Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

Skynick

Iar portiunea de la iesirea din Bucuresti si urmatorii 10 km este impracticabila dupa niste norme de bun simt. Pune in pericol siguranta circulatiei. Ce au facut acolo nu rezista unui inghet-dezghet. E plin de crevase.

rota

Reabilitarea Podului peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680 și Reabilitarea Podului de la Cernavodă situat pe Autostrada A2, la km 157+600

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 21 ianuarie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Reabilitarea Podului peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680 și Reabilitarea Podului de la Cernavodă situat pe Autostrada A2, la km 157+600"  în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1-Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a metroului, Componenta 1, Obiectiv Specific 1.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-proiecte noi de investiții, Operațiunea- Creșterea mobilității pe rețeua rutieră TEN-T centrală.

Obiectivul principal al proiectului constă în reabilitarea Poduluide la Cernavodă pe A2, km 157+600 și reabilitarea Podului peste brațul Borcea, pe A2 la km 149+680.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. reabilitarea Podului de la Cernavodă  pe o lungime de 1.596 m;

2. reabilitarea Podului peste brațul Borcea pe o lungime de 968 m.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt : reabilitarea a 2 poduri pe Autostrada A2 și creșterea vitezei de proiectare până la 100 km/h.

Valoarea totală a  proiectului este de 166.895.060,63 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-119.404.160,53 lei, 25% contribuția proprie-21.071.322,44 lei, restul de 26.419.577,66 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 54 luni

Cod proiect 126752

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

CNADNR

TibiV

Quote from: rota on January 23, 2019, 02:02:53 PM
85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-119.404.160,53 lei, 25% contribuția proprie-21.071.322,44 lei

Misto.
Finantare asigurata 110%.
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Earthchild

Cu 100km\h se circulă acum, înainte de reabilitare. Sa vezi aglomerație când se va închide cate o bandă/un sens în timpul reabilitării. 54 de luni?

TibiV

Nu cred ca tehnic este fezabil sa inchida doar o banda pe sens.
Da, au facut asa pe Podul Prieteniei de la Giurgiu, dar acolo nu au avut de ales - si ce haos a fost in timpul lucrarilor...
La podurile dunarene cred ca vor inchide pe rand cate un fir. Deci se va circula in regim 1+1 pe firul celalalt...
Probabil de aia este si durata de 54 de luni, pentru ca nu se vor apuca de toate cele 4 poduri (2 poduri pe sens X 2 sensuri) simultan...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Stati sa vedem LICITATIA, caietul de sarcini... Aici vorbim doar de cererea de finantare. Licitatia este separata. De fapt, ce ne intereseaza pe noi e in licitatie.

voicul

S-a emotionat Serbanescu: "asfaltul practic se desprinde de pe asfalt" (1.55)
"Oficialii spun că cel mai devreme în aprilie am putea să îi vedem pe muncitori la treabă. Dacă vor fi contestații atunci lucrările ar putea fi amânate până anul viitor."
Deci oare cand vor incepe lucrarile? (raspunsul meu: 20-20).

-
,,Autostrada suspinelor", programată la lucrări de reabilitare - VIDEO

"Autostrada suspinelor", aşa cum e numită Autostrada Soarelui de mulţi dintre şoferii care merg spre mare, ar putea să îşi schimbe faţa în curând. Plină de gropi, pe ambele sensuri, dar în special pe tronsonul Bucureşti - Fundulea, autostrada ar putea intra în curând în cel mai amplu program de reparaţii. Deocamdată autorităţile nu ştiu dacă lucrările vor începe în aprilie anul acesta sau anul viitor, dar ştiu că se va lucra cel puţin doi ani.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/autostrada-suspinelor-programata-la-lucrari-de-reabilitare-1084228

Earthchild

#1163
^
Tare mi-e ca la modul in care cnair (nu) face intretinere, acest gen de stiri va fi valabil in cativa ani pentru fiecare din putinele noastre autostrazi.

rebel


Sorinus

E intotdeauna tronsonul facut de Colas, intre Lehliu si Drajna. Vizibil mai prost ca Fundulea-Lehliu si Drajna-Fetesti.

TibiV

Am stat mult in cumpana daca sa pun la A2, la Mentenanta sau la Spatii de servicii...
Dar pentru ca este vorba doar despre A2 (dar privind si celelate topice) m-am gandit ca se potrivesc mai bine aici....
Asadar... Poze de pe 7 aprilie, venind spre Bucuresti

Prevestirea unei parcari...

Pe care o vedem acum...



Este vorba despre parcarea de aici.
Nu este o parcare foarte interesanta in sine....
Dar am realizat brusc ca pe A2 NU mai avem nici o benzinarie dinainte de Fetesti pana la Agigea...
Gresesc?... Sper ca da... :(

Doar pentru "culoare". Unul dintre dorobantii care pazesc intrarea de la Cernavoda pe podul lui Saligny...


Pe tot drumul m-am uitat la starea jalnica a gardurilor de protectie...
Cam ca dintii unei babe stirbe de 90 de ani... Noroc ca pe aici nu sunt ursi.
Am incercat sa fac poze din mers, dar nu au iesit.
Am facut insa poze de la sol, cand am oprit la benzinaria de la Dragalina, adica aici.
Santurile de scurgere sunt jalnic de colmatate, inclusiv cu elemente anti-orbire. Privire spre Fetesti.

"Garduri de protectie"...





Vedere spre Bucuresti, in fata este benzinaria



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Parcarea este o poezie in sine... ;)
Am gasit un adevarat "monument istoric" marca Romtelecom...

... nu mai are fire, dar are telefon...

Parcarea este curatica, exista si ceva mobilier pentru cei care nu vor neaparat la benzinaria OMV.
Era si mai bine daca bizonii nu ar fi rupt spatarele...

Chiar mi-as pune si eu in curte mobilier din asta... Este un fel de plastic, nu putrezeste si nu rugineste. Am intalnit asa ceva si pe DN6. Producator pare sa fie o firma "Rainbow".

Dar bordurile sunt la mishto...

Un fel de casiura...

WC-ul, pazit de un nene pe care scria Iridex

Uluitor! La barbati oglinzile nu erau sparte, functionau uscatorul de maini, 2 din 3 baterii de chiuveta. Exista chiar si hartie igienica! Inclusiv pentru sters pe maini!


In rest, ce sa va zic...
Exista kilometri intregi in care gardurile de protectie lipsesc cu desavarsire, in multe locuri au disparut si stalpii, nu doar plasa.
Iar pe alti kilometri intregi (in special intre Bucuresti si Fundulea) santurile de scurgere nu sunt DOAR colmatate. Au inceput deja ca creasca arbusti direct in sant (in namolul/pamantul adunat in atatia ani pe fundul santului...)
O adevarata MEGA RUSINE dpdv al intretinerii...

Toata aceasta scurta "experienta A2" este aici: https://imgur.com/a/nDZzegr
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mario antonio

Sunt niste benzinarii, dupa Cernavoda, din acelea in container.

adi

Corect, este un Petrom dupa nodul de la Medgidia, pana in supratraversarea lui DN3