News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hyp88

Eu fac 3-4 drumuri pe an pe ruta Bratislava - Curtea de Arges. Am folosit ambele rute Nadlac - Arad - Deva - Sibiu si Nadlac - Arad - Timisoara - Lugoj - Sibiu. Pot sa spun ca varianta 2 este mai lunga cu 40 km dar ii parcurgi pe autostrada (Arad - Timisoara) in schimb este mult, mult mai libera si cu camioane putine sau daca ai noroc deloc. DN 6 este foarte bun si poti face depasiri in siguranta daca e cazul. Singura parte grea, unde nu poti depasi decat in cateva locuri cu vizibilitate buna este Cosava -  Ohaba, daca nu prinzi camion aici poti merge foarte bine. Eu de 1 an numai pe la Lugoj merg si este mult mai bine. Pe Arad - Deva se formeaza mereu coloana cate 4-5 si nu poti sa le mai depasesti.

vladb

Multumesc pentru raspunsuri.

1. Plec sambata in jurul orei 7 din Floresti si trebuie sa ajung pana pe 12.30 in Timisoara.
2. Cu cea mai mare placere as face poze, dar juniorului meu ii cam piere rabdarea in masina, asa ca am sa merg intins. Dar un rezumat "scriptic" tot am sa fac. Plus, informatiile vizuale aduse pe forum de @roklee sau ceilalti (nu vreau sa ii mentionez sa nu se supere careva ca-l omit) sunt la alt nivel fata de ce as putea sa contribui eu cu un Nokia 630 sau un Nikon vechi de vreo 7 ani.
3. Din Traian Vuia am sa merg tot pe DN deoarece vreau sa ma duc apoi pe DJ592 (prin Buzias) deoarece trebuie sa ajung in zona Caii Buziasului. Mi-ar fii peste mana sa urc pe A1+A6 si in plus mai apoi pe E70 prin Recas. Am o amintire nu prea placuta de acolo: am prins acum vreo 10 ani o ceata asa de densa ca am facut o ora jumate in spatele unei cife din Lugoj la Timisoara.
4. Cealalta ruta (cea prin Sacamas - Lugoj) o cunosc destul de bine, dar fiind la curent cu ceea ce se scrie pe forum, am devenit un pic sceptic deoarece multi useri se plangeau de aglomeratia de pe serpentinele de dupa Dobra.

stefanudrea

Distanta Deva-Lugoj s-ar putea sa o faci mai bine pe Hateg-Caransebes-Lugoj. Drumul e super, iar peisajele asemenea!

vladb

@stefanudrea: Multumesc de raspuns.
Acest drum il cunosc chiar mai bine decat Deva - Lugoj, dar ocolul e prea mare. Intr-adevar Simeria - Hateg este foarte foarte bun, Hateg -  Otelul Rosu - Caransebes este foarte bun, dar tot e ocol mare. Iar despre Caransebes - Lugoj, am impresia ca este deosebit de aglomerat. Defapt 90% din traficul greu pe relatia Caransebes - DTS provine dinspre Timisoara(Lugoj) - parerea mea.
Pe mine ma intereseaza sa nu chiar stau in mijlocul drumului, ca voi merge vreo 10km in spatele unui tir nu e chiar asa de problematic.

vasile.baciu

Am de parcurs o ruta mai complexa, in etape, si nu am mai iesit cu masina din tara de vreo 6 ani. Putin ajutor nu mi-ar strica :)
Conditii: cost cat mai redus!
Masina: Renault Megane Break 1999, 1.4 16v

1. Cluj - Leuven (BE)

La Leuven nu trebuie sa ajung inainte de ora 15. Etapa as face-o in doua zile, plecare de dimineata din Cluj si ajuns a doua zi aproximativ la ora 15-17 la Leuven. Dorm in masina si m-ar ajuta o sugestie unde pot face oprirea in siguranta (A,DE) si cu wifi free la indemana.

2. Leuven (BE) - Amiens (FR)

Plecare dimineata devreme. Prietenul google imi da o ruta sub 3 ore (avoid toll) care prinde o bucata din A1 Franta. Chiar o fi fara taxa bucatica aia din A1 ?!

3. Amiens (FR) - Luton (GB)

La Amiens trebuie sa stau cateva ore sau mai multe (nu voi ramane peste noapte), in functie de varianta optima de cost ca sa ajung la Luton. Ce ma sfatuiti, canal sau ferry ?

Orice sfat ma ajuta, de ex am vazut recent un post in care se atragea atentia asupra obligativitatii lanturilor in Ungaria.
Multumesc!

horatiu.cosma

In timpul de deplasare trebuie considerat si timpul de stat la granite. La intrare in Austria si Germania parca sunt controale, cred ca de la 1 noiembrie se ridica, dar trebuie verificat. In Ungaria nu cred ca reusesti sa scapi de plata vignetei, si atunci mai bine o iei pe autostrada de la Debrecen. Pana in Franta doar pe autostrada, Deci e clar traseul. Mai departe nu am fost, asa ca las colegii sa se pronunte. In amiens e cea mai mare catedrala din Franta, Notre dame incape cu totul in ea :).

Europiu

#411
Quote from: vasile.baciu on October 30, 2015, 01:48:03 PM
Conditii: cost cat mai redus!


1. Cluj - Leuven (BE)

[...] m-ar ajuta o sugestie unde pot face oprirea in siguranta (A,DE) si cu wifi free la indemana.

2. Leuven (BE) - Amiens (FR)

Plecare dimineata devreme. Prietenul google imi da o ruta sub 3 ore (avoid toll) care prinde o bucata din A1 Franta. Chiar o fi fara taxa bucatica aia din A1 ?!


Salut!

In foarte multe Rasthaus-uri din Germania a aparut free wifi, dar n-as putea sa-ti spun cu siguranta ca o anume firma (sa zicem Starbucks) inseamna 100% da.
Despre siguranta dormitului peste noapte in masina... Eu, unul, marturisesc sincer ca, singur, nu m-as incumeta. Dar e chestiune de gabarit personal si de c...e. :) Vremurile sunt tulburi, cu toate controalele la granita...

Mai degraba as recomanda un hostel cu 35-40 EUR pe noapte, macar te odihnesti ca lumea. Inteleg ca ai "restrictii bugetare" dar, pe de alta parte, better safe than sorry!

Leuven-Amiens: nu imi dau seama din post-ul tau cat de mare e bucatica din A1 pe care ti-a dat-o Google (Rancourt-Estrees cumva?) dar este cu taxa.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vasile.baciu

google imi da intrare din Belgia pe A27 pana inainte de Lille, apoi A1 pana inainte de Arras...

Dan74

Verifica costul taxelor pe autostrada in Franta aici: http://www.autoroutes.fr/index.htm?lang=en
Legat de dilema ferry - eurotunnel ai in vedere urmatoarele:
- la o masina cu 2 pasageri adulti platesti vreo 60 EUR pe ferry si 110-130 EUR prin eurotunnel (noaptea si dimineata e cel mai ieftin) pentru o trecere;
- durata traversarii circa 90 minute ferry 30 minute eurotunnel
- ferry circula mai rar, 2 firme care au curse toata ziua DFDS Seaways http://www.dfdsseaways.co.uk/ si P&O Ferries http://www.poferries.com/en/calais-dover
- prin eurotunnel plecare la fiecare 30 de minute de la 8 dimineata si pana la miezul noptii, https://www.eurotunnel.com/uk/home/

dr4qul4

Pt planificarea calatoriei in detaliu, iti recomand : http://www.viamichelin.com/

Este mult peste google si destul de exact in calcularea costurilor!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

nicolaem

eu iti recomand Cluj Charleroi (wizzair) apoi trenuri locale ( gasesti fara probleme, distantele sunt destul de scurte - aprox 300km
Iar intoarcere tot Wizz Luton Cluj.
Nu cred ca ai iesi mult mai scump, oboseala e cam mare la asa drum lung.

AlexIP

Quote from: horatiu.cosma on October 30, 2015, 02:00:43 PM
In timpul de deplasare trebuie considerat si timpul de stat la granite. La intrare in Austria si Germania parca sunt controale, cred ca de la 1 noiembrie se ridica, dar trebuie verificat. In Ungaria nu cred ca reusesti sa scapi de plata vignetei, si atunci mai bine o iei pe autostrada de la Debrecen. Pana in Franta doar pe autostrada, Deci e clar traseul. Mai departe nu am fost, asa ca las colegii sa se pronunte. In amiens e cea mai mare catedrala din Franta, Notre dame incape cu totul in ea :).

Acum o săptămână, miercurea, am avut cam 20-25 de minute întârziere la ambele controale. Atât la Nickelsdorf (HU-A) cât și la primul spațiul de servicii după podul peste Inn (A-DE) se restrânge traficul la 1-2 benzi și se trece cu 5 km/h prin controlul efectiv, unde se uită de afară la mașină și dacă pare ceva suspect te trag în parcare pentru verificări suplimentare. Mult mai puțin timp pierdut decât la un stau clasic pe autobahn cum se formează în apropierea oricărui oraș mare la orele de vârf.

JohannDB

Posted by: AlexIP

QuoteAcum o săptămână, miercurea, am avut cam 20-25 de minute întârziere la ambele controale. Atât la Nickelsdorf (HU-A) cât și la primul spațiul de servicii după podul peste Inn (A-DE) se restrânge traficul la 1-2 benzi și se trece cu 5 km/h prin controlul efectiv, unde se uită de afară la mașină și dacă pare ceva suspect te trag în parcare pentru verificări suplimentare. Mult mai puțin timp pierdut decât la un stau clasic pe autobahn cum se formează în apropierea oricărui oraș mare la orele de vârf.


      Săptămâna viitoare, Miercuri, trebuie să ajung la Koblenz (Germania) pentru un curs de specialitate. Dacă sunt noutăți legate de trecerea Ungaria-Austria și Austria-Germania, respectiv Nickelsdorf și Suben, rog a fi făcute publice.
      Mulțumiri pentru eventualele noutăți.




vasile.baciu

@nicolaem: e musai sa fac drumul cu masina, voi ramane 8 luni in anglia si trebuie sa-mi duc diverse lucruri.

@dan74: ferry se pare ca e optiunea castigatoare, voi fi singur in ,asina, am gasit la 30-36 EUR curse, preturi mai bune in timpul noptii.

@dr4qul4: merci de link, e super!

radudanutz

Zilele astea o iau spre vestul Romaniei:
- spre Timisoara sa ies la Paru sau sa cobor pana pe centura Lugojului?
- care e cel mai ok drum din Timisoara catre Szeged? pe dn sau pe autostrada, auzeam ca faci ceva prin Dumbrava pana sa ajungi la autostrada.Merci.