Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Cristi N

Ar fi fost si mai bine daca ar incarca filmarea de pe cardul din drona nu cea facut live dar intr-adevar e si asta un pas inainte.

Nu mi se pare asa de greu, se foloseste acelasi utilaj de frezare ca la asfalt. Probabil merge putin mai greu pentru ca trebuie sa intre o adancime mai mare dar nu cred ca e vreo alta diferenta.

danutzu_1069

Și dinții de frezare ar trebui sa difere un pic. Pentru ca betonul este mai tare decat asfaltul...

miahi

@Cristi N exact la asta ma refeream, ca merge mai lent ca la asfalt normal. Am vazut ceva frezari de asfalt si parea mai "sprinten" utilajul.

Cristi N

Avem filmare cu montaj si tot ce trebuie, pentru filmuletul asta merita felicitari: video  :cheers:

danutzu_1069

Crezi ca au filmat / editat ei? Neahhh
Tot vreun colaborator.... pe bani, evident....

paulmare

^ dintii de la freza - sunt oricum cu varfurile din carbura de wolfram lipite (brezare e termenul tehnic, acu 100 de ani a trebuit si eu sa imi dau un examen de injinerie "generala") pe un scaun din otel aliat cu crom - ca si la frezele montate pe excavator pe care le-au folosit la lilieci din pozele lui marcelbanu si rocklee, si la echipament minier, si la scule aschietoare, si la burghiele de beton pe care le foloseste tot romanul la bloc (chinezariile alea care fac galagie dar nu fac gaura :))
Cred ca doar dintii din margine au alt profil sa iasa marginea dreapta, sa iti tai cauciucul cand treci peste ea

TibiV

Tehnologia asta, cu spargerea si scaoterea bucatilor de beton frezate, urmata de introducerea unor bucati de fie-beton orizontale in betonul sanatos, am vazut-o intr-un clip video cu refacerea unei bucati de autostrada din Statele Unite...

Clipul a fost postat in urma cu 3-4 ani (cred) aici, pe forum, la o discutie avantaje/dezavantaje autostrazi de beton vs. beton-asfalt.

Daca colegul respectiv mai este activ, poate ne pune inca o data acel clip, care este foarte instructiv...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Serban

Sa inteleg ca banda de urgenta nu se reface, ramane de beton? Pacat.

slartibartfast

Pe banda de urgență nu s-a rulat atât de mult, și-a păstrat cât de cât integritatea.

Dominik

#1284
Imagini de ieri, de la lucrările de așternere mixtură asfaltică care sunt în curs de execuție pe Autostrada A2, calea 1 (sensul București - Constanța), între km 64+500 - 68+700 (Lehliu-CL)











DRDP Constanta
You're in Steelers Country

Cristi N

@danutzu_1069 s-ar putea ca filmarea sa fie facuta chiar de Porr si costul ei sa fie inclus in contractul de reabilitare.

adi

Am trecut azi pe A2 Fundulea Buc, si am observat ca ca se sparge tot betonul pe fasii lnga banda de urgenta, iar din 100m-100m erau si santuri longitudinale pana in terasament, nunparea doar frezarea betonului!

Aveti cumva detalii despre aceasta procedura? Se poate face o vizita sa vedem ce face Porr acolo?

Dominik

Pe sectorul de beton al Autostrăzii A2, București – Fundulea (calea 1, km 21 - km 27) se realizează, în continuare, frezarea dalelor de beton, consolidarea fisurilor active și repararea rosturilor degradate, atât pe calea 1, cât și pe calea 2.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/940680956330780/
You're in Steelers Country

Dominik

Azi, se finalizează lucrările de reparații asfaltice (preluare denivelări) executate pe Autostrada A2, tronsonul cuprins între km 141+250 - 141+700 (sensul Constanța-București)
















You're in Steelers Country

mirceaeliade

>Completarea Studiului de Fezabilitate pentru Reabilitarea Podului peste Bratul Borcea, situat pe Autostrada A2, la Km 149+680 si reabilitarea Podului de la Cernavoda situat pe Autostrada A2, la Km 157+600 si Elaborarea Documentatiei Suport pentru Cererea de Finanțare

Noua suma e 44.668,84 lei din care 85% EU.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/completarea-studiului-de-fezabilitate-pentru-1