[TL] Centura Tulcea

Started by Feri, November 21, 2021, 01:34:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Feri

Quote,,Astăzi, 19 noiembrie 2021, am semnat împreună cu Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere S. A. (C.N.A.I.R) parteneriatul pentru realizarea proiectului ,,Proiectare SF, PT, DATC) pentru Drumuri de legătură cu conexiune la Drumul Expres Constanța -Tulcea – Brăila"
http://www.radioconstanta.ro/2021/11/20/tulcea-municipiul-va-avea-o-noua-centura-parte-a-drumului-expres-constanta-tulcea-braila/




Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

La mijloc n-au mai fost bani de nod. I au ars un giratoriu.

b1

Sper că imaginea atașată este doar o glumă proastă și că nu se va realiza nimic de pe ea vreodată. Mega deblee, ramblee și viaducte care se intersectează și se termină în giratorii și dublează inutil actuala centură. Cel care a făcut harta nu s-a uitat delc pe hartă topografica a zonei (cu ar fi Google Maps).
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

paullie

Aia cu galben e centura propusa? Pai nu are nevoie si Coral de strada "la scara" carierei de piatra sa nu-i mai coste asa mult transportul?

Skynick

Centura in forma desenata e f buna. Asigura tranzitul dinspre Moldova catre Delta - Murighiol. Speram doar sa faca un nod cu actualul DN, desi terenul acolo e greu. Aia e, merge si cu giratoriu. Tot inainte.

paullie

Nu nu e bine. Capatul din dreapta se propteste fix in cariera de piatra de la Bididia. Dupa care al doilea giratoriu, inca 1km prin oras etc Se vede de la o posta ca aceasta centura e cu dedicatie pentru cei de la Coral.

b1

#6
Traficul spre Deltă/Murighiol este foarte mic.
Filmare din septembrie 2018:


Filmare din august 2020:


Filmare din iulie 2021 (de la minutul 1:26:00):


La fel se poate vedea și în Google Maps.

Traficul mare vine de pe DN22 (dinspre Galați/Brăila spre Constanța și invers), actuala centură având un TMZA > 14.000 veh. De acea eu propun această variantă de traseu, actuala centură rămânând doar pentru traficul local (din oraș și spre oraș)(propunerea mea se intersectează parțial cu cea pentru traseul A4).


Când podul de la Brăila va fi deschis, va trebui construită și autostrada A4, fie și parțial half-profil. Pe aici vor veni moldovenii (și nu numai ei) la mare, dar și o parte din traficul greu spre porturile Constanța și Mangalia.

Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Skynick

@paullie, ce solutie alternativa ai? cum faci legatura de la Vest cu drumul catre Murighiol daca nu ajungi la Bididia? Chiar sunt curios.

paullie

#8
Apropo link-ul pus de b1 mi se pare de noaptea mintii. Sa facem tunel la Somova (3,58 km  :jawdrop: ) ca sa ce, sa mergem printr-o zona super antropizata cu expropieri astronomice doar pentru a iesi mai aproape de Tulcea? Sper ca totusi sa fie traseul care era pe FB la Siscu (a disparut intre timp) adica similar cu ce este pe harta Cestrin.

Cea mai smechera solutie ar fi vreo 16 km de DN de la Cataloi Sud pâna in DJ222 apoi pe traseul V Nucarilor Sarinasuf. Ceva cam ca in poza.




Skynick

Asta e o solutie sa ajungi mai rapid la Murighiol de la Braila dar nu e centura pentru Tulcea.

paullie

Nu, nu este centura pentru Tulcea. Care are o oarece intentie de centura desi a fost modernizata cu dosul.

b1

1. Acea hartă prezintă un traseu la nivel de schiță. În acea zonă se pot realiza și pante care să urce și să coboare pe acel deal, nu doar un tunel lung (de dorit este să se reducă la minimum structurile, dar când terenul este mult prea dificil pentru a realiza un drum relativ drept și cu pante mici, atunci se pot introduce tunele și/sau viaducte, lucru care trebuie determinat în studiul aflat în derulare).
2. De asemenea este de dorit să ajungi cât mai aproape de Tulcea, inclusiv nodul cu drumul de legătură să fie cât mai aproape de oraș, iar drumul de legătură să nu fie sinuos (că totuși ne aflăm în sec. XXI, iar investiția este pentru cel puțin 50 de ani).
3. Drumul pe care l-ai desenat nu este o centură. E ca și cum ai spune că DJ229A este o centură, dar pe o centură trebuie să circule traficul de tranzit, iar în acest lucru nu se întâmplă. Ce ai desenat nu deservește decât traficul dintre Brăila și Murighiol care este foarte mic.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

hvm

E important sa se faca, dar iar giratorii? ce are toată lumea cu trantitgiratorii cu nemiluita?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

paullie

Quote from: b1 on November 22, 2021, 03:21:10 PM
Traficul mare vine de pe DN22 (dinspre Galați/Brăila spre Constanța și invers), actuala centură având un TMZA > 14.000 veh.

Traficul direct Gl/Br <-> Ct nu are ce cauta prin Tulcea. Exista alte 3 variante de traseu mult mai scurte ca timp si implicit ca distanta. Acel MZA de 14000 este dat de doua bucati de trafic cam independente, Gl/Br<-> Tl plus Ct<->Tl.

Pâna se face DX8, eu as impulsiona centura Macin, (acusi vine podul) si o centura la Hârsova.

tom_sawyer

[CN1039234] Servicii de Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drumuri de legătură cu conexiune la ,,Drumul Expres Constanţa – Tulcea – Brăila" între localitățile Tulcea, Mineri, Cataloi, Agighiol și Malcoci

Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea

Ofertanți:

1. Ofertant unic : CONSITRANS

2. Ofertant unic : SC EXPLAN SRL

3. Ofertant unic : MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.

4. Ofertant unic : İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ

5. Asociere : TOTAL ROAD (Leader),EVALCONS TECH SRL,RUTIER CONEX XXI S.R.L.

6. Asociere : EUROCERAD INTERNATIONAL (Leader), WE PROJECT ENGINEERING S.R.L., 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A.

7. Asociere : INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL (Leader),TQM Management

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100161118