Calea ferată Constanța-Mangalia

Started by frunzaverde, August 18, 2020, 12:32:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Astăzi, 02.10. 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului privind aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și a listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ – teritoriale, situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia", aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Constanța, Agigea, Techirghiol, Eforie, Tuzla, Costinești, 23 August și Mangalia – județul Constanța

MT

shift2rail

Cele 3 electrificari - Radulesti/Giurgiu, Cta/Mangalia si Chiajna/Jilava- au primit ok-ul BEI pe Fondul Modernizare (surse guvernamentale, anuntul bancii intarzie):

https://incomemagazine.ro/romania-vrea-bani-de-la-bei-pentru-trei-proiecte-de-electrificare-a-caii-ferate/?amp=1

tom_sawyer

#62
Quote from: tom_sawyer on April 19, 2024, 03:43:44 PM[CN1068072] Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii ,,Electrificare și Reabilitare linie de cale ferată Constanța – Mangalia"

Valoarea Estimata Totală a contractului (inclusiv servicii/lucrări similare) este intervalvul 1.317.921.813,80 – 1.557.357.212,75 Lei, fără TVA
Quote from: tom_sawyer on August 05, 2024, 03:19:49 PMS-au depus ofertele.

1. Asociere : DRUM ASFALT (Leader), S.C. Alstom Transport S.A.,

2. Asociere : IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Leader), ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA,

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100233527

Licitația a fost anulată.

05.12.2024: Potrivit prevederilor art. 143 alin. (2) lit. e) din HG nr. 394/2016, întrucât propunerile financiare depăşesc valoarea estimată comunicată prin anunţul de participare şi nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare, ofertele au fost RESPINSE în conformitate cu Art.143, alin. (1) din HG nr. 394/2016.

tom_sawyer

Asocierea Ic Icyas – Rotary a depus zilele trecute contestație la CNSC după ce CFR a anulat procedura invocând lipsa oricărei oferte corespunzătoare.

La procedură, CFR SA a primit două oferte, a doua venind de la asocierea Drum Asfalt – Alstom. Ambele oferte au fost peste valoarea limită stabilită de CFR SA la un nivel de 1,31 miliarde lei, fără TVA, respectiv 1,44 miliarde lei și 1,49 miliarde lei.

În contestația depusă, asocierea turco–română afirmă că depășirea valorii limită impusă de CFR SA s-a făcut cu un pocentaj mai mic de 15%.

Ambele oferte se încadrează în pragul prevăzut la articolul 241 aliniat 1 litera b) din Lege și există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului. Comisia de evaluare avea obligația de a continua evaluarea și a atribui contractul, scrie Ic Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret – Rotary Contrucții Mentenanță în contestație. Asocierea invocă în contestație o întreagă corespondență între conducerea CFR, direcția achiziții, cea de fonduri europene în care s-ar fi dat acceptul alocării de fonduri suplimentare.

clubferoviar.ro/se-cere-continuarea-licitatiei-de-electrificare-constanta-mangalia-anulata-de-cfr-sa/

tom_sawyer

#64
Astăzi, 28 ianuarie, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, în calitate de organism delegat pentru fondurile alocate României din Fondul pentru modernizare (FM), destinate eficienței energetice în sectorul transporturilor, publică Lista investițiilor aprobate pentru finanțare.

Lista completă a investițiilor poate fi consultată aici.
MT


Numai Constanța-Mangalia e 300 milioane euro:




Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Licitația de electrificare a liniei Constanța – Mangalia rămâne anulată, CNSC dând dreptate CFR SA care a susținut că ofertele primite la licitație depășesc limita admisibilă, fără a exista banii necesari majorării valorilor.

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins recent contestația depusă de asocierea Ic Ictas – Rotary prin care aceasta cerea continuarea licitației de reabilitare și electrificare a liniei Constanța – Mangalia.

În contestația depusă, asocierea turco–română afirma că depășirea valorii limită impusă de CFR SA s-a făcut cu un procentaj mai mic de 15%.

,,Ambele oferte (a doua ofertă fiind a Drum Asfalt și Alstom Transport – n.red.) se încadrează în pragul prevăzut la articolul 241 aliniat 1 litera b) din Lege și există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului. Comisia de evaluare avea obligația de a continua evaluarea și a atribui contractul", scrie Ic Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret – Rotary Contrucții Mentenanță în contestație.

Asocierea invocă în contestație o întreagă corespondență între conducerea CFR, direcția achiziții, cea de fonduri europene în care s-ar fi dat acceptul alocării de fonduri suplimentare.

În răspunsul furnizat, CNSC afirmă că eventualele încercări și corepondența purtată nu reprezintă certitudinea existenței fondurilor. Ca urmare, CNSC respinge contestația primită.

clubferoviar.ro/electrificarea-constanta-mangalia-ramane-anulata/