Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

vancouver teoretic ai dreptate, dar personal m-am saturat sa tot dau bani... Nu stiu unde naiba i-ai dat tu pe b2 137 pana la fundulea. Daca aveai masina inchiriata te cred ca te doare la basca, dar prin RO eu o alerg pe a mea...
pusca mea... din 2 in 2 ani dau jantele la roluit, schimb anual amortizoare si flanse, numai anul asta mi-am spart 2 anvelope in gropile astora (Continentaluri noi-noute... 750 RON/bucata).
Preferam sa platesc asigurari in DE decat sa platesc intretinerea masinii in RO....

Dupa fundulea alta treaba.

dr4qul4

Eu merg numai pe b2 pe acolo. 139+. In ultimii 2 ani am mers doar vara. La intoarcere insa merg mai incet. e prea aglomerat pt mai mult de 120 :))
B1 e praf, dar tiruri sa mearga sub 80 tot nu am vazut
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#992
Culmea este ca la 140 se merge mai lin decat la 100-110 peste acele rosturi, pe banda 2. Am incercat cu toate vitezele intre 90 si 150 si este mai ok la 140 decat la 100. La 100 se simt in plin toate rosturile intr-un ritm neplacut. Pe banda 1 intr-adevar e dificil de mers, dar la 140 am fost de mai multe ori nevoit sa ma dau, ca sa fac loc grabitilor, deci a trebuit sa merg si pe b1. Acolo la 110-120 am mers cu inima in dinti si cu speranta ca nu stric nimic la masina.

Discutia a deviat insa. Ideea este sa se impuna o limita maxima ACCEPTABILA pentru toata lumea. Limita nu este personala nici pentru dumbravaandrei, nici pentru tibiv. Voi trebuie sa va ganditi la cei care acum merg cu 140 si care poate vor intelege sa mearga cu 110 in ideea de a nu decola prea tare daca apare o incretire brusca a betonului din cauza caldurii. Dar daca-i pui sa mearga cu 80 SIGUR vor incalca. LIMITA VA FI INUTILA.

Acum avem 130. Eu zic 110. Cine vrea poate atunci sa mearge pe b1 cu 80-90-100, restul cu 110-120 pe b2. Mi se pare de bun simt.

In Romania tindem mereu sa exageram in extreme, fiecare se erijeaza intr-un mic Ceausescu (am crescut visand ce am face noi daca am fi in locul lui si asa ne comportam involuntar). Trebuie sa intelegem ca psihologia umana este diferita de la om la om si trebuie cautate solutii acceptabile, care sa nu enerveze inutil. Sa nu ne gandim doar cum este mai bine direct pentru noi, ci sa raspundem la intrebare: ce consecinte are decizia pentru marea masa si cum vor reactiona cei mai multi.

Cel mai bun exemplu de solutie exagerata este actualul regulament de receptie a lucrarilor, care impiedica deschiderea ST3+4 daca nu sunt perfect gata. Am sarit de la extrema deschiderilor premature, la cea a nedeschiderii din cauza unui bec. E rau si una si alta. Chiar legile extrem de dure duc automat spre coruptie. Avem legi foarte dure, si totusi suntem o tara corupta, s-ar zice. Fals. Din cauza legilor dure suntem corupti. Asa si cu restrictiile de viteza. Nu trebuie sa exageram in nici un sens.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cristi N

S-a umflat din nou betonul pe A2, de data asta nu asa de tare ca tura trecuta dar problema e pe banda 2, sensul spre Constanta.





Pozele au fost postate pe fb: link

Dominik

You're in Steelers Country

voicul

E clar ca sta Soros si sufla in autostrada de se tot umfla!

Nu era vorba ca sectiunea asta se repara ... de acu 2 ani?

Ionut

Foarte periculos. Sper ca se știe la CNAIR. Sa puna repede restricție în zona.

Skynick


elphax

Porțiunea asta e făcută pe plăci de beton????


voicul

Stiu si deja lucreaza la portiune.

Dominik

#1001
E bataie de joc cum arata A2 acolo, toata valurita si se descompune pe zi ce trece, trbuie refacuta tot tronsonul acolo !!!
You're in Steelers Country

TibiV

"Celula de criza", "cercetari disciplinare"....
Dandana mare !

Quote
CNAIR intervine pe A2 pentru remedierea problemelor apărute la km 22

Directorul General al CNAIR, Narcis Neaga a dispus înființarea de urgență a unei celule de criză care să monitorizeze permanent situația de pe A2. Decizia a fost luată după ce astăzi a avut loc un nou episod care a dus la ridicarea a două placi de beton pe Autostrada Soarelui la km 22+450, calea 1.

Celula de criză va fi coordonată de Directorul General Adjunct Cristian Andrei și de Directorul Direcției de Mentenanță Drumuri Naționale și Autostrăzi, Florin Dascălu.

Tot astăzi a fost dispusă începerea unei cercetări disciplinare împotriva șefului de CIC (Centrul de Întreținere și Coordonare) Fundulea, Ploaie Cristian, pentru neîndeplinirea atribuțiilor de serviciu și neaplicarea măsurilor cerute de Directorul General, Narcis Neaga, în urmă cu două săptămâni, cand a avut loc un eveniment similar, pe banda de urgență, la km 17. Totodată i s-a pus în vedere Directorului DRDP București, Augustin Dinu, că se va lua măsura destituirii sale din funcție dacă nu ia toate măsurile necesare pentru monitorizarea și intervenția rapidă, pe toată perioada sezonului estival, pe sectorul de autostradă București - Fundulea. Directorul General al CNAIR a cerut ca pe acest sector de drum să fie mobilizate echipe și utilaje, 24 de ore din 24, care să monitorizeze situația și să intervină prompt pe toată perioada sezonului estival, în cazul în care mai apar probleme.

CNAIR SA a deplasat de urgență la km 22 al Autostrăzii Soarelui, echipe și utilaje, pentru a remedia în cel mai scurt timp problema creată de efectul dilatării a două plăci de beton în zona rosturilor de dilatație, pe banda 2, calea 1, sensul de mers București - Constanța.

Precizăm că zona cu probleme este semnalizată corespunzător.

Subliniem că preventiv, CNAIR împreună cu Poliția Autostrăzi a instituit restricția de viteză de 80 km/h pe întreg sectorul de la km 12+000 la km 36+000.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Am trecut azi de două ori pe acolo și nu am văzut acea spărtură, dar se lucra în mai multe zone la remedieri. Se rașcheta betonul și se punea asfalt, iar în altă zonă se înlocuia un parapet rupt de la un accident.
Și cel mai important la nodul de la Fundulea a avut loc un accident cu un autotren ce mergea spre Constanța și a pierdut controlul, a rupt parapetele intrând pe contrasens și s-a oprit în spațiul ce separă bretelele de întrare și ieșire din nod. Nimeni nu pățit ceva.

mastereve

Tronsonul ala este terminat din 1995 parca (sa ma corectati daca gresesc) si isi cam atinge durata maxima de viata pentru o autostrada de beton. Sper sa inceapa pe cate un sens sa il sparga si sa refaca cu asfalt ca peste tot. Cat despre turnat asflat peste placi, este o prostie care nu are cum sa tina pentru ca placile se misca si vor rupe asflatul imediat.