cinci ani ca să poată modifica proiectul :)
Sper că mai analizează și ei situația în săptămânile următoare să vadă cum merge ...

al3x

Nu stiu de ce vedeti atat de roz situatia, pentru ca nu e.
Vineri, 1 Oct, pe la ora 17, am iesit din Bucuresti pe Mogosoaia, coada a inceput de pe Blvd Gh. Ion. Sisesti(dar asta nu punem la calcul, acolo era aglomeratie oricum) iar de la 2 Cocosi, bara la bara pana la pasaj. E drept, macar nu stateai pe loc cum stateai inainte, macar inaintai cu 5-10km/h constant, in 15-20 min cred ca am trecut de pasaj.
In schimb duminica, 3 Oct pe la ora 19, am intrat in Bucuresti dinspre Mogosoaia, bara la bara de la Ipso, 30 de minute pana la pasaj.
Nu contest, pe DNCB probabil e mult mai bine dar pentru Bucuresti-Mogosoaia, schimbarile sunt aproape inexistente.

TibiV

Ceea ce raspunde intrebarii legate de "sustinatorii intersectiei pe 3 niveluri"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

@carutasul: eu nu vin pe Mogosoaia. Vin pe Chitila. La Chitila azi dimineata era exact la fel ca in orice alta zi de Luni.
Pana in clipa de azi am fost convins ca exista trafic care evita Mogosoaia si intra pe Chitila, aglomerand-o pe aceasta. De unde si speranta ca odata Mogosoaia eliberata, traficul se va duce pe acolo. De aici afirmatia cu "la fel".

Eu sper sa analizeze foarte bine, daca le pasa. Pana acum aveau un singur exemplu: Chitila.
Acum au 2 exemple: Chitila si Mogosoaia.
In viitorul apropiat vor avea 4 exemple in plus: Domnesti, Berceni, Popesti Leodeni si Cernica. Este aceeasi situatie, doar ca DNCB-ul e la nivel 0 si giratoriul la nivel +1.

Si mai sper ca analiza sa ii ajute la intersectia Splai/DNCB (in sud langa A2) pe care abia acum o gandesc. Sa nu le mai iasa tot conflicte. In rest, avem ceeace avem.

Ne-a explicat Vancouver mai demult cum se poate interzice stanga sub pasaje: se face o banda de intoarcere pe DNCB, preferabil denivelata. Solutia perfecta la Chitila unde avem si tren-ul la -1. Dar eu unul m-as multumi cu un semafor.

carutasul

întrebarea e dacă semaforul simplifică sau încurcă situația...
Sau poate ar mai trebui încercată  varianta cu prioritate pentru mersul înainte în loc de giratoriu, în situația de acum ar putea merge și asta, pentru că dacă "golești" șoseaua apar și "golurile" necesare pentru cei care fac la stânga. Nu îmi dau seama care a rămas acum direcția predominantă sub pasaj, în funcție de asta s-ar putea face niște optimizări...

panzer

Ochiometric, dimineata, directia Bucuresti spre A1 este cea care blocheaza Targoviste Bucuresti.