Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

De retinut si motivul:

Quote,,Tribunalul Bihor nu s-a pronunţat cu privire la acuzaţia de spălarea a banilor reţinută prin rechizitoriu în sarcina inculpaţilor arătând în considerentele sentinței penale nr. 85/18 iunie 2018 că nu va analiza materialul probator administrat în cauză în vederea stabilirii întrunirii elementelor constitutive ale infracțiunilor pentru care aceștia au fost trimişi în judecată, ca urmare a reţinerii, în mod eronat, a incidenței prescripției răspunderii penale", se arată în documentul citat.

Magistrații au reținut că decizia Curţii Constituţionale nr. 297/2018 a produs efecte cu privire la sfera actelor apte de a întrerupe prescripţia răspunderii penale numai de la data de 25 iunie 2018 când a fost publicată în Monitorul Oficial al României, deci ulterior pronunţării de către Tribunalul Bihor a sentinței penale nr. 85/18 iunie 2018.

QuoteDe asemenea, magistrații Curții de Apel Oradea au susținut nulitatea sentinţei penale nr. 85/18 iunie 2018 pronunţate de Tribunalul Bihor ca urmare ,,a încălcării semnificative şi substanţiale a dreptului la apărare al inculpatului Bojtor Vilmos Laszlo", prin desfășurarea ultimelor acte din stadiul cercetării judecătorești în prima instanţă, precum şi a stadiului dezbaterilor în prima instanţă în lipsa avocatului ales al inculpatului.

Judecătorii au constatat și încălcarea dreptului la un procesul echitabil garantat inculpatului Rus Beneamin precum şi a dreptului la două grade de jurisdicţie în materie penală prin nemotivarea sentinţei penale nr. 85/18 iunie 2018 pronunţate de Tribunalul Bihor cu privire la acuzaţiile formulate de procuror împotriva acestui inculpat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Quote from: infraAdi_ro on December 09, 2018, 01:36:27 PM
Avem de exemplu Tirrena Scavi care a dovedit ca lucreaza foarte bine si in timp foarte scurt si care a facut atatea proiecte de autostrada si reabilitari de DN in  Romania si momentan nu are nici o lucrare  la noi.Asteapta de peste 1 an rezultatul la centura Timisoarei pe care tot ei o vor castiga....Acum si-au luat oamenii si au plecat in Macedonia...La firme de astea trebuie sa le dam non stop de lucru.
Se pare ca se va semna săptămâna viitoare.
La contractul pentru Centura Timișoarei, in portofoliul Tirrena se mai adaugă Tronsonul 1 din DX12 (Craiova - limita jud. DJ respectiv Km 17+700) care deja s-a semnat pentru 76 milioane de euro.
Oricum un an cel putin durează proiectarea, deci pot sa plece in Macedonia si sa revina prin 2020.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

După Astaldi, o altă mare companie italiană din România are probleme

Cel mai mare constructor italian, Salini – Impregilo, care dealtfel dorește să cumpere compania Astaldi și care derulează în România cel puțin două contracte importante de autostrăzi, trebuie să restituie în Panama peste 800 de milioane de dolari, alături de partenerul său spaniol.

Detalii pe Digi24

TibiV

Ionut, pun aici comunicatul oficial al Aktor, dar daca vrei poti sa il muti la constructori.
Il postez pentru ca pleaca de la inaugurarea A3, dar se lauda cu toate proiectele lor.

Quote
Atena, 14 decembrie 2018

AKTOR finalizează secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500, a Autostrăzii București – Brașov

AKTOR, filiala de construcție a grupului ELLAKTOR, a finalizat secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500, a Autostrăzii A3 București – Brașov, ultima parte esențială care face legătura cu rețeaua națională de drumuri, permițând accesul direct din strada Petricani către Ploiești și facilitând în mod semnificativ interconexiunea Municipiului București cu restul țării. Secțiunea a fost inaugurată vineri, 14 decembrie, cu o deschidere oficială a drumului spre circulație într-o ceremonie deosebită la care au participat Autoritatea Contractantă Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) si managementul de top al societății AKTOR.

Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500, a Autostrăzii București – Brașov, având un buget de 128.999.489,05 LEI, constă într-o autostradă de 3,325 km cu cinci intersecții, două pasaje superioare și un pod peste Valea Saulei și este proiectată și construită pentru a spori siguranța rutieră. Proiectul intitulat «Proiectare și Execuție, finalizare Autostrada București – Brașov, Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 – km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500» a fost co-finanțat de către Statul Român și Uniunea Europeană și a fost implementat sub supravegherea atentă a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Domnul Alexandros Exarchou, Directorul General Executiv al AKTOR, a mulțumit României pentru încrederea longevivă pe care o are în societate pentru a realiza proiecte de infrastructură exigente și importante și a făcut următoarea declarație:

,,Este o adevărată onoare pentru AKTOR să prezinte încă un proiect important de infrastructură care să îmbunătățească rețeaua națională de autostrăzi din România. Având 17 ani de prezență în țară, AKTOR este dedicat nu numai să realizeze construcții solide și fiabile, dar cel mai important, legături trainice de încredere reciprocă. Suntem mândri să oferim astăzi încă un alt proiect care susține dezvoltarea și aduce valoare vieții cotidiene a oamenilor și așteptăm cu nerăbdare să contribuim în continuare la consolidarea infrastructurii din România."

În prezent, AKTOR are patru proiecte în curs de construcție în România, Drumul Național Baia Mare – Sighetu Marmației și Calea Ferată Brașov – Simeria, secțiunea Micăsasa-Coșlariu, care sunt în mare parte finalizate, Autostrada Sebeș – Turda, precum și Calea Ferată Ilteu – Gurasada 2C.

Din 2002, când AKTOR și-a început activitatea în România, s-a angajat în realizarea a nouă proiecte de construcție importante și a oferit locuri de muncă directe la peste 700 de persoane din țară. Proiectele de autostrăzi și lucrările de reabilitare a drumurilor naționale includ Autostrada A3 / secțiunea Petricani-Popasului, reabilitarea DN6 Sectorul de drum Drobeta Turnu Severin – Lugoj, secțiunea Domașnea – Caransebeș, reabilitarea drumul național DN17, precum și Centura Rutieră în zona de nord a Municipiului București. Una dintre cele mai importante lucrări de infrastructură ale societății AKTOR din zona cea mai vastă a Municipiului București a fost realizarea Stației de Epurare a Apelor Uzate București, una dintre cele mai mari de acest tip, cu o capacitate de tratare de aproximativ 1.750.000 locuitori echivalenți. Mai mult decât atât, AKTOR a finalizat, de asemenea, proiecte imobiliare rezidențiale, fabrici si clădiri comerciale pe teritoriul României.

În zona Balcanică, AKTOR are un rol major în viitorul infrastructurii cu 13 proiecte de autostrăzi și de cale ferată aflate în construcție în România, Republica Cehă, Serbia, Albania și FYROM, aducând Sudul și Estul Europei mai aproape prin modernizarea infrastructurii de transport public din regiune.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Mie îmi lasa un gust amar comunicatul asta... Ma bine sa il mute de aici...

Harry

Oare vor putea duce proiectul pana la capat?  :(

Nalcor Energy has issued a stop work order to Astaldi Canada Inc., the main contractor on its 824-MW Muskrat Falls hydro project, and is arranging for the company's about 500 workers in Labrador to return home.

According to a statement from Nalcor Energy: "Given Astaldi's inability to continue to pay its workers, Nalcor has directed Astaldi to stop work. We are taking this action to minimize the financial harm placed upon the workers by Astaldi."

Astaldi Canada is a subsidiary of Astaldi, an Italian construction firm. In early October, it was reported that Astaldi Canada was facing $34 million in claims from suppliers over unpaid bills. Astaldi recently was admitted to the creditor protection process by a court in Rome.

CBC News reported earlier this week that Resource Development Trades Council, an umbrella group for 16 local trades unions working on the hydro project, filed a $7.8 million lawsuit against Astaldi and Nalcor over unpaid remittances.

https://www.hydroworld.com/articles/2018/10/astaldi-receives-stop-work-order-for-824-mw-muskrat-falls-hydro-project-in-canada.html

tom_sawyer

Declaraţii susţinute de premierul Viorica Dăncilă la începutul ședinței de guvern
21 Decembrie
QuoteUn alt punct se referă la creșterea salariului minim în domeniul construcțiilor  la 3000 lei brut, începând cu 1 ianuarie 2019, așa cum ne-am angajat prin acordul semnat cu patronatul din construcții la Alba Iulia în acest an.

Reducerea taxelor pe muncă la jumătate pentru sectorul construcțiilor, astfel încât salariul minim net în acest domeniu să depășească echivalentul a 500 de euro.
gov.ro

florin74

Se discuta de formarea unei megacompanii : SALINI-ASTALDI-CONDOTTE, in care o sa fie actionar si FINCANTIERI (Salini si Fincantieri sa preia divizia de constructii a lui Astaldi, respectiv proiectele CONDOTTE)

Guvernul italian si bancile creditoare inclina catre varianta asta, Paolo Astaldi (actionarul majoritar Astaldi) catre preluarea de japonezi (IHI).
La inceputul anului se clarifica situatia Astaldi

mishu77

Quote from: avumit on December 22, 2018, 11:26:21 AM
Intrebare: daca grecii nu au bani pt materiale, cum se face ca au bani pt publicitate, in presa online?
Ceva e putred..
Azi am vazut o reclama la TV (sincer nu mai stiu pe ce post, parca Kanal D) in care isi prezentau realizarile din RO....

horatiu.cosma

Ce amuzanta e reclama Aktor cu proiectele lor din Romania ce ruleaza pe cam toate canalele. Dupa 4 ani de contract pe ST2, nu au fost in stare sa scoata o poza de Doamne ajuta si au pus una de pe A3 intrarea in Bucuresti  :lol:.

Am zis la un moment dat ca ei sunt varianta din privat a celor de la CNAIR. Ma conving tot mai mult de asta. Briz-briz-uri, floricele, imagini de forma, dar fondul problemei e putred.

In plus, sunt convins ca campania asta publica de spalare a imaginii e ca raspuns la "publicitatea" pe care le-o face API. Daca ar fi fost doar fratii lor de la CNAIR cu comunicarea de informatii publice, nu stia nimeni cat de dezastru sunt cei de la Aktor.

alin_simeriaveche

Chiar am vrut să spun dar am zis...na, în fine. Mi-a provocat nervi reclama lor ce rulează periodic la Antena 3. așa...și ieri întâmplător iarăși eram pe Antena 3 și vorbeau de câți km de autostradă vor fi inaugurați anul acesta
La numărătoare erau puse și cele două loturi de pe A10. Fantastic... numeni nu poate să îi corecteze?

paulmare

Ieri am venit dinspre cluj pe valea prahovei si am trecut pe lotul Geiger de pe A3 - asa din viteza mi s-a parut cel mai ingrijit lucrat tronson de autostrada de pana acum din romania.
Geiger mai are ceva lucrari de infrastructura rutiera mare in lucru in perioada urmatoare ? Nu canalizari, reabilitari de strazi etc
Ciudat ca unii care dovedesc ca pot sa se mobilizeze si sa predea lucrarea la timp si executata corect nu ii mai vedem in alta parte, bine ca ne uitam la cei 7 fierari ai lui aktor plimbati de colo colo

adiarc

Quote from: horatiu.cosma on January 02, 2019, 03:16:56 PM
Dupa 4 ani de contract pe ST2, nu au fost in stare sa scoata o poza de Doamne ajuta si au pus una de pe A3 intrarea in Bucuresti  :lol:.

la fel si pt DN18...in prezentare in loc de DN18,apare tot o poza de pe A3 de la Bucuresti - porțiunea cu 3 benzi.....
no problem...nu sunt toti cei care vizioneaza asa de habarnisti cum ar vrea ei sa fim
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

La DN18 chiar puteau sa faca un efort si sa produca niste cadre frumoase din drona, ii ajuta foarte mult relieful. Dar deh, lenea si costurile... Mare, mare, mare rusine ca amintesc in clip de A10 dar folosesc cadre din drona cu intrarea in Bucuresti... vai, jenant.