Termoficarea in Bucuresti

Started by dr4qul4, November 01, 2022, 11:57:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Tevile noi care nu sint preizolate au un strat superficial de rugina. Se acopera inainte de montaj cu o vopsea anticoroziva.

Tevile din imagine insa par a avea semne de folosinta anterioara, nu cred ca sint noi. Se vad niste pete rectangulare similare cu amprenta reazemelor din galerie.

TVlad

E foarte ciudat ce se intimpla pe bd. Mihalache. Lucrarea trebuia incheiata in decembrie 2024 iar pe tronsonul fotografiat mai sus e ditamai magistrala care face legatura cu zona Stefan cel Mare si Baneasa. Tevile ruginite sint sudate deja, nu sint segmente separate. Cred ca pregatesc un provizorat, o deviere temporara si au de gind sa o faca pina la incheierea sezonului de incalzire. De asta au adus teava cu diametru asa de mare si ma astept sa apara cit de curind alaturi si a doua.

Xed

Drumul spre munca e pe acolo asa ca va voi tine la curent cu ce se intampla in zona.

Xed

Salutare! Revin de data aceasta cu niste poze de la tronsonul inca aflat in reabilitare de pe Kiseleff. Nu pare sa mai aiba foarte mult insa la cum au decurs pana acum lucrarile le-as mai da inca vreo luna. Pe sectorul de pe Ion Mihalache inca nu au aparut schimbari.

Foto pe directia Arh. Ion Mincu -> Piata Victoriei














TVlad

Esti sigur ca pentru termoficare sint lucrarile? Pe Kiseleff nu stiu sa fie retea TEB in afara de traversarea din dreptul Str. Monetariei. Nu au pus si ei un panou explicativ?

Xed

@TVlad, ai dreptate. E de fapt lucrare a celor de la Apa Nova de modernizare si extindere a retelei. Cand inca erau depozitate conductele, erau de mare capacitate si semanau prea bine cu cele de la termoficare  :-[

Telvanni

Pe Kisseleff s-a inlocuit colectorul principal de canalizare. S-a folosit metoda denumita Pipe-Jacking, pe scurt inseamna ca s-au executat gropi din loc in loc iar tronsoanele de teava din beton au fost impinse unul cat unul cu cilindri hidraulici.
Am o fotografie cu unul din tronsoane, are diam de 800mm iar inelul din lemn este indiciul metodei folosite, lemnul (era un fel de OSB) este acolo ca sa nu crape betonul cand se face impingerea.