Calea ferată Constanța-Mangalia

Started by frunzaverde, August 18, 2020, 12:32:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Agenția pentru Protecţia Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra depunerii raportului privind impactul asupra mediului si a studiului de evaluare adecvata pentru proiectul: ,,ELECTRIFICAREA SI REABILITAREA LINIEI DE CALE FERATA CONSTANTA - MANGALIA", propus a fi amplasat in extravilan si intravilan, Municipiul Constanta, Comuna Agigea, Orasul Eforie, Orasul Techirghiol, Comuna Tuzla, Comuna 23 August, Municipiul Mangalia, Judetul Constanta, titular COMPANIA NATIONALA DE CAI FERATE ,,CFR" SA prin SC BAICONS IMPEX SRL – reprezentata de Marian BAICU, cu sediul in Municipiul Bucuresti, strada Dinicu Golescu, nr. 38

mariusbalasa

Comisarul eruopean Adina Vălean, despre modificarea PNRR

Declarațiile au fost prezentate în cadrul emisiunii ,,Drumurile noastre", moderată de Ștefan Etveș pe B1 TV.

,,Eu n-am elemente care să-mi spună că sunt în risc de întârziere, iar dacă există acest risc, e bine ca ele (proiectele) să fie îndepărtate din PNRR și, eventual, dacă se consideră că sunt foarte importante, să le mute pe un alt tip de finanțare. E un lucru care s-ar putea face, decât să pierzi banii.

România a prezentat un plan Comisiei pentru că trebuie să reducă din finanțare. Transporturile și navele au cam o treime din PNRR, sunt vreo 500 de milioane la care-și propune să renunțe în PNRR, dar sunt două de cale ferată pe care am înțeles că ar dori să le mute în alt tip de finanțare. Cred că sunt Constanța – Mangalia și Videle – Giurgiu.

Calea ferată e importantă, dar e și foarte costisitoare și și durează lucrările și atunci e bine să ne orientăm. Sunt și foarte multe fonduri, e bine să știi în care să le pui în funcție de condițiile de realizare", a declarat comsiarul european Adina Vălean.''

Feri

Nu știu dacă s-a mai postat dar a fost emis AM pt electrificarea Constanța - Mangalia.

tom_sawyer

[CN1068072] Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii ,,Electrificare și Reabilitare linie de cale ferată Constanța – Mangalia"

Data publicare: 19.04.2024
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA

Durata estimată pentru realizarea serviciilor de proiectare, este de 10 luni calendaristice de la de la Data de începere notificată în OÎp .
Durata estimată de Execuție a lucrărilor este de 24 de luni calendaristice de la de la Data de Începere a execuției notificată în OÎex.
Perioada de garanție – minim 60 de luni de la recepția la terminarea lucrărilor
Perioada de Închidere – 4 luni de la terminarea perioadei de garanție
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire se desfașoară sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului de proiectare și execuție lucrări se va face numai după asigurarea sursei de finanțare. Se estimează că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii.

Valoarea Estimata Totală a contractului (inclusiv servicii/lucrări similare) este intervalvul 1.317.921.813,80 – 1.557.357.212,75 Lei, fără TVA

Linia c.f. Constanța – Mangalia face parte din Magistrala 800 București – Constanța – Mangalia, are o lungime de 42,9 km (măsurați între ax stație Constanța – ax stație Mangalia) și deservește stațiunile turistice din zona de sud a litoralului românesc precum și Portul Constanța și Portul Mangalia.

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Da
Identificarea proiectului: Proiectul ,,Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia" face parte din Master Planul General de Transport al României (MPGT) şi este propus pentru finanţare în perioda 2021 - 2030, conform Anexei 10.35 - "Surse de finanţare pentru structura feroviară 2020 - 2030".
Tip finantare : Program / Proiect
Program/Proiect: Alte finantari

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 17.06.2024 15:00

tom_sawyer

[CN1060792] Proiectare şi Execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – SRCF Constanța, 4 stații: Neptun hc, Costinești Tabără, Ciulnița și Mangalia – Lot 2 Costinești Tabără"

[CN1060791] Proiectare şi Execuție lucrări aferente obiectivului de investiții ,,Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – SRCF Constanța, 4 stații: Neptun hc, Costinești Tabără, Ciulnița și Mangalia – Lot 3 Stația Neptun hc"


milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

rizzuh


TVlad

Secolul trecut...Cele mai recente actualizari disponibile muritorilor sint de la inceputul anilor '80. E posibil sa fie si singurele.

dan tm

de cite ori am spus pe forum(uri) ca la proiectari se folosesc niste planuri de pe vremea...?

TVlad

Daca de pe ele iei doar informatia despre cotele terenului e una dar orice altceva e informatie perimata.

Ca idee, si eu in activitatea profesionala folosesc aceste harti depasite dar intotdeauna validarea si completarea proiectului se face dupa o vizita in teren. Miza nu e de milioane de euro insa asa e normal. De multe ori se intimpla sa o luam de la capat pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din tirg, ca sa zicem asa.

rizzuh

#40
@TVlad

Poate chiar secolul 19, caci in a doua jumatate a secolului 20 aveam Canalul Dunare - Marea Neagra la Agigea :lol:

Nici cotele terenului nu mai sunt de actualitate la cate lucrari s-au efectuat in zona Agigea de-a lungul timpului

Konter

"CFR SA a decis amânarea termenului de depunere a ofertelor pentru dublarea și electrificarea liniei Constanța – Mangalia.
Noul termen de depunere a ofertelor pentru dublarea și electrificarea liniei Constanța – Mangalia este 15 iulie, potrivit noilor date ce apar în site-ul de achiziții publice. CFR SA nu precizează cauzele amânării, însă, cel mai probabil, acest lucru a fost decis în urma solicitărilor venite de la potențialii participanți la licitație.
Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 15 mai 2025, iar evaluarea se va face până la data de 10 septembrie 2024. valoarea totală estimată a contractului este cuprinsă între 1.317.921.813,80 și 1.557.357.212,75 lei (între 265 și 312 milioane de euro).
Proiectul include: 23 de podețe noi, un pod de încrucișare, patru poduri, patru pasaje inferioare, un pasaj pietonal, o substație tracțiune CFR/Enel. Primul termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost 17 iunie 2024."
Sursa

tom_sawyer

#42
S-au depus ofertele.


1. Asociere : DRUM ASFALT (Leader), S.C. Alstom Transport S.A.,

2. Asociere : IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Leader), ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA,


https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100233527

AndreiB

Observi din acordul de mediu ca foarte multe peroane au NSS +38cm. Linia fiind dubla cu probabil putine abatute, presupun ca e din ratiune de transporturi agabaritice.

Intrebarile mele:

1. Ce nevoie reala de transporturi agabaritice exista? Vorbim de profilul in partea de jos a gabaritului. Nu se pot gasi alte solutii?
2. Traficul de marfa pe linia respectiva in intervalul Agigea Ecluza - Mangalia este aproape inexistent, cu potential modest spre zero de crestere. Ce sens avea acest focus pe transportul de marfa?

dan tm


linia continua spre niste unitati militare in Mangalia.Cred ca despre asta e vorba.