News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Goldmund

TibiV, eu am scurtat putin istoria A2(nu doream sa incarc aici cu lucruri cunoscute si cu anii in care s-a lucrat asa, ca sa renunte si sa o reia mai tarziu; acum avem wiki, daca chiar am uitat  ;) )

TibiV

#1186
Nici o suparare...
;)
Asa cum si eu am relatat experienta personala, in calitate de utilizator (nu de forumist) a mega-epopeii A2...
Iti spun sigur ca fica-mea era ne-nascuta si speram sa o duc la mare repede si in  siguranta cand urma sa aiba 8-10 ani.
Am reusit. Cand avea 18-20 de ani... Si nu mai avea chef sa mearga la mare cu mami si cu tati... :(
(Oare as putea obtine in instanta despaubiri de la CNAIR pentru "indepartarea afectiunii datorata tatalui"?!?!....  :lol: )

LE
Basically, mi-au "furat" multe, multeeee ore in care as fi putut fi tata, nu sofer... :(
Din pacate, acele ore nu se pot compensa ulterior... :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Continuă lucrările de așternere covor asfaltic pe A2








DRDP Bucuresti
You're in Steelers Country

vancouver

Par a fi alte lucrari decat cele dintre Lehliu si Drajna, acolo unde actioneaza o firma din Slobozia daca nu gresesc, si unde se inchide integral calea de rulare (un sens de circulatie). Acolo se reface si stratul de legatura (binder) fiind zona in care permanent apar gropi sub greutatea vehiculelor grele.

Ce vedem in imaginile de mai sus pare doar o refacere a stratului de uzura intre Fundulea si Lehliu (deci mai aproape de Bucuresti), fara deviere trafic pe celalalt sens, ci doar cu inchiderea unei benzi. Lucrarile par sa fie executate in regie proprie de CNAIR / DRDP Bucuresti, asa cum mai vedem deseori si pe A1 Bucuresti-Pitesti. E un tronson bunicel, pe care nu erau probleme importante.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

Pai finisorul si compactorul au "etichete" de... Strabag..

Dominik

#1190
^^
km 37+080 către km 38+000, calea 1, banda 1.

You're in Steelers Country

ghrt

Aşa este, e o altă lucrare de la începutul segmentului de la Fundulea spre Lehliu.
Cont (aproape) inactiv.

Skynick

Am mers weekendul asta pe o portiune refacuta dupa Fundulea si este foarte bine facuta. Incomparabil mai bine decat nenorocirea aia facuta de firma aia dubioasa.

Sorinus

Confirm, portiunile refacute intre Lehliu-Draja (cele de anul trecut, ca la cele noi n-au dat drumul), sunt foarte valurite ptr o lucrare noua. Fundulea-Lehliu era in stare buna, nu stiu ce le-a venit sa reasfalteze.

ghrt

Zona pe care o refac pe Fundulea-Lehliu s-a deteriorat accelerat în ultimul timp. E drept că refac ceva mai mult decât zona deteriorată, nu cunosc motivele.
Cont (aproape) inactiv.

CataOT

RĂZVAN CUC: CONTRACTUL PENTRU REPARAŢIILE AUTOSTRĂZII SOARELUI VA FI SEMNAT SĂPTĂMÂNA VIITOARE

Contractul pentru lucrările de reparaţii la autostrada Soarelui va fi semnat săptămâna viitoare, iar lucrările nu vor afecta sezonul estival, a declarat miercuri ministrul Transporturilor Răzvan Cuc.

,,Contractul se va semna săptămâna a viitoare după care se va intra la lucru pe autostradă, dar înainte voi avea şi o discuţie premergătoare cu domnul ministru al Turismului să găsim o formulă foarte bună să nu afectăm sezonul estival", a spus ministrul Răzvan Cucu spune că în CNAIR s-a format o unitate care poate interveni dacă apar anumite probleme pe tronsonul dintre Bucureşti şi Fundulea,

,,Contractul se va semna şi firmele vor intra la execuţie, sunt bani prevăzuţi deci nu este o problemă, sunt firme care pot duce lucrările. Cu siguranţă vom încerca să nu afectăm sezonul estival şi dacă este nevoie cu siguranţă constructorii, cei care au câştigat licitaţia vor lucra noaptea. Modul în care vom discuta de acum cu constructorii, va fi un mod foarte aplicat. Noi am înţeles şi repet statul român este un partener, dar ei trebuie să ţină cont şi de nevoile românilor şi ei trebuie să se plieze după nevoile noastre, cât timp statul i-a plătit la timp şi repet chiar i-a ajutat în proiecte din punct de vedere administrativ", a adăugat ministrul.

https://www.mediafax.ro/economic/au-inceput-lucrarile-la-drumul-expres-craiova-pitesti-in-prezenta-lui-dragnea-ce-spune-cuc-despre-reparatiile-la-autostrada-soarelui-18139647

Skynick

Ce tare-i asta. Ei incep lucrarile fix la inceputul sezonului dar o sa vorbeasca cu ministrul turismului sa nu deranjeze... Vai steaua noastra..

danutzu_1069

Problema este ca sunt alte costuri pentru lucrul noaptea.... Ala care a castigat, s-a bazat pe niște cheltuieli care nu includ spor de noapte la salariu, si grupuri electrogene și motorina...

Ionut

Oameni buni, vedeti caietul de sarcini, restul este can can.....

vancouver

Situatia e grava. Daca acum s-a semnat cu un constructor, atunci acum trebuie sa inceapa lucrarile. Si evident, logic, trebuie evitat sa se ajunga la aglomeratii monstru in perioada estivala. Este normal ca ministrul sau altcineva sa discute cu constructorii si sa incerce sa gaseasca solutii de lucru, cu afectarea minima a traficului de varf. Si tot normal este ca firma sa colaboreze, chiar daca apar usoare costuri suplimentare.

Asa ca de la mine Cuc are +1 cu ocazia asta. (bine, mai are de recuperat de la -1.000.000  :lol:)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.