News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pana la urma va fi nod cu DN3 la Murfatlar? Ce solutie s-a ales? Tin minte ca initial nu era nod acolo.

isotech_ro

Quote from: Ionut on April 26, 2012, 07:13:58 PM
Pana la urma va fi nod cu DN3 la Murfatlar?

Nu, nod este la Valea Dacilor.

ciprebbe

daca ma uit la poza "buclucasa" vad castile Bechtel :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: isotech_ro on April 26, 2012, 07:38:06 PM
Nu, nod este la Valea Dacilor.

Hm, cam aiurea... era bun inca un nod acolo. Poate pe viitor, ar fi foarte potrivit pentru dezvoltarea zonei.

vancouver

Quote from: Ionut on April 26, 2012, 08:34:19 PM
Quote from: isotech_ro on April 26, 2012, 07:38:06 PM
Nu, nod este la Valea Dacilor.

Hm, cam aiurea... era bun inca un nod acolo. Poate pe viitor, ar fi foarte potrivit pentru dezvoltarea zonei.

Nu este necesar un nod la intersectia cu DN3. Pentru ca de la nod Valea Dacilor se ajunge foarte usor:
- si la Ciocarlia (pe DJ 381, ca 5km, in loc de 3km daca era nod si pe DN3)
- si la Murfatlar (pe DC27, ca 6km în loc de 4km daca era nod si pe DN3)

Ambele drumuri sunt in stare impecabila, pe DC27 se mai trece prin Siminoc.

In unele situatii actuala configuratie este chiar mai avantajoasa, de ex. pe relatia Bucuresti-A2-Murfatlar. Se economisc ca. 3km de drum, folosind scurtatura prin Siminoc. Asa ca cine vine de la Bucuresti si vrea la Murfatlar oricum ar fi iesit la nod Valea Dacilor, ca e mai scurt, si nu ar mai fi mers pâna la DN3.

Uite si o schita:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Cristi232

Este locul ideal pt un nod, dupa Cernavoda. E median intre canal (podul peste el) si Dunare, poti ajunge la el si din Medgidia si din Murfatlar, facil.
Nu aglomereaza in plus DN3 (daca se facea aici). Sunt 3 drumuri (DN3, DJ381, DJ222) aproximativ sitauate echlibrat, la contactul cu A2 si s-a ales drumul din mijloc, sa dezvolte radial zona. Ajunge? :)

Ionut

Multumesc baieti pentru explicatii! Are logica :)

Cristi232

Pt cei care au conceput Nodul Valea Dacilor! :cheers: :cheers: :cheers:
(astia niciodata nu-s felicitati...!)
Intreaga A2+A4 de dupa Cernavoda pana la mare este gandita exemplar, profesionist 100%. Ceea ce nu pot spune ,de exemplu, despre A1 Tm-Sibiu. :)

Ionut

Nazare isi ia ramas bun, fiti pe faza!

QuoteAlexandru Nazare face o vizită, luni, pe şantierul Autostrăzii Soarelui pentru a vedea care este stadiul lucrărilor, el spunând că lucrările pe sectoarele Murfatlar-Medgidia şi Medgidia-Cernavodă sunt în grafic şi dacă totul merge conform planului atunci acestea vor fi deschise traficului la sfârşitul lunii iunie.

sursa: ZF

Ionut

Declaratii proaspete:

QuoteAlexandru Nazare: La sfarsitul lunii iunie se va circula pe A2 de la Bucuresti la Constanta
Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, a vizitat luni santierul autostrazii A2 si a afirmat ca la sfarsitul lunii iunie vor fi deschise tronsoanele Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Murfatlar astfel incat sa se poata circula pe Autostrada Soarelui de la Bucuresti la Constanta, relateaza Agerpres.

sursa: Hotnews

valexandru

^ La fel ca Bucuresti Ploiesti? Nu stiu de ce da astfel de declaratii care stim cu toti ca sunt false (bazandu-ne pe poze de la fata locului)...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Alex, iar incurci borcanele... fii mai atent te rog. Termenul fantezist pentru B-Ploiesti este 15 mai. 30 iunie n-are treaba cu 15 mai.

valexandru

Mie nu mi se pare ca incurc borcanele. Uitandu-ne pe pozele de pe pagina 5 (parca) care au fost facute in aprilie 2012, majoritatea ati fost de acord ca termenul de 30 iunie e un pic cam fantezist.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Nu compara A2 cu A3, ca n-au nicio legatura. Ce legatura are A2 pe care lucreaza Max Bogl-Astaldi cu A3 pe care lucreaza Pa&Co si Euroconstruct?! Sunt mult mai multe sanse sa termine la 30 iunie half profile Cernavoda-Medgidia (pentru ca Medgidia-Murfatlar e clar ca se poate deschide - din ultimul clip video filmat de MT) decat sa termine constructorii pe B-Ploiesti 3 poduri in 2 saptamani din acest moment. Plus ca de pe 15 mai pana pe 30 iunie sunt 45 de zile. Nu are rost sa le compari, asta iti ziceam.

ciprebbe

eu cu siguranta la 15 mai pot sa spun ca o sa merg pe Bucuresti-Ploiesti...doar ca nu 2012 :D
30 iunie e mai fezabil pt a2 daca zona din poze e cea mai problematica de pe tot tronsonul iar restul se prezinta la stadii mai avansate
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe