Aeroportul Traian Vuia Timisoara [TSR]

Started by MHN, September 22, 2011, 02:11:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

istvan78

De anul trecut au trecut deja 100% pe E195...

Observ ca acum in pagina Lufthansa scrie "operated by Air Dolomiti" la cursele de dimineata si pranz, iar la cea de seara e Cityline. Desi eu am vazut doar aeronave inscriptionate cu Cityline... (CRJ-urlie erau "Lufthansa Regional", parca)

Orisicum, daca e vreo schimbare organizatorica, pare a fi irelevanta pentru calator...

Ce ar fi de ajutor ar fi un zbor direct la FRA. Multa lume din avionul de MUC face legatura la FRA (si eventual mai departe).

iuli

Cred ca ar merge ambele legaturi directe. Variante de legatura pe distante lungi gasesti ori din MUC ori din FRA. Daca vrei sa zbori peste ocean gasesti legaturi mai bune din FRA decat din MUN. Astfel din Timisoara sa zbori in State e aproape imposibil si prohibitiv pretul direct din Timisoara. Merita sa faci 3-4 ore pana la Budapesta ca sa gasesti curse rezonabile. Si chiar ar fi utile pentru ca in Timisoara au inceput sa apara tot mai multe firme care trimit sau aduc oameni de peste ocean.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

Evident ca ambele. Nici nu ma gandesc la oprirea rutei la MUC.
Doar ca azi daca avem deja 3x120 locuri zilnic spre MUC, din care multi se leaga mai departe catre FRA, ar merita deja si o legatura directa la FRA.

frunzaverde

Quote from: istvan78 on January 11, 2016, 11:53:23 AMOrisicum, daca e vreo schimbare organizatorica, pare a fi irelevanta pentru calator...

Exact, e o schimbare organizatorica parte a reorganizarii Lufthansa Regional (si a concernului mama).

Quote from: istvan78 on January 11, 2016, 11:53:23 AM
Ce ar fi de ajutor ar fi un zbor direct la FRA. Multa lume din avionul de MUC face legatura la FRA (si eventual mai departe).

Nici o sansa cu LH pe termen scurt. Tot concernul LH are mari dificultati cu personalul si sindicatele, in special cauzate de o perceputa extindere a importantei sub-companiilor regionale si low-cost (cu salarii si beneficii inferioare) in detrimentul companiei-mama. Orice ruta noua LH Regional adauga la tensiunea existenta in companie, ceea ce in momentul asta, este dezastruos. Mai ales cand multi clienti fideli (inclusiv subsemnatul) ai LH au cam luat-o la fuga din cauza programului regulat de greve din ultimii 3 ani. Mai mult, nu prea au avioane pentru rute noi regionale - au rationalizat o gramada din flota veche regionala, ramanand doar cu CR9-urile si cu E90/E95-urile, iar un 319/735 ma indoiesc ca iese la calcule ca fiabil dat fiind politica LH de high-yield pe regionale.

Mai mult, LH prefera consolidarea rutelor regionale pe un singur aeroport, nu vrea "concurenta interna". Mai ales pe orasele unde practic are monopol sau aproape monopol spre un hub major (cum sunt, de exemplu, TSR sau CLJ). De ce si-ar trage presul de sub picioare cu preturi si yield-uri mai mici in conditii de clientela captiva, dispusa sa plateasca preturile curente, mai mari?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ciprebbe

Pe CLJ intra Wizz-ul cu Memmingen (Munchen Vest) (FMM) din 15 febr undeva sub 50 euro dus intors.
Sunt curios daca ia din clientii LH de pe MUC.
Daca vor lua o sa vedem curse Wizz si  Timisoara - Memmingen.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

OK! Suna bine Munchen dar de fapt e la aproximativ 140 de kilometri de aeroportul mare (MUC). https://goo.gl/maps/NNR6jbkNjEv

Deci, na... e ca si cum ai zice ca aterizezi la Bucuresti dar de fapt te lasa in Pitesti. Hmmmm... nu cred ca pierde Lufthansa sau oricine altul clientii. Mai ales ca vorbim de Cluj si de clienti corporate care au de unde da banii si nu se zgarcesc pentru 30-50 de Euro. Prostia aia Memmingen nu va tine decat pentru romanii plecati pentru vacante ieftine sau mici calatori pe bani individuali. Grosul tot pe cel MUC vor merge mai ales daca se pune si in calcul ca escala.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

^ Se pare ca exista cursa TSR-FMM luni si vineri(din ce vad pe rezervari gradul de ocupare e spre 80%). CLJ e ramas in urma cu destinatia asta dar recupereaza de luna viitoare.
Sunt 140Km distanta intre cele 2 aeroporturi(valabil pt transfer) insa daca iei Munchen destinatia finala nu mai e asa mare diferenta. (110km din FMM si 40km din MUC).
Ca escala e foarte corect ce spui si grosul acolo ramane pe LH. Sunt insa multi romani in Bavaria care vor merge preponderent pe Wizz.
Personal astept sa vad CLJ-BUD si nu inteleg de ce nu li se pare rentabila in conditiile in care cel putin 4-5 ani nu o sa vedem A3 finalizat. Inteleg sa nu ai din TSR atata timp cat in max 3 ore esti cu masina la BUD.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

Quote from: ciprebbe on January 11, 2016, 09:35:01 PM
Pe CLJ intra Wizz-ul cu Memmingen (Munchen Vest) (FMM) din 15 febr undeva sub 50 euro dus intors.
Sunt curios daca ia din clientii LH de pe MUC.

Nu prea cred că ia din LH. Empiric, pe baza a ce am văzut eu când zbor pe această rută, cred că 80% din pasagerii de MUC sunt de tranzit, pt alte destinații, nu rămân în Bavaria.

iuli

Exact ce ziceam si eu. Tranzitul e baza pentru Lufthansa. Se pare ca totusi exista piata pentru ambele.

Si chiar nu inteleg de ce nu exista o ruta de orice fel de la CLJ spre BUD. Sunt legaturi foarte bune de pe BUD cu aproape tot globul si o legatura dinspre CLJ sau chiar IAS. Chiar si TAROM poate face o cursa alternativa de pe OTP spre BUD cu escala pe CLJ cu un ATR 72 de exemplu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mircea

Quote from: ciprebbe on January 12, 2016, 10:58:33 AM

Personal astept sa vad CLJ-BUD si nu inteleg de ce nu li se pare rentabila in conditiile in care cel putin 4-5 ani nu o sa vedem A3 finalizat. Inteleg sa nu ai din TSR atata timp cat in max 3 ore esti cu masina la BUD.


Pentru că au cursa de pe TGM, o variantă mult mai la îndemână pentru majoritatea etnicilor maghiari (cei care chiar călătoresc des spre BUD), predominanți în MS, HR și CV. De ce să-și alerge clienții fideli cu 100 de km în plus?!

ciprebbe

Ar fi trafic de pe CLJ fara sa il influenteze prea mult pe cel de pe TGM iar etnicii (majoritatea)prefera masina. Aici exact ca si in cazul de mai sus(TSR-MUC) vorbim de tranzit(cum bine zice si Iuli exista foarte multe conexiuni din BUD). Am vorbit cu board-ul de aici si cu reprezentantii locali ai UDMR care cer si ei insistent legatura asta insa Wizz-ul amana o astfel de decizie si motiveaza ca fiind prea mica distanta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Quote from: frunzaverde on January 11, 2016, 09:17:40 PM
Nici o sansa cu LH pe termen scurt.
Mda, din pacate "face sens" ce spui tu. Eu ma gandeam la un CR9 (sau CR7, nu le mai au?), dar cum spui, e multa "ordine" de facut in ograda lor inainte de a se gandi la maruntisuri de astea...

iuli

Joi, 14 ianuarie la ora 13 conferinta de presa Ryanair pe Aeroportul Timisoara.

Ceva surpize si bunatati?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Ryanair Anunță Baza Nr. 78 La Timișoara

Quote1 AERONAVĂ, INVESTIȚIE 100 MILIOANE $

7 NOI RUTE, INCLUZÂND DOUĂ ZBORURI ZILNICE CĂTRE BUCUREȘTI



Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a anunțat astăzi, 14 Ianuarie, deschiderea bazei cu numărul 78 pe Aeroportul Internațional Timișoara "Traian Vuia". Baza căreia Ryanair îi va aloca o aeronavă (o investiție de 100 Milioane  $) va fi operațională începând cu 1 Noiembrie. De pe aeroportul bănățean vor fi operate 7 noi rute către Berlin, Bruxelles Charleroi, Dusseldorf Weeze, Frankfurt Hahn, Londra Stansted, Milano Bergamo, dar și o nouă rută catre București cu o frecvență de două zboruri pe zi. Prima bază românească a Ryanair va servi 575,000 de noi clienți pe an, respectiv va susține 430* de locuri de muncă, conectate activităților Aeroportului Internațional Timișoara.

Baza Ryanair la Timișoara va oferi:

1 aeronavă (100 Milioane $)
1 rută internă către București (2 x zi)
6 noi rute: București, Berlin, Bruxelles Crl., Dusseldorf Weeze, Frankfurt Hahn, Londra Stansted și Milano Bergamo
35 de zboruri săptămânale
575,000 clienți / an
430* locuri de muncă / an
În Timișoara, David O'Brien, Chief Commercial Officer, Ryanair, a declarat:

"Suntem încântați să anunțăm deschiderea primei noastre baze românești pe Aeroportul Internațional Timișoara, începând cu luna Noiembrie. Prin alocarea unei aeronave, Ryanair investește 100 de milioane de dolari în regiunea Banat. Anunțăm deschiderea rutei Timișoara – București cu o frecvență de două zboruri pe zi, dar și a altor 6 rute internaționale către Berlin, Bruxelles Charleroi, Dusseldorf Weeze, Frankfurt Hahn, Londra Stansted și Milano Bergamo, care vor servi 575,000 de clienți într-un an, respectiv vor susține 430 de locuri de muncă, conectate activităților aeroportului.

Noua rută Timișoara – București, disponibilă în curând pentru rezervări, ce va opera cu o frecvență de două zboruri pe zi, va fi alegerea ideală atât pentru călătoriile business, cât și pentru cele de plăcere, și vine în concordanță cu intențiile noastre de creștere a numărului de rute și a traficului, a susținerii locurilor de muncă și a stimulării turismului în România. Pentru următoarele luni, clienții români trebuie să se aștepte și la alte îmbunătățiri asumate în cadrul programului"Always Getting Better", aici fiind incluse noi interioare ale aeronavelor, noi uniforme pentru membrii echipajului, mai multe rute cu prețuri reduse, totul pentru că Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarife mici.

Pentru a sărbători noua noastră bază din Timișoara, scoatem la vânzare peste 100,000 de locuri, la tarife începând de la €19.99 pentru călătorii în Noiembrie și Decembrie, și rezervări până la miezul nopții, Marți, 19 Ianuarie. Pentru a nu rata epuizarea locurilor promoționale, clienții sunt invitați să acceseze rapid www.ryanair.com pentru a-și alege călătoria."

Daniel Stamatovici, Director Comercial al Aeroportului Internațional Timișoara, a declarat:

"Prezenţa unei companii aeriene precum Ryanair pe Aeroportul Internaţional Timişoara şi introducerea de noi curse aeriene înseamnă noi oportunităţi atât pentru aeroport cât şi pentru pasagerii din regiunea de vest a României. De asemenea, aceasta va avea ca şi consecinţă directă o creştere semnificativă a atractivităţii economice a zonei şi, pentru aeroport, o creştere a numărului de pasageri."

Sursa: Ryanair
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

#164
 :jawdrop:
Ok, ma asteptam sa anunte timid un prim zbor... O aeronava alocata 100% si baza operationala locala mi se pare fenomenal.

Am usoare indoieli daca vor umple 2x B737 zilnic pe ruta Bucuresti, dar e limpede ca Bucurestiul doar asa merge operat. Tarom, auch!

Londra, Bruxelles, parca si DUS sunt la concurenta directa cu Wizz. Curajos!