[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Lyvyoo

Acum este cel mai bun moment pentru a vedea incompetenta si coruptia din PMB si CNAIR - daca aceasta mina de aur nu va fi exploatata si va ramane pe locul doi, in spatele studiilor facute din apartament pe Google Maps...trebuie iesit in strada la revolutie. Ca nimeni nu iese pentru asa lucruri fine, e alta treaba.

cutter

Quote from: rizzuh on April 04, 2018, 09:40:40 AM
^
Bei bere? ;)

Da, în general artizanală. Ba chiar câteodată îmi și fac (homebrewing). :)

Deci da!

voicul

^Eu as zice ca BEI sa pregateasca si niste bani de actualizare a SF-ului. Nu acum, ci peste 5 - 8 ani.

Din pacate experienta trecuta arata ca nu prea se face nimic (deci nu se tine cont de SF-uri oricum ar fi ele facute).
Eu de asta cred ca se trece DNCB la primarie ... ca sa ramana totul cum am stabilit.
Pod la Domnesti ... hopa linie de tramvai ... hopa inca 3 ani pe tusa (estimarea mea din burta).
Semnam DN2 - A2 ... hopa sa mai cugetam inainte ... cativa ani.

Eu zic ca trebuie sarit direct la A0 din acel studiu si urgentat.
Nu ca DNCB nu ar fi important, dar daca ajunge la primarie ... noroc ca se mai schimba primarii.  :(

GDPR

Quote from: panzer on April 03, 2018, 10:22:31 PM
Tip: sunt citate si solutiile din studiul LukaWay, cel de care nu am primit nici o confirmare ca s-ar fi receptionat.

Confom ROGOP CNAIR, Luca Way si-a primit banii pe studiul de fezabilitate, asta fiind o confirmare indirecta ca a fost receptionat.

Quote from: cutter on April 04, 2018, 02:18:26 AM
Pentru secțiunea dintre A1 (Militari) și DN7 (Chitila), (...). Neavând terenul la dispoziție, antreprenorul s-a mișcat prost și fragmentat, lucrând doar acolo unde putea să o facă. Unii proprietari nu și-au primit nici astăzi banii. Este cazul a trei case de lângă pasajul Chitila. Acesta este motivul real pentru care nu se finalizează lucrările la acel pasaj și nici stratul de uzură (care din motive contractuale se pune pe întreg lotul odată) nu este pus pe acest sector.

Mi se pare ca ii mangai pe crestet pe Delta ACM. Oamenii astia au lucrat prost si foarte prost chiar si atunci cand aveau front de lucru. Iar afirmatia cu uzura ca nu poate fi pusa din cauza ca nu s-a terminat consolidarea pasajului de la Chitila nu stiu cum s-o cataloghez. Si sa nu uitam ca de consolidare se ocupa un alt antreprenor.

rizzuh

Quote from: cutter on April 04, 2018, 10:10:00 AM
Quote from: rizzuh on April 04, 2018, 09:40:40 AM
^
Bei bere? ;)

Da, în general artizanală. Ba chiar câteodată îmi și fac (homebrewing). :)

Deci da!

Si deci ai vrea sa bei o bere? La asta voiam sa ajung :D

Quote from: voicul on April 04, 2018, 10:18:31 AM
^Eu as zice ca BEI sa pregateasca si niste bani de actualizare a SF-ului. Nu acum, ci peste 5 - 8 ani.

Trist, dar foarte adevarat.

@cutter, au fost discutii cu BEI pentru managementul de proiect, ca sa nu se mai ocupe CNAIR (eventual sa demeneze ei o firma)? Sau a fost speranta ca se va ocupa CNIR?

laszlo.robert

Externalizarea managementul de proiect în sine este o idee buna dar nu știu cît este fezabilă la noi.Ar rănii la orgoliul pe cei iluminați și atotștiutori care dețin adevărul absolut (ar însemna o recunoaștere indirectă a lipsei de profesionalism și a propriei incapacități).
Ori cum mulțumim Cătălin și nu uita de unde ai plecat.O bere și de la mine (artizanală)!

cutter

Quote from: rizzuh on April 04, 2018, 10:38:46 AM
Si deci ai vrea sa bei o bere? La asta voiam sa ajung :D
Ah, nu mă prinsesem :) Răspunsul este DA.

Quote from: voicul on April 04, 2018, 10:18:31 AM
@cutter, au fost discutii cu BEI pentru managementul de proiect, ca sa nu se mai ocupe CNAIR (eventual sa demeneze ei o firma)? Sau a fost speranta ca se va ocupa CNIR?

Au fost discuții, dar BEI/BERD/BM sunt totuși instituții financiare internaționale, care oferă și asistență tehnică auxiliar, nu dezvoltatori de infrastructură.

Dar sunt sigur că BEI ar putea sprijini (prin același program de asistență PASSA) ministerul să facă un contract bun pentru externalizarea gestionării investițiilor (construction project managment) și să deruleze achiziția publică (probabil s-ar putea face un dialog competitiv).

vancouver

Catalin Drula, pe contributors: http://www.contributors.ro/fara-categorie/centura-bucure%c8%99tiului-un-dezastru-ce-e-de-facut/

F. bun articol. Partea cu Neaga si CNIR as fi scos-o mai in evidenta - adica o mentiune si la inceput.
Si o mica greseala gramticala zic eu - probabil scapata la corectura:
QuoteEvident, pentru aceste servicii ar fi plătită (spre exemplu, 1% din valoarea contractului) – dar beneficiile aduse României prin livrarea acestor infrastructuri de transport ar fi enorme și ar merita toți banii (de altfel, nici CNAIR nu e tocmai ieftin cu salariile de mii de euro pentru directori pe care le plătim).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

vancouver,

nu este o grseala, caci firma respectiva ar fi una privata - iar privatii nu lucreza gratis, au acest defect... ;)

Iar articolul a fost postat de "insusi autorul" pe pagina precedenta a topicului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

"Ne-au deschis ochii"

Centura Capitalei a primit cea mai mică notă din partea experţilor europeni. Şeful CNAIR: "Ne-au deschis ochii"
Video - nu mai pun textul

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/centura-capitalei-a-primit-cea-mai-mica-nota-din-partea-expertilor-europeni-seful-cnair-ne-au-deschis-ochii.html

perfidus

Mai au si cei de la ProTV scapari. Cifrele corespunzatoare MZA au fost trecute pe grafic ca fiind /1h.
Cate despre "revelatia" sefului CNAIR, m-as cere singur acasă in locul lui Ionita.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Le-au deschis ochi! Saracii credeau ca pe DNCB circula doar camioane cu lapte si miere :lol:

yetiman

Pai da! Ca de la sediul CNAIR pana la DNCB e o distanta de mii de km si e foarte greu de vizitat si de vazut "pe viu" ce se intampla.
Si oricum stim cu totii ca Organizatiile non-profit si firmele straine sunt platite de S.... ca sa faca viata dificila pentru autoritatile de stat din Romania.  :D

Macar atat e noutate - faptul ca Ionita a dormit pana acum (sau, cel putin, a stat doar cu ochii inchisi)  :lol:  [probabil a fost foarte obosit cu mutarea in biroul de sef CNAIR si avea nevoie de o pauza de odihna de cateva luni.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

Tovarasul Ionita a uitat se pare ca pana de curand era sef la directia de implementare proiecte DN si poduri si se ocupa fix de DNCB. Ma rog, "ocupa" e un fel de a spune.

panzer

Un LIKE pentru ProTV. Trebuie sa stam pe capul lor.