News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

^ faci referire la A7?
Aici este ptr A2..

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adi

e de vazut daca pe calea 1, sa ajunga pana in dreptlul centrului de coordonare/Politie  caci in toamna trecuta de acolo au inceput spre Ct

maine dimineata, pe 17 feb verific


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

DA, pe jurnalisti nu ii intereseaza si ce este dupa virgula....E greu...
Zona betonata incepe imediat ce se termina pasajul peste DNCB, adica pe la km 11,950.
De mentionat ca bretelele pentru sensul asta de circulatie  sunt pe zona betonata..
Oare cum vor face devierea?

adi

daca pe 17 feb dimineata si dupa pranz, nu erau prea multe semne care sa merite pozate/filmate, azi, 19 feb, calea 2, Constanta - Bucuresti intre km 18 (pod Tanganu : https://www.google.com/maps/@44.413742,26.299319,165m/data=!3m1!1e3 ) pana la intrarea in Bucuresti(inclusiv trecerea peste DNCB) era deja delimitata cu balize pentru devierea traficului de pe calea 1 pe calea 2.


Este o surpriza cum vom utiliza bretelee de urcare de pe DNCB -> Ct ... zilele urmatoare daca mai trec ma opresc sa ma uit

danutzu_1069

In aceiasi situatie este si nodul de la Cernica, bretelele de coborare / urcare....

Skynick

Din cate inteleg sunt doua companii care lucreaza pe portiunea cu beton.
Calitatea primei sectiuni reabilitate nu e deloc cea mai buna. Stim cine lucreaza acum unde? Lucreaza ambele in paralel?

Duta C


adi

#1314



Powered by API/PUM imgur uploader

dimineata la ora 6:30 2 accidente frontale in decurs de 1km la intrarea pe A2!

In poza de mai sus sunt evidentiate sensurile de circulatie in noul nod dintre BNCB si A2. semnalizarea/ocolirea/devierea sunt foarte prost semnalizate daca vii de pe DNCB(Popesti) si vrei sa te sui pe A2 spre Ct(ce e cu portocaliu).
Cu rosu este breteaua inchisa , iar cu verde este intrarea pe DNCB - este circulabila

In caz ca sunt doritori sa vina pe DNCB spre A2- CT, va recomand sa intrati prin Catelu, altfel puteti pierde 30-40 minute doar sa urcati pe A2 pe sensul spre Ct din DNCB. Din cauza unor accidente frontale, in dimineata zilei de 27 Feb, sensul de intrare in Buc de pe A2 blocat, in speta si urcarea din DNCB spre Ct

danutzu_1069

Review A2, Bucuresti - Fundulea. Situatia nodurilor: A2 - DNCB este închisă doar breteaua DNCB - > Constanta.
A2 - Balaceanca, Cernica este complet inchis.
Se lucreaza pe doua sectoare, cel care incepe de la DNCB si al doilea sector este cel in continuarea celui reabilitat, dar nu tot, pana inainte de nodul Fundulea.
Fara poze, diseara filmarea... (daca se intelege ceva...)

Dominik

Lucrarile continua pe A2 pe sectorul Bucuresti-Fundulea la ''foc continuu''

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/502097390468986/
You're in Steelers Country

voicul

Intreb si eu: pentru 23 de km nu e termenul cam mare pana in iulie 2021? Ei zic ca reduc pana in aprilie, dar si asa nu e cam mult?
Ca oricum banda de urgenta ramane asa.

vancouver

Lucrarile sunt planificate exclusiv primavara si toamna, ca sa nu se perturbe traficul in perioada estivala. Acum cu coronavirus, daca nu va mai exista sezon estival, atunci posibil sa decida sa se lucreze si in iunie-iulie-august si atunci se poate termina anul asta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ghrt

Va exista sezon în iulie şi august. Mai mult de 3 luni oricum nu ne permitem să finanţăm.
Cont (aproape) inactiv.