News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

#270
Quote from: AkaManah on July 21, 2015, 03:29:03 PM
Buna
O sa merg la mare, cu masina, pornind din Alba Iulia. Voi merge noaptea. As avea nevoie de sfaturi privind drumul.
- sa merg pe Valea Oltului sau pe Prahovei?
- care este cea mai OK parte a centurii Bucuresti: nord sau sud? Estimez ca pe la 4 dimineata o sa ajung acolo. Prin Bucuresti nu as merge pentru ca nu il cunosc mai deloc.
Multumesc

As merge pe VO. VP mi se pare mult mai greu ca drum, mult mai multe serpentine, mult mai multe localitati, mai ales noaptea, dupa drum destul de lung. In plus, noaptea VP e "domeniul TIR-urilor", habar n-am pe la ce ora se termina fluxul, dar pe la 12-1 noaptea e tir-dupa-tir-dupa-tir.

La 4 dimineata centura Bucuresti e relativ slab circulata si prin sud si prin nord. Varianta nord e singura acceptabila, avand o mare parte drum cu doua benzi pe sens. Varianta prin sud este drum de carute, complet nerecomandat.

Daca cumva te decizi s-o iei prin Bucuresti la ora aia, este foarte simplu. De la intrarea in A1 mergi drept inainte pe bulevardul care se face in continuarea autostrazii (Iuliu Maniu, cunoscut de bucuresteni si ca "Pacii" sau "Armata Poporului") pana dai de un pod peste un rau (drumului ii spune Splaiul Independentei). La rau faci dreapta si mergi de-a lungul raului pana vezi o piata mare pe sub care intra raul (Piata Unirii). E practic un mare si ciudat sens giratoriu - faci dreapta, si apoi, cand ajungi la capatul pietei ai blocuri in fata), stanga, pana vezi raul din nou. Continui din nou de-a lungul raului, pana iesi din oras (zona arata rau, industrial). La un moment dat, o sa treci peste o cale ferata care arata dezafectata (care traverseaza raul pe propriul pod), si imediat dupa un pod cu o sosea. E foarte simplu, pentru ca soseaua pe care ai fost pana acum se termina, continuandu-se intr-un drum cu aspect industrial (dale de beton). Faci stanga pe podul ala, si continui pe sosea. Imediat dupa, se face o bifurcatie, inainte urci pe un pod, dreapta nu. Faci dreapta (e si indicator), si la 500 m esti la nodul cu A2 spre Constanta. Si gata, ai tranzitat Bucurestiul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ashbird

Sunt din Brasov si iti recomand Valea Oltului/ A1/Centura Nord / A2
Drumul de la Sibiu la Brasov + Valea Prahovei este foarte lung si pierzi foarte mult timp. + 50 de km plus daca mergi noapte o sa fie plin de camioane pe Valea Prahovei

Nu folosi Centura SUD.!!!!!

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

pasadia

Treaba voastra, dar eu tot nu pricep ce aveti cu VP-ul. Dar hai sa aduc un alt argument - fata de alte DN-uri, asta e ferit de carute / caini / localitati rurale cu surprize (betivi, oameni pe marginea drumului, etc...). Nu stiu cate carute or fi pe VO, dar pe VP nu am vazut niciodata (deh, zona urbana).

ps: frunzaverde are dreptate - chiar si daca nu cunosti orasul, noaptea e preferabil sa traversezi Bucuresti-ul dinspre A1 spre A2. N-as ocoli pe centura nicicum.

horatiu.cosma

Mergand pe VP, ai 3 serii de serpentine, inainte de Codlea, dupa Rasnov, la Posada. Pe VO e doar o tura, la Dealul Negru.

filippasteur

Eu sunt din Sibiu si aproape de fiecare data cand merg la Mare (de cand a inceput sa se circule pe A2) o iau pe VO si prin Bucuresti (o singura data de 1 Decembrie 2006 am mers pe DNCB Sud) .
E drept ca facand facultatea in capitala cunosc cat de cat orasul, dar daca urmezi descrierea d-lui Frunzaverde iti va fi foarte simplu. As mentiona - relativ la descrierea respectiva - ca dupa ce traversezi calea ferata dezafectata (la care totusi iti recomand sa circuli cu atentie) drumul pe care ai mers pana atunci se termina dupa inca vreo 20m in drumul de centura ramura Sud.
Daca faci deci stanga si urmezi indicatoarele, ajungi in cateva minute la nodul cu A2.
Piata Unirii poate e singurul loc ceva mai complicat, dar sunt indicatoare cu A2 care te vor ajuta mult.

Drum bun!


frunzaverde

Quote from: pasadia on July 21, 2015, 04:59:01 PM
Treaba voastra, dar eu tot nu pricep ce aveti cu VP-ul. Dar hai sa aduc un alt argument - fata de alte DN-uri, asta e ferit de carute / caini / localitati rurale cu surprize (betivi, oameni pe marginea drumului, etc...). Nu stiu cate carute or fi pe VO, dar pe VP nu am vazut niciodata (deh, zona urbana).

Nu uita ca vine de la Alba Iulia, asa ca mai are si DN1 de facut de la Sibiu la Brasov daca alege VP, cu localitati intermediare gen Voila, Ucea, Sercaia, Persani etc.

DN7 are marele avantaj ca intre Talmaciu si aproape de Rm. Valcea tranziteaza doar o localitate cu mai mult de cateva case - Calimanesti - Caciulata, unde exista un fel de pseudo-centura. In rest, ori catune, ori margini de sate cu 2-3 case. Desi e trecere peste munti, n-ai nici macar o serpentina, nimic de genul asta.Din "suburbiile" Valcei pana la Pitesti e mai nasol, acolo sunt serpentinele (nu in zona de munte) si localitatile, dar sunt doar 60 de km de drum care, dupa mine, nu-i mai greu decat DN1 Brasov - Sibiu (care e totusi 140 km, plus ca pe urma intri in zona de munte).

La drum lung de noapte, eu personal incerc sa aleg drumurile cu geometria cea mai usoara, ca sa minimizez riscurile de accident.

Pe timp de zi, e alta poveste - in continuare nu inteleg de ce multi bucuresteni si brasoveni cu treaba in Brasov respectiv Bucuresti, la pranz vineri sau la pranz duminica, aleg s-o ia pe VP, care e cosmar, in loc s-o ia prin Cheia, care e un pic mai greu, dar se face intr-un timp foarte predictibil, si e aproape gol. Mai ales ca prin Cheia e si muuuult mai frumos drumul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

#276
Daca tot mergi noaptea, atunci nu te mai gandi la centura. O iei drept prin Bucuresti. 
harta

Daca iti e frica sa nu te ratacesti...nu ai de ce. trebuie sa mergi doar spre EST. Sunt destule indicatoare pt Constanta.

Daca totusi iti e frica sa nu te ratacesti:de pe A1 tot inainte pana ajungi la Dambovita, faci dreapta si apoi mergi pe langa rau pana la centura (iesi la 500 m de A2).
harta.


Pe VP ai 40 de km in plus si nu are rost. Poate doar pt peisaj. Eventual o poti lua la intoarcere pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

captiva

Quote from: ashbird on July 21, 2015, 04:25:54 PM
Nu folosi Centura SUD.!!!!!

Centura Sud intre A1 si A2 a fost reasfaltata in ultimele luni (au ramas neasfaltate cateva mici portiuni unde era drumul mai bun). Nu e o calitate a lucrarilor sa te dea pe spate, dar e asfalt nou si marcaj nou median, asa ca se merge infinit mai bine ca inainte. Asa ca intre opt-noua seara si sase-sapte dimineata sau duminica eu as alege centura sud in locul orasului.

In cazul de mai sus (A1 sau A3/DN1 spre A2), evident ca Centura Nord e mult mai OK, in ciuda portiunilor in lucru de la A1 la DN7 si a celei abandonate de la DN2 la A2.

dr4qul4

Orasul se traverseaza in maxim 30 de minute noaptea.

Pe centura faci o ora!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Dupa cum am zis, e treaba fiecaruia ce sfat da. Oricum e clar ca drumul cunoscut e cel mai bun, pentru fiecare dintre noi in parte. Dar eu cunosc cat de cat si DN7 (ultima oara am facut bucata Rm. Valcea - Pitesti acum, pe 1 iulie; in continuare nu-mi place defel: catun dupa catun, foarte multe viraje, etc...).
Si ca atare, de dragul cunoasterii din teren, tin sa-l contrazic pe horatiu: pe Sibiu - Brasov - Ploiesti nu ai atat de multe serpentine. E una singura (un singur viraj, dreapta stanga) intre Persani si Vladeni, cu 2 benzi pe urcare, o alta serpentina singulara intre Vladeni si Codlea, si niciuna intre Sinaia si Comarnic (definesc serpentina atunci cand directia de mers se schimba cu cel putin 120 de grade). Da, intre Rasnov si Paraul Rece sunt mai multe serpentine, dar as prefera oricand portiunea asta celei dintre Rm. Valcea si Pitesti. Chestie de gusturi sau de obisnuinta.

ps: apropo de Dealu Negru: sunt cel putin 3-4 zone unde prima banda se termina brusc, fara o minima presemnalizare (cel putin pe sensul spre Pitesti, pe care l-am parcurs la 11 PM). Ceea ce e complet aiurea, in mod normal banda 2, cea de viteza ar trebui sa se termina odata cu finalul pantelor, nu prima banda. Complet idioata marcarea si semnalizarea.

radudanutz

Ma duc pana in Obzor la mare ca e mai neagra :) . De ajuns pana acolo din Sibiu nu imi fac griji. La intoarcere tre sa ajung la Slobozia, o iau pe Varna - Dobrich iar de acolo ar fi mai ok sa o iau catre Calarasi sa trec cu bacul sau sa o iau pe Negru-Voda, sa ies la Valea Dacilor pe A2 ?

frunzaverde

#281
Quote from: radudanutz on July 21, 2015, 09:22:05 PM
Ma duc pana in Obzor la mare ca e mai neagra :) . De ajuns pana acolo din Sibiu nu imi fac griji. La intoarcere tre sa ajung la Slobozia, o iau pe Varna - Dobrich iar de acolo ar fi mai ok sa o iau catre Calarasi sa trec cu bacul sau sa o iau pe Negru-Voda, sa ies la Valea Dacilor pe A2 ?

Eu as merge pe Silistra, cu tot cu bacul, probabil iesi mai repede, ca economisesti vreo 60 km.

Varna - Dobrich mergi pe II-29, apoi centura Est la Dobrich, apoi II-71 pana la Silistra (drumuri bune, verzi). La Silistra treci granita la Ostrov in Romania si iei bacul Ostrov (Romania) - Calarasi. Nu incerca sa cauti bacul direct Silistra - Calarasi (nu e clar daca chiar exista unul functional). La vama nu stai vreodata mai mult de 2 minute, rareori e vreo masina. Bacul e din 15 in 15 minute, circula pana la miezul noptii, si costa 35 de lei. Dureaza 10 minute maximum.

Mai departe, de la Calarasi la Slobozia drumul e excelent, dupa ce-ai iesit din Calarasi, pana la Slobozia practic e drum intins, treci doar prin Radu Negru si Drajna, si-atat.

Prin Negru Voda ori iesi la Agigea, ori mergi pe judetene pana-n Valea Dacilor, la Agigea depinde de noroc, pana la Valea Dacilor ai la curbe de 90 de grade pana innebunesti...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

radudanutz

Merci fain, o sa o iau pe Silistra.

TibiV

AkaManah, să ne spui ce traseu ai ales si cum te-ai descurcat.
Ai fost cel mai sfătuit forumist... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

Drumul prin Silistra este cel mai scurt, la vama o sa stai mai mult in caz ca nu au revenit la ganduri mai bune vamesi bulgari de acolo. Din lipsa de activitate ultima data am stat 20 de minute in vama ca sa controleze toate acte, daca am amenzi emise...  La trecerea cu bacul este funcție de cum prinzi, daro sa mearga mai repede mai ales de când este A2 complecta,  dar tot o sa Îți ia între 15-30 minute. In rest drumul de la Călărași la Slobozia este bun si liber, dar mai sunt si radare aașa ca ai grijă.