Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Oare de ce nu se putea folosi viaductul vechi?

ce ar fi fost atit de complicat sa racordeze firele din Simeria la aliniamentul actualului viaduct?

culeele viaductului sint pentru cale dubla, iar din schita pare ca jumatate din actualul terasament va fi afectat de noul amplasament.
Sa fim seriosi, nu au finalizat un fir prin statia Ciulnita si nici peroanele acolo, au lasat succesiunea de curbe la Bobolia si aici unde linia mai este folosita exclusiv de ceva marfa nu pot folosi vechiul aliniament.

O tocatura de bani, poate pina e gata nici nu mai trebuie trenuri de marfa. Mai bun era un racord spre Deva daca voiau sa foloseaca cumva la calatori linia.

Phenol

Ar trebuii intrebat CFR-ul.

@Ionut: scriem in numele API? Sau sa intreb eu?

Ionut

Scrie tu întrebările și da-mi mail ca sa trimit eu la CFR, asa cum am făcut pentru Coslariu.

Dagda

Stie cineva care mai este statusul pentru licitatile de pe Brasov Sighisoara?
Si daca a fost scos la licitatie SF-ul pentru Brasov Predeal?

Ionut

^ Este thread dedicat - Coridorul Rin Dunare. Vezi tabelul 2 (pentru Brasov-Sighisoara) si tabelul 5 (pentru Predeal-Brasov). Se discuta despre aceste tronsoane acolo, pe thread-ul dedicat coridorului.


NGC

MT a emis zilele trecute si o autorizatie de construire pentru magistrala 700.

28.09.2018: ""Refacere linii cf – linia 700 București Nord Gr.A1-urziceni-Galați" din investiția: ,,Refacere linii cf- linia 700 București Nord Gr.A1-urziceni-Galați, linia 301K, linia colectoare Mogoșoaia- in zona de traversare DN 1A, pod km 1+150 linia colectoare Mogoșoaia""

Avem vreun topic dedicat?

Ionut

Cateva intrebari despre restrictiile de viteza si lucrarile pe liniile 300, 412 si 416.


Sorinus

Am mers din nou cu trenul pana la Severin, pe M900. La dus am avut cca 15 minute intarziere, iar la intoarcere 27. De remarcat ca la intoarcere, trenul venea de la Timisoara, si pana la Filiasi avea -2. La Craiova a ajuns cu +2, a pierdut cateva minute la Carcea, dar si mai mult pana la Rosiori. A recuperat f putin de la Videle, surprinzator, deoarece acolo nu s-au terminat cele 4 podete de dupa Domnesti (spre Videle).
La fel ca asta vara, nu a trecut de 110 decat in zona Filiasi (compensat de o limitare severa la Racari, unde se lucreaza la un podet de f mult timp).

Gara Filiasi sta sa cada, la fel si Strehaia hc, dar restul garilor au fost macar varuite si arata decent.

Ionut

Pentru proiectul privind electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj – Oradea – Episcopia Bihor, studiul de fezabilitate va fi finalizat in termen de o luna, la fel si pentru linia Arad-Caransebes.

"Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj – Coslariu a primit aprobare acum doua luni, urmeaza sa demaram si studiul de fezabilitate.", a adaugat directorul general adjunct al CFR SA.

ClubFeroviar.ro

TibiV

Quote
...electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj – Coslariu
Ăștia sunt proști s-au doar de prefac?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: Ionut on October 08, 2018, 01:07:27 PM
Cateva intrebari despre restrictiile de viteza si lucrarile pe liniile 300, 412 si 416.

Ne-au raspuns ieri.




Phenol

Interesant cu firul II intre Boju - Tunel - Cojocna.

Linia respectiva a stat inchisa aproape toata vara. Zilele trecute nu am fost pe acolo dar trenurile se astepta si azi intre ele in garile de pe parcurs, semn ca se circula pe un singur fir. Revin cu dovezi clare :D .

Ce am vazut din tren ultima oara, se schimba traverse. O fi inceput schimbarea celor 7000 de traverse mai devreme?


Sorinus

Pe M900 lucrurile se inrautatesc incet si constant. Vineri am plecat cu 15 minute intarziere din GdN, si pana la Craiova aveam 35. Cea mai mare jale e pana la Videle, unde se circula doar pe un fir intre Chiajna si Gradinari (se refac podetele de 2 ani).

Poputes

Quote from: Ionut on October 20, 2018, 09:52:04 AM
Pentru proiectul privind electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj – Oradea – Episcopia Bihor, studiul de fezabilitate va fi finalizat in termen de o luna,

ClubFeroviar.ro

Am pus o intrebare ieri prin e-petitie catre CFR Infrastructura cu privire la stadiul contractului pentru reactualizarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea -Episcopia Bihor si am primit urmatorul raspuns.

" CNCF ,,CFR" S.A. are în derulare proiectul de ,,Electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor", aflat în etapa de reactualizare a Studiului de Fezabilitate.
Contractul pentru reactualizarea Studiului de Fezabilitate, cu termen estimat de finalizare iunie 2019, a fost semnat în data 26.04.2017 cu Asocierea ACCIONA Ingineria SA - BAICONS IMPEX SRL, având o valoare de 4,558 mil lei fără TVA.
Menționăm faptul că, după finalizarea contractului ,,Reactualizare Studiu de Fezabilitate pentru Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor" CFR S.A. va demara procedura de achiziție pentru contractarea serviciilor de proiectare și de execuție a lucrărilor. "

Este foarte ciudat avand in vedere raspunsul directorului CFR, cum ca SF va fi gata luna urmatoare si a faptului ca la momentul semnarii contractului se specifica o perioada de implementare de 12 luni:
http://cfr.ro/files/proiecte/POIM/26.04.2017_CP%20SF%20Cluj_Oradea_Episcopia_Bihor.pdf