News:

.

Main Menu

Flota sub pavilion romanesc

Started by myid, July 10, 2014, 10:10:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

 AUTORITATEA NAVALA ROMANA a semnat contractul de FURNIZARE DE NAVE (ȘALUPE MULTIFUNCȚIONALE) ÎN ROMÂNIA – 2 buc în cadrul proiectului: Improvement of the transport safety in the common Bulgarian-Romanian stretch of the Danube river through development of the emergency response by cross-border cooperation (Siguranța transportului naval pe sectorul comun româno-bulgar al Dunării prin îmbunătățirea răspunsului în cazul situațiilor de urgență cu ajutorul cooperării transfrontaliere), acronim proiect Danube Safety Net cu ELECTROSCOICA MAR S.R.L. pentru suma de 4.108.368 lei + tva.



Salupe multifuncționale vor fi folosite pentru efectuarea intervențiilor specifice activității ANR în zona 3 a sectorului apelor României și Bulgariei, în cadrul proiectului: Improvement of the transport safety in the common Bulgarian-Romanian stretch of the Danube river through development of the emergency response by cross-border cooperation (Siguranța transportului naval pe sectorul comun româno-bulgar al Dunării prin îmbunătățirea răspunsului în cazul situațiilor de urgență cu ajutorul cooperării transfrontaliere), acronim proiect Danube Safety Net. Proiectul este realizat de Autoritatea Navală Română - ANR, în calitate de Partener de proiect 2, în parteneriat cu Administrația Maritimă din Bulgaria (Bulgarian Executive Agency "Maritime Administration") – EAMA, în calitate de Partener de proiect 1 și totodată Lider de proiect și este finanțat prin programul INTERREG V-A România-Bulgaria 2014-2020.


Harry

 Nava multifuncțională Nereus, construită și achiziționată prin proiectul finanțat prin CEF Transport - Infrastructura pentru operațiuni sigure și pentru protecția mediului în Portul Constanța – PROTECT, a ajuns în Portul Constanța pentru probe de mare. Săptămâna trecută nava a fost testată pe Dunăre.

Valoarea navei este de 8.970.000 lei, fără TVA, și a fost construită la Navrom Shipyard Galați.

Nereus are 500 tone deadweight, o viteză de 11 noduri, performanțe de navigație ridicate și va asigura preluarea reziduurilor petroliere și a apelor uzate de la navele aflate în porturile maritime românești și în rada acestora.

Are o lungime de 44,57 metri, lățime 8,90 metri, pescaj 2,90 metri și are o capacitate de stocare în 3 compartimente:  60 metri cubi marfă, 475 metri cubi marfă și 247 metri cubi balast. Nava oferă facilități de cazare pentru un echipaj de 6 membri.

Nereus va arbora pavilionul român și va fi înmatriculată conform legislației României.




















kitsune

#92
Ah, tradiția asta... Se vede că e făcută de "urmașii" șantierelor pre '90 Galați





Powered by API/PUM imgur uploader


@Harry, mai ai poze? Că până acum am găsit în fiecare poză câte (cel puțin) un "așa nu". Cine ziceai că îi face clasificarea?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Astea sunt toate care au fost facute publice :)))

dan tm

O intrebare de pe cheu: era complicat sa fie folosita scrierea română ,,Constanța"?

subway

Daca scriau Constanta i-ar fi pus in dificultate pe navigatori, s-ar fi intrebat toti a cui constanta, a lui Planck sau a altcuiva!
:)

Harry

Faza e ca in engleza corect scris e Constanza.

dan tm

Eu am inteles, faza e  de ce trebuie sa englezim totul inutil?

Zis si eu?

Poate trebuia scris bilingv.

Portul Constanta cu galben sun scris sigla CP iar sub sigla scris cu albastru in engleza.

subway

Nu e niciun bilingv e un fel de transliterare a la Tzepesh...
In germana s-ar fi scris Constanz ca lacul elvetian, japonezii l-ar scrie Constantsa.  :)

Harry

Nemtii de pe e-bay de la care cumpar poze vechi scriu Konstanza. Personal nu ma deranejaza sa scrie engleza (prefer engleza decat rusa :))) atata timp cat o fac corect si nu engleza invatata de la Nea Nelu bunicuta :)

dan tm

Nemtii scriu in privat, si pe aici se scrie Temesvar, dar eu ma refeream la limba oficiala.Ma rog poate nu e locul si nici cazul sa divagam.

kitsune

#101
Dane, dacă ar scrie "Constanța" ar spune toți "Constanta", cu t. Că nu mai există semnul ăsta în altă limbă. Iar ț din câte știu eu se mai scrie cu o singură literă doar pe la slavii chirilici.
Și pentru că nu au scris nici elenizat, cu ts, nici nemțește cu z, nici în croată cu c, au băgat un tz. Se aude bine pe VHF:

Charlie, Oscar, November, Sierra, Tango, Alfa, November, Tango, Zulu, Alfa.

Important in VHF e să auzi și să identifici corect nava. Dacă ai auzi cum se pocesc numele navelor pe oceanele lumii... Și uneori e nevoie sa te cheme unul în 16, că vine tare spre tine și vrea să îi faci loc. Iar dacă pe tine te cheamă Rădăuți și ăla îl strigă Radautti, până te prinzi că te-a strigat e prea târziu. Așa că Radautzi (se aude cam cu doi de i la sfârșit, dar tot e ok).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Liviu M

#102
Pe nemțește lacul elvețian se cheamă Nemții spun lacului elvețian Bodensee.   :)

subway

#103
La fata locului toti spuneau Constanz, pe malul elvetian, parol!
:) :) :)

Liviu M

De-aia am și corectat afirmația inițială și am zis nemții. Elvețienii n-au motiv sa-i zica "lacul podelei"  :lol:, ca nemții. Da' la nemți asa e denumit in manualele școlare și pe hărți - Bodensee.