News:

.

Main Menu

Flota sub pavilion romanesc

Started by myid, July 10, 2014, 10:10:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

Toate navele prezentate sunt din oferta Baltic Workboats Shipyard din Estonia.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

pasadia

QuoteNava specializata SAR de 32 de noduri
Nava specializata SAR de 35 de noduri

Cat de mare poate sa fie diferenta intre astea doua? Nu era mai simplu cu 2buc*Nava de 35 noduri?

kitsune

#77
Păi e diferență de preț, un milion de lei. Puteau să spună 3x SAR. La 30 kn. Citind topicul pe pagina anterioară, am văzut că inițial era una singură, de 100 persoane. Acum sunt două mai mici plus încă una. Și o navă depol dar cu capacitate SAR.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Kamov

#78
Baltic Workboats participa si la licitatia pt nave destinate Politiei de Frontiera. Interesant ca acolo au participat direct, nu prin SUSZI.
LE: am updatat pe pagina internationala wikipedia a Politiie de Frontiera flota actuala si achizitii viitoare. Cred ca voi sunteti mai in tema decat mine si daca vedeti vreo greseala o puteti remedia.

tom_sawyer

O chestie interesantă: navele tip SAR au capacitatea să revină pe linia de plutire în caz de răsturnare. Aceasta vine cu dezavantajul că au o mișcare de ruliu mai pronunțată, deci un disconfort ceva mai mare pentru echipaj.

Test de revenire pe chila dreapta cu noua nava SAR a ARSVOM (2017):

kitsune

Of, vai de toate dosarele ISM și sculele ălora, acum trebuie să le caute pe toate prin santină  :lol:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Nu mai e nevoie sa o speli sau ceva  :lol: Cand s-a murdarit o intorci pe o parte  :lol: :lol:

kitsune

Albatros e în 3D pe Google Earth. Mai navigă?





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Teoretic, da. Practic nu stiu daca are echipaj complet.

hvm

^
Tinand cont ca e "parcata" cu spatele la iesire si blocata de o alta nava, prea putin probabil sa mai fie activa ....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

elphax

e nava scoala si folosita rar si doar la cheu. nu se mai plimba de multi ani, am acum vreo 2 ani am cazut ceva pe net, parca era vorba ca e prea complicat sa ii faca echipaj complet ca sa o scoata din port

Harry

La bord are un echipaj de baza tot timpul, nu pot sa intru in mai multe detalii.

dan tm

Adica are un echipaj care sta acolo la cheu?

Cum se procedeaza, daca are romani, aia stau acolo cu lunile?

kitsune

E, stau cu lunile... Albatros aparține Marinei militare acum. E la dana zero, dana militară a portului Constanța. Într-adevăr, citeam parcă un articol că e navă laborator acum, fac studenții de la AMMB practică acolo.
Eram curios dacă mai iese, dacă are acte, etc. Că de întreținut nu e extraordinar de greu. Șmotru se face cu studenții, de desfăcut diverse agregate iarăși, câte un maistru la "butoane" și studenți la cheie.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#89
Alt reprezentant al seriei de cargouri de 8800 tdw, Filaret. Ars in Bitter Lake, pe Canalul Suez, în 2009. Se chema Shingal, aparținea unei firme siriene (parcă, sau cu sirieni în spate) dar echipajul încă avea români.











Powered by API/PUM imgur uploader

LE: Fabricat la Brăila, că tot întreba cineva. Motor Sulzer 5RD68 făcut de Cegielski. Că am aflat că pe navele de la Brăila au mai pus și 5RD68 făcute la Rijeka, "3 Maj".

Apropo, poza este originală, făcută de mine personal, cu aparatul cadetului electrician, primul aparat pe care l-am avut la îndemână când am recunoscut forma navei.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence