News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

subway

Exact aceleasi lucruri le-am spus si noi <proaspatului> primar general Oprescu la vremea respectiva...noi am vorbit, noi am auzit...l-a durut fix in pix...
:(

Ionut

​SONDAJ Ar trebui să treacă Centura actuală a Capitalei de la Compania de Drumuri la Primărie?

Trecerea Șoselei de Centură a Capitalei de la Compania de Drumuri în administrarea Primăriei București a revenit în discuția publică. Primarul Gabriela Firea a spus recent că ar fi fost luată "principial" o astfel de decizie, lucru infirmat de Companie. Societatea civilă a ripostat, arătând că proiectele existente deja s-ar bloca astfel. Între timp, un studiu BEI arată cum Bucureștiul ar putea avea o centură modernă până în 2024, dacă autoritățile de drumuri ar respecta un plan detaliat conturat deja.

Participă la sondajul HotNews.ro: Ar trebui să treacă Centura actuală a Capitalei de la Compania de Drumuri la Primărie?

Votati pe Hotnews.ro

carutasul

Din păcate sondajul mi se pare incomplet. Momentan centura este un drum ce interesează toată populația țării; dacă însă s-ar construi A0 centura ar rămâne un drum de interes local care aș fi de acord să treacă la PMB sau  mai degrabă în administrarea unei autorități metropolitane ( pentru că îi interesează mai mult pe cei care locuiesc în zona metropolitană decât pe bucureștenii "de baștină").

AdrianB1

Sondajul nu are nici un sens, intrebarea e pusa gresit. Intrebarea corecta e: "e Primaria Bucuresti mai competenta in constructia si intretinerea unei centuri rutiere decat CNAIR"? Nu de alta, dar Primaria Bucuresti ar vrea sa aibe si aeroporturi, porturi, magistrale feroviare, chiar si rampele de lansare de la Baikonur si Cape Canaveral, desi nu se pricepe la nimic prin definitie pentru ca e compusa din politicieni si politruci.

TibiV

PMB vrea DNCB dar uitaţi-vă cum arată străpungerile Ciurel și N.Grigorescu-Splai.
Iar la NG-Splai nu sunt în stare să rezolve lărgirea unei străzi de 1,6 km (I.Hateganu/Hatieganu) pentru că pasajul să ducă undeva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

DNCB-ul, cel putin pana la constructia A0, ar trebui sa ramana la CNAIR. Dupa care ar trebui sa fie administrata de ceva autoritate metropolitana. Sau mai bine, Bucurestiul ar trebui sa inglobeze toate localitatile invecinate si care acum se extind de o parte se de cealalta a centurii.
Mi se pare aiurea ca avem tramvai care intoarce la Romprim si autobuzele intorc la complexul comercial Militari, desi Orasul nu se termina in acel loc.

In schimb, metroul ar trebui trecut de pe acum la PMB
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Rescriu mesajul pentru ca s-au strecurat doua greseli.

Quote from: NGC on March 09, 2018, 08:18:21 PM
Quote from: NGC on February 22, 2018, 09:35:26 PM
Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:48:30 PM
"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Quote from: Eurocopter on February 06, 2018, 03:49:44 PM
Avem vesti caldute de la Timisoara si DNCB DN2-A2, ma asteptam ca NGC sa sara cu ele deja. :)

O vrabiuta zice ca o veste ar fi ca asocierea OYL COMPANY HOLDING AG - STRACO GRUP a contestat clasarea pe locul 3.

Asadar a castigat asocierea condusa de SINOHYDRO si acum pot sa va spun si ca s-a respins contestatia asocierii conduse de OYL COMPANY HOLDING AG.

Mai poate urma CAB.

OYL COMPANY HOLDING AG a contestat la CAB decizia CNSC.

Pe de alta parte, adevarata contestatie este contestatia la CNSC de la TIRRENA, care a iesit pe locul 2, contestatie care a fost trimisa chiar de 8 Martie. :lol:

S-ar putea acum ca CNSC sa suspende analiza contestatiei TIRRENA pana cand CAB va da verdictul in celalalt proces, asa cum CNSC a facut recent si la A3 Targu Mures - Ungheni.

De Iepuras cei de la OYL COMPANY HOLDING AG au primit o decizie negativa de la CAB.

05.04.2018

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 05.04.2018.

Mai avem contestatia la TB a celor de la OYL COMPANY HOLDING AG, unde primul termen este in 15.05.2018.

Din cauza acestei contestatii, contestatia TIRRENA la CNSC a fost scoasa de pe rol si se va conexa cu cea de la TB, asa ca decizia va veni de la TB.

NGC

#1867
Quote from: NGC on March 16, 2018, 08:19:21 PM
Quote from: NGC on March 13, 2018, 08:20:07 PM
Quote from: NGC on February 19, 2018, 10:37:41 PM
"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Quote from: NGC on November 09, 2017, 07:52:14 AM
16.02.2018

Quote
Tip solutie: Respinge revizuirea
Solutia pe scurt: Decizie/16.02.2018/Admite excepţia tardivităţii cererii completatoare. Respinge cererea de revizuire ca inadmisibilă. Definitivă. Pronunţată azi, 16.02.2018, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

Din acest punct de vedere, ar trebui sa nu mai amane termenul pentru depunerea ofertelor.

Si totusi, in 15.02.2018 l-au amanat.

S-or fi temut ca cei de la CAB nu vor da verdictul in 16.02.2018, ca altfel nu vad ce explicatie ar putea fi. :o

Noul termen este 15.03.2018.

Quote from: NGC on February 19, 2018, 10:47:01 PM
In mod sigur au modificat cel putin 2 puncte din documentatia de atribuire. Vezi masurile de remediere din 25.08.2017 si 28.08.2017.
In 17 Noiembrie 2017 au zis ca motivul pentru care nu au modificat acel factor de evaluare era faptul ca nu aveau inca motivarea deciziei CAB.

Au suspendat astazi procedura.

Gata, s-a rezolvat.

Au facut si ultima modificare conform deciziei CNSC (adica au anulat criteriul 8), asa ca au ridicat suspendarea, iar noul termen pentru depunerea ofertelor este 17.04.2018.

In principiu Marti se deschid ofertele.

Ionut

In sfarsit. Ce chin teribil a fost cu acest pasaj. CHIN. Si stai ca e departe de final...

NGC

#1869
Ofertele pentru "Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A":

   32,945,818.84 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 31,660,509.40 RON fara TVA    Asocierea IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH - HIDROCONSTRUCTIA SA
2. 31,907,554.54 RON fara TVA    Asocierea PST GROUP JSC - PST CONSTRUCTION WORKS SRL - ALPENSIDE SRL - TOTAL ROAD SRL
3. 32,259,665.70 RON fara TVA    STRABAG SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea METABET CF SA - CONSITRANS SRL - DALEX GRUP SRL
5. ? RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL

GDPR


panzer

Nici nu mai stiu daca e pe POIM sau nu.  :headache:

Ionut

Ce sa fie pe POIM? Mogosoaia? :) Da, este pe POIM. La fel sunt pe POIM pasajele de la Oltenita si Berceni. Plus cel de la Domnesti va fi decontat, intr-un final, tot pe POIM daca se va implementa in timp... daca nu, probabil toate proiectele astea se vor "faza" pe noul exercitiu financiar (daca va urma ceva dupa POIM).

Ionut

Primul termen pentru evaluarea ofertelor la Pasaj Mogosoaia: 12.05.2018

Okesz

Asteptam cu nerabdare desemnarea castigatorului licitatiei pt pasajul de la Mogosoaia, insa doresc sa atrag atentia celor care nu frecventeaza prea des DNCB intre A1 si DN1A asupra urmatoarelor aspecte:

In fiecare dimineata se formeaza o cooada de ca. 2 km pe 2 benzi intre Autoklass Chitila si podul peste CF chitila de pe DNCB. CAuza este proasta proiectare a rampei de coborare, mai concret lipsa unei benzi de deccelerare pt cei care vor sa iasa de pe DNCB pt a intra in DN7. Astfel banda 1 este blocata de masinile care vor sa coboare dar nu pot din cauza ambuteiajului din sensul giratoriu de sub pasaj.

Iar pentru aceasta problema nu vad nicio rezolvare in configuratia actuala a pasajului peste DN7, adica chiar dupa ce DNCB va fi complet latita si modernizata intre DN2 si A1 (inclusiv pasajul de la Mogosoaia), la Chitila tot se va gatui traficul pe relatia A1 -> DN7.

Eu care merg in fiecare dimineata pe la ora 06:45 dinspre Mogosoaia spre A1 vad pe sensul opus cele 2 cozi imense de cate ca. 2 km fiecare (la Mogosoaia si apoi la Chitila) si estimez ca distanta intre Autoklass Chitila si benzinaria MOL de la rondul Mogosoaia se parcurge in cel putin 20-25 de minute, ceea ce este enorm si asa va ramane inca cativa ani de zile....